Anketa:
Motocykel 2015 v detailoch - časť 2.
ZdieľaťPridané: 02.04.2015 Autor: Romoto
Čitatelia: 4574 [Novinky - Reportáž]
Na konci ostatného článku o detailoch vyskytnuvších sa na výstave motocykel 2015 som sľúbil povenovať sa trochu aj customom. Teším sa, že táto ťažko skúšaná menšina ešte stále žije a je aktívna.
Seriál článkov - Motocykel v detailoch:
Predchádzajúci | Seriál článkov: Motocykel v detailoch | Nasledujúci
Čas mi nedovolil, aby som sa zúčastnil slávnostného vyhlásenia výsledkov, preto v článku takéto fotky nenájdete. Ocenenie vždy poteší, ale myslím si, že to najväčšie ocenenie pre každého tvorcu je konečne sa previezť na svojom výtvore po tých hodinách a hodinách trpezlivej a nekonečnej práce. Aspoň ja to tak pociťujem. Keď vám niekto motorku pochváli, nebodaj ocení, je to jazdenie ešte o niečo radostnejšie.
Aj v tomto roku sa vyskytlo veľa krásnych, jedinečných a netradičných stavieb a prestavieb. Normálne to býva tak, že to najlepšie sa spomenie až na koniec. Na tohtoročnej výstave však podľa môjho názoru jedno dielo vyčnievalo tak nad ostatné, že si ho dovolím spomenúť ako prvé. A síce BFC LILITH 1200 R z dielne Františka BÁRTÍKA. Jedinečný stroj s neuveriteľným množstvom perfektne premyslených a dotiahnutých detailov. Za takýto stroj by sa nemuseli hanbiť ani tie najrenomovanejšie úpravárske dielne svetového formátu. Dovolím si tvrdiť, že pri objektívnej porote by mal mať aj šancu na celkové prvenstvo v AMD World Championship of Custom Bike Building.
Ako som spomínal, za špagátmi bolo aj v tomto roku veľa zaujímavých motoriek. Snažil som sa pofotiť všetky, ale vzhľadom na ranné (ne)osvetlenie na výstavisku som musel pre nekvalitu vyradiť veľké množstvo fotiek. Takže, ak si tu tú svoju nenájdete, nie je to pre zištné dôvody, ale preto, že bez Cacaa sa u mňa dobré fotky rodia ťažko. Môžete oponovať, že fotky detailov na nových motorkách už nie sú taká katastrofa. Súhlasím, ale v čase, keď výstavisko osvetlili a ja som ako tak pochopil, ako mám aparát nastaviť, som už musel z pracovných príčin výstavu opustiť.
Keď tak nad tým premýšľam, tak v diskusii je šanca tento problém čiastočne odstrániť. Ak máte dobrú fotku peknej prestavby, môžete ju zverejniť práve tu.
V úvode článku som spomínal, že vyhlásenia výsledkov som sa nezúčastnil, tak som sa ich snažil nájsť niekde na webe, aby som mohol aspoň k pár obrázkom priradiť nejaký popis. Organizátori tejto akcie sú však pravdepodobne veľmi skromní a výsledky som jednoducho nikde nenašiel.
Tešme sa na sezónu
Čo napísať na záver? Tešme sa na ďalší ročník výstavy, tešme sa na krásne motorky a hlavne dúfajme, že si užijeme za riadidlami veľa šťastných kilometrov v prichádzajúcej sezóne.
Pridané: 02.04.2015 Autor: Romoto Zdieľať
Seriál článkov - Motocykel v detailoch:
Predchádzajúci | Seriál článkov: Motocykel v detailoch | Nasledujúci
Súvisiace články:
- Motocykel 2016 v detailoch - Romoto
- Motocykel 2015 v detailoch - časť 1. - Romoto
- Intermot 2014 v detailoch - Romoto
- Ako na caféracer - časť 1. - Romoto
Ďalšie články tohto autora:
- Custombike Show Bad Salzuflen 2023
- Motofestival Glemseck 101- 2023
- Custombike Show Bad Salzuflen 2022 - časť 2.
- Custombike Show Bad Salzuflen 2022 - časť 1.
- Motofestival Glemseck 101- 2022
- Intermot 2022
- Café Racer Fesival - Monthlery 2022
- Racing-Festival 2022 - Spreewaldring
- Motosalon Brno 2020
- Oberdan BEZZI - rozhovor s grafickým dizajnérom
- ... zobraz všetky články od tohto autora