Anketa:
AKCIA KTM 1050 Adventure pokračuje aj na jeseň!
ZdieľaťPridané: 20.10.2015 Autor: Redakcia Motoride.sk
Čitatelia: 6580 [Bleskovky - PR bleskovka]
Ak sa rozhodnete pre novinku od KTM model 1050 Adventure, dostanete možnosť vybrať si doplnky KTM – výbavu svojho budúceho motocykla v hodnote 1000 EUR ZADARMO.
Stačí si motocykel objednať v Motoshope Žubor a náš predajca Vám pomôže s výberom doplnkov na Váš motocykel.
V prípade, že si chcete motocykel vybaviť doplnkami od inej značky ako je KTM a nechcete prísť o bonus, môžete ho využiť aj na poníženie predajnej ceny o 1000 EUR a dostať tak nový motocykel už za cenu 11700 EUR s DPH.
Túžite po silnejšej verzii?
Aj pre Vás sme pripravili bonus.
KTM 1190 Adventure za cenu: 14600 EUR s DPH
viac info: 0908 880 553
Motoshop Žubor s.r.o.
Kostiviarska cesta 10
974 01 Banská Bystrica
Mapa:
Foto: | ||
![]() |
![]() |
|
Všeobecné informácie: | ||
Výrobca: | KTM | KTM |
Model: | 1050 Adventure | 1190 Adventure |
Rok: | 2015 | 2015 |
Novinka: | NOVINKA 2015 | |
Kategória: | Cestovné enduro | Cestovné enduro |
Motor: | ||
Typ motora: | vidlicový dvojvalec (4T) | vidlicový dvojvalec (4T) |
Objem: | 1050 ccm | 1195 ccm |
Max. výkon: | 95.2 k (70.0 kW) / 6200 ot. | 149.6 k (110.0 kW) / 9500 ot. |
Max. krútiaci moment: | 107 Nm / 5750 ot. | 125 Nm / ot. |
Kompresný pomer: | 13.0:1 | |
Vŕtanie x Zdvih: | 103 x 63 mm | 105 x 69 mm |
Palivový system: | vstrekovanie | vstrekovanie |
Rozvod: | DOHC (4V) | DOHC (4V) |
Chladenie: | kvapalinou | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | ||
Prevodovka: | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová |
Sekundárny pohon: | reťaz | reťaz |
Zdvih vpredu: | 185 mm | 190 mm |
Zdvih vzadu: | 190 mm | 190 mm |
Brzdy vpredu: | dvojkotúčová radiálne strmene | dvojkotúčová |
Priemer bŕzd vpredu: | 320 mm | 320 mm |
Pneu vpredu: | 110/80-R19 | 120/70-19 |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vzadu: | 267 mm | 268 mm |
Pneu vzadu: | 150/70 R17 | 170/60-17 |
Hmotnosť / Rozmery: | ||
Suchá hmotnosť: | 212 kg | |
Hmotnosť s náplňami: | 235 kg | 230 kg |
Výška sedla: | 850 mm | 860 mm |
Rázvor: | 1560 mm | 1560 mm |
Svetlá výška: | 220 mm | 220 mm |
Objem nádrže: | 23 l | 23 l |
Dynamické Parametre / Spotreba: | ||
Spotreba paliva: | 5.5 l/100km | 5.6 l/100km |
Dojazd po rezervu: | cca 313 km | cca 308 km |
Servisný interval: | 15 000km | 15 000km |
Doplnková výbava: | ||
ABS: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Vypínateľné ABS: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Trakčná kontrola: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Palivové mapy: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Palubný počítač: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Tempomat: | nie | nie |
LED denné svetlá: | áno, v sérii | áno, v sérii |
El. Podvozok: | nie | áno, v sérii |
Iná výbava: | v sérii LED smerovky, vypletané kolesá, nosiče kufrov, kryty rukovätí. | |
Poznámka: | ||
Poznámka: | Cena 06/2015 12 700,-EUR | Cena 06/2015 15 350,-EUR |
Pridané: 20.10.2015 Autor: Redakcia Motoride.sk Zdieľať
Súvisiace články:
- KTM 1050 Adventure 2015 - Oranžový mix chutí - zeON
- Nový katalóg Touratech 2015/2016 - Redakcia
- Zvolávačka na KTM 1290 Super Adventure 2015-16 - palivová nádrž - Awia
- EICMA Miláno 2014 - KTM predviedlo nové 1050 Adventure - Awia
- Porovnávačka: BMW R1200GS vs. KTM 1190 Adventure – tradičný súboj cestovných endúr - zeON
Ďalšie články tohto autora:
- V Portugalsku štartuje seriál ME Enduro 2025 aj s jazdcami SMF
- Dámy a páni, prichádza tak trochu iný Harley - CVO Road Glide RR
- Dunlop predstavuje inovované hyperšportové SportSmart MK4
- Nové Piaggio Beverly 310 (2025)
- Fotoreport: Výstava Motocykel 2025, Incheba Bratislava
- Fotoreport: výstava Motocykl 2025, Praha
- Inovované Piaggio Liberty - nový štýl aj technológie
- Dax, Monkey a Super Cub C125 dostávajú nové farby, príslušenstvo pre rok 2025 + rozhovor s konštruktérom
- Harley-Davidson predstavil novinky 2025: Street Glide Ultra, cestnejšiu Pan America 1250 ST a šesť inovovaných cruiserov
- Indian rozširuje rad Chief a prináša úplne nový motor PowerPlus 112
- ... zobraz všetky články od tohto autora
Body a Trasy v tomto článku:
Galéria ku článku:
Nové moto videá:
Vtip
Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!