Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 1208 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28426
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (16939)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11487)
Hodnotenie: (5 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (36)  [Verzia pre tlač] Tlač

Testujeme nové boxery BMW R 1250 GS a RT 2019 - spýtaj sa čo ťa zaujíma

 Zdieľať

Pridané: 11.10.2018 Autor: Tomáš Hajduch - Awia
Čitatelia: 9134 [Bleskovky - Novinky]

LIVE: Prvé dojmy zo sedla R1250GS 2019 - Počas dňa sme mali možnosť jazdiť oba nove boxery i keď prirodzene bol väčší záujem o GSo. Novy motor má kľudnejší a hladší chod. Voľnobeh je nižší, motor krásne ide odspodu, zostal mu povestný buldočí prejav. Variabilné ovládanie ventilov je elektronické a prepínanie vačiek jazdec nedokáže postrehnúť. Motor sa ale veľmi ochotne derie do otáčok a hore...


Video: Testujeme nové boxery BMW R 1250 GS a RT 2019

Prvé dojmy zo sedla R1250GS 2019 - 12.10.2018 14:43

Počas dňa sme mali možnosť jazdiť oba nove boxery i keď prirodzene bol väčší záujem o GSo. Novy motor má kľudnejší a hladší chod. Voľnobeh je nižší, motor krásne ide odspodu, zostal mu povestný buldočí prejav.

Testujeme nové boxery BMW R 1250 GS a RT 2019

Variabilné ovládanie ventilov je elektronické a prepínanie vačiek jazdec nedokáže postrehnúť. Motor sa ale veľmi ochotne derie do otáčok a hore má vyslovene športový prejav.

Zajazdili sme si i trochu offroad, vybehli sme na jeden kopec - lyžiarske stredisko a GSo predviedlo že jeho limity v teréne sú stale poriadne ďaleko, záleží len na tom čo si jazdec trúfne.

Testujeme nové boxery BMW R 1250 GS a RT 2019
Testujeme nové boxery BMW R 1250 GS a RT 2019
Testujeme nové boxery BMW R 1250 GS a RT 2019
Testujeme nové boxery BMW R 1250 GS a RT 2019
Testujeme nové boxery BMW R 1250 GS a RT 2019
Testujeme nové boxery BMW R 1250 GS a RT 2019
Testujeme nové boxery BMW R 1250 GS a RT 2019
Testujeme nové boxery BMW R 1250 GS a RT 2019
Testujeme nové boxery BMW R 1250 GS a RT 2019
Testujeme nové boxery BMW R 1250 GS a RT 2019
Testujeme nové boxery BMW R 1250 GS a RT 2019
Testujeme nové boxery BMW R 1250 GS a RT 2019
Testujeme nové boxery BMW R 1250 GS a RT 2019

Testujeme nového boxera R1250 GS/RT - 11.10.2018 18:16

Pozdravujem z okolia Salzburgu. Babie leto je aj tu, ideálne podmienky na jazdenie. Azuro na nebi i v jazerách a horské cesty. Nový boxer sa podaril, ide krasne hladko dole, ale hore je to jeho doteraz neznáma tvár. Fakt šupa priatelia... Viac info čoskoro...

Testujeme nové boxery BMW R 1250 GS a RT 2019
Testujeme nové boxery BMW R 1250 GS a RT 2019
Testujeme nové boxery BMW R 1250 GS a RT 2019
Testujeme nové boxery BMW R 1250 GS a RT 2019
Testujeme nové boxery BMW R 1250 GS a RT 2019
Testujeme nové boxery BMW R 1250 GS a RT 2019
Testujeme nové boxery BMW R 1250 GS a RT 2019
Testujeme nové boxery BMW R 1250 GS a RT 2019

18.09.2018 - Tomáš Hajduch - Awia Čitatelia: 18840 [Bleskovky - Novinky]

-

MEGA foto / video galéria: nové BMW R 1250 GS a R 1250 RT 2019

Pre budúcu sezónu pripravuje BMW zmeny na vlajkovej cestovnej mašine - GS. Narastie zdvihový objem, výkon a pravdