Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 1794 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28803
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 59% (17137)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 41% (11666)
Hodnotenie: (1 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (1)  [Verzia pre tlač] Tlač

Kawasaki predstavuje Ninju ZX-10R, RR a SE pre rok 2019

 Zdieľať

Pridané: 03.09.2018 Autor: Matej Mularčík
Čitatelia: 6094 [Novinky - Predstavujeme]

V ponuke budú verzia R, RR a SE. Motor je vyladený na 203koní a u verzie RR až na 204 koní. Všetky tri verzie budú mať obojsmerný quickshifter KQS (rýchloradenie bez spojky hore/dole).

Seriál článkov - Novinky 2019:

| Seriál článkov: Novinky 2019 |

Kawasaki Ninja ZX-10R 2019
Kawasaki Ninja ZX-10R 2019

ZX-10R verzia je základným modelom, ale už aj tá je nabitá plnou výbavou. Teraz má spomínaných 203 koní, najmodernejšiu športovú kontrolu trakcie, podvozok, ktorý je pripravený na okruh, predná vidlica Balance Free Front Fork and BFRC a brzdy Brembo.

Video: Kawasaki Ninja ZX-10R | Ninja ZX-10RR | Ninja ZX-10R SE 2019 - bližší pohľad

Kawasaki Ninja ZX-10R 2019
Kawasaki Ninja ZX-10R 2019

RR je zameraná viac na okruh. Bude ich vyrobených ale iba 500kusov pre celý svet. Odlišuje sa od KRT verzie najmä použitím ľahučkých titanových ojníc Pankl, ktoré ušetria 100g na ojnicu, a teda celkovo 400g. Vďaka nižšej hmotnosti použitých komponentov sa zníži moment zotrvačnosti kľukového hriadeľa o 5% vďaka tomu sa podarilo zvýšiť maximálne otáčky o 600 za minútu, čo znamená, že červené pole narástlo z 14 200ot./min na 14 800ot./min. Toto všetko pomohlo zvýšiť výkon na 204 koní bez Ram-Air (náporové sanie). Nová RR bude mať lepšiu odozvu na plyne. Vo výbave nebudú chýbať kované kolesá Marchesini.

Kawasaki Ninja ZX-10RR 2019
Kawasaki Ninja ZX-10RR 2019

Kawasaki Ninja ZX-10R 2019
Kawasaki Ninja ZX-10R 2019
Kawasaki Ninja ZX-10R 2019
Kawasaki Ninja ZX-10RR 2019

SE verzia bude dopĺňať základnú verziu o zdokonalený elektronický podvozok Kawasaki (KECS) a kované kolesá Marchesini. Zaujímavé je použitie špeciálneho laku, ktorý je vysoko odolný, kombinuje mäkké a tvrdé segmenty náterových hmôt, a tie spolu pracujú ako chemická pružina a dokážu absorbovať ľahké nárazy od predmetov, ktoré by mohli poškodiť lak. Tento lak by mal byť použitý v miestach, kde dochádza k najväčšiemu opotrebeniu a oderom.

Kawasaki Ninja ZX-10R SE 2019
Kawasaki Ninja ZX-10R SE 2019

Podľa všetkého dostane ZX-10R predné LED svetlá, ale celkový dizajn motorky sa nemení. Ostáva palubovka bez použitia TFT. Niekto môže mať pocit, že nič revolučné sa neudialo, ale Kawasaki sa rozhodlo, že nie je potrebné výrazne meniť niečo čo patrí medzi špičku na svete. Dôkazom sú aj tri po sebe nasledujúce tituly z majstrovstiev sveta World SBK.

