Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 2112 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk www.styx.sk/

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 29834
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 59% (17630)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 41% (12204)
Diskusia Diskusia k článku (0)  [Verzia pre tlač] Tlač

AKCIA KTM 1050 Adventure pokračuje aj na jeseň!

 Zdieľať

Pridané: 20.10.2015 Autor: Redakcia Motoride.sk
Čitatelia: 6580 [Bleskovky - PR bleskovka]

Ak sa rozhodnete pre novinku od KTM model 1050 Adventure, dostanete možnosť vybrať si doplnky KTM – výbavu svojho budúceho motocykla v hodnote 1000 EUR ZADARMO.

Stačí si motocykel objednať v Motoshope Žubor a náš predajca Vám pomôže s výberom doplnkov na Váš motocykel.

V prípade, že si chcete motocykel vybaviť doplnkami od inej značky ako je KTM a nechcete prísť o bonus, môžete ho využiť aj na poníženie predajnej ceny o 1000 EUR a dostať tak nový motocykel už za cenu 11700 EUR s DPH.

KTM 1050 Adventure 2015
KTM 1050 Adventure 2015

Túžite po silnejšej verzii?

Aj pre Vás sme pripravili bonus.

KTM 1190 Adventure za cenu: 14600 EUR s DPH

viac info: 0908 880 553
Motoshop Žubor s.r.o.
Kostiviarska cesta 10
974 01 Banská Bystrica

Mapa:

Foto:
 KTM 1050 Adventure 2015 KTM 1190 Adventure 2015
Všeobecné informácie:
Výrobca:KTMKTM
Model:1050 Adventure1190 Adventure
Rok:20152015
Novinka:NOVINKA 2015
Kategória:Cestovné enduroCestovné enduro
Motor:
Typ motora:vidlicový dvojvalec (4T)vidlicový dvojvalec (4T)
Objem:1050 ccm1195 ccm
Max. výkon:95.2 k (70.0 kW) / 6200 ot.149.6 k (110.0 kW) / 9500 ot.
Max. krútiaci moment:107 Nm / 5750 ot.125 Nm / ot.
Kompresný pomer:13.0:1
Vŕtanie x Zdvih:103 x 63 mm105 x 69 mm
Palivový system:vstrekovanievstrekovanie
Rozvod:DOHC (4V)DOHC (4V)
Chladenie:kvapalinoukvapalinou
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:manuálna 6-stupňovámanuálna 6-stupňová
Sekundárny pohon:reťazreťaz
Zdvih vpredu:185 mm190 mm
Zdvih vzadu:190 mm190 mm
Brzdy vpredu:dvojkotúčová radiálne strmenedvojkotúčová
Priemer bŕzd vpredu:320 mm320 mm
Pneu vpredu:110/80-R19120/70-19
Brzdy vzadu:jednokotúčovájednokotúčová
Priemer bŕzd vzadu:267 mm268 mm
Pneu vzadu:150/70 R17170/60-17
Hmotnosť / Rozmery:
Suchá hmotnosť:212 kg
Hmotnosť s náplňami:235 kg230 kg
Výška sedla:850 mm860 mm
Rázvor:1560 mm1560 mm
Svetlá výška:220 mm220 mm
Objem nádrže:23 l23 l
Dynamické Parametre / Spotreba:
Spotreba paliva:5.5 l/100km5.6 l/100km
Dojazd po rezervu:cca 313 kmcca 308 km
Servisný interval:15 000km15 000km
Doplnková výbava:
ABS:áno, v sériiáno, v sérii
Vypínateľné ABS:áno, v sériiáno, v sérii
Trakčná kontrola:áno, v sériiáno, v sérii
Palivové mapy:áno, v sériiáno, v sérii
Palubný počítač:áno, v sériiáno, v sérii
Tempomat:nienie
LED denné svetlá:áno, v sériiáno, v sérii
El. Podvozok:nieáno, v sérii
Iná výbava:v sérii LED smerovky, vypletané kolesá, nosiče kufrov, kryty rukovätí.
Poznámka:
Poznámka:Cena 06/2015 12 700,-EURCena 06/2015 15 350,-EUR

Pridané: 20.10.2015 Autor: Redakcia Motoride.sk Zdieľať

Súvisiace články:

Ďalšie články tohto autora:

Diskusia Diskusia k článku (0)  [Verzia pre tlač] Tlač

Galéria ku článku:

Galéria

Galéria

Aprilia-side-03-2025

Moto Guzzi

Vtip

Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!



Ďalšie vtipy »