Farebné prevedenia jednotlivých verzíí:

  • Ninja ZX-10R : Lime Green / Ebony / Metallic Graphite Gray
  • Ninja ZX-10RR: Lime Green
  • Ninja ZX-10R SE: Metallic Carbon Gray / Neutron Silver / Lime Green
Foto:
 Kawasaki Ninja ZX-10R 2019 Kawasaki Ninja ZX-10RR 2019 Kawasaki Ninja ZX-10R SE 2019
Všeobecné informácie:
Výrobca:KawasakiKawasakiKawasaki
Model:Ninja ZX-10RNinja ZX-10RRNinja ZX-10R SE
Rok:201920192019
Novinka:NOVINKA 2019NOVINKA 2019NOVINKA 2019
Kategória:SuperšportSuperšportSuperšport
Motor:
Typ motora:radový štvorvalec (4T)radový štvorvalec (4T)radový štvorvalec (4T)
Objem:998 ccm998 ccm998 ccm
Max. výkon:203.0 k (149.3 kW) / 13500 ot.204.0 k (150.0 kW) / 13500 ot.203.0 k (149.3 kW) / 13500 ot.
Max. krútiaci moment:114.9 Nm / 11200 ot.115.7 Nm / 11500 ot.114.9 Nm / 11200 ot.
Kompresný pomer:13:113:113:1
Vŕtanie x Zdvih:76.0 x 55.0 mm76.0 x 55.0 mm76.0 x 55.0 mm
Palivový system:vstrekovanievstrekovanievstrekovanie
Rozvod:DOHC (4V)DOHC (4V)DOHC (4V)
Chladenie:kvapalinoukvapalinoukvapalinou
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:manuálna 6-stupňovámanuálna 6-stupňovámanuálna 6-stupňová
Sekundárny pohon:reťazreťazreťaz
Zdvih vpredu:120 mm120 mm120 mm
Zdvih vzadu:114 mm114 mm114 mm
Brzdy vpredu:dvoj kotúčová radiálne strmenedvoj kotúčová radiálne strmenedvoj kotúčová radiálne strmene
Priemer bŕzd vpredu:330 mm330 mm330 mm
Pneu vpredu:120/70ZR17M/C (58W)120/70ZR17M/C (58W)120/70ZR17M/C (58W)
Brzdy vzadu:jednokotúčovájednokotúčovájednokotúčová
Priemer bŕzd vzadu:220 mm220 mm220 mm
Pneu vzadu:190/55ZR17M/C (75W)190/55ZR17M/C (75W)190/55ZR17M/C (75W)
Hmotnosť / Rozmery:
Hmotnosť s náplňami:206 kg206 kg208 kg
Výška sedla:835 mm835 mm835 mm
Rázvor:1440 mm1440 mm1440 mm
Dĺžka:2085 mm2085 mm2085 mm
Šírka:740 mm740 mm740 mm
Výška:1145 mm1145 mm1145 mm
Svetlá výška:145 mm145 mm145 mm
Objem nádrže:17 l17 l17 l
Doplnková výbava:
ABS:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
Trakčná kontrola:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
Palivové mapy:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
Palubný počítač:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
El. Podvozok:áno, v sérii
Anti-hop spojka:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
Tlmič riadenia:áno, v sérii (el. Öhlins)áno, v sérii (el. Öhlins)áno, v sérii (el. Öhlins)
Quick-shift:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
Iná výbava:Balance Free vidlica / BFRC zadný tlmičBalance Free vidlica / BFRC zadný tlmič, titan ojnice, kolesá MarchesiniBalance Free vidlica / BFRC zadný tlmič, KECS el podvozok, kolesá Marchesini, odolné lakovanie
Poznámka:
Poznámka:Výkon s Ram Air: 156.8 kW {213 k} / 13,500 ot.Limitovaná edícia 500ks
Výkon s Ram Air: 157.5 kW {214 PS} / 13,500 ot.
Výkon s Ram Air: 156.8 kW {213 k} / 13,500 ot.

Pridané: 03.09.2018 Autor: Matej Mularčík Zdieľať

Seriál článkov - Novinky 2019:

| Seriál článkov: Novinky 2019 |

Súvisiace články:

Ďalšie články tohto autora:

Hodnotenie: (1 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (1)  [Verzia pre tlač] Tlač

Galéria ku článku:

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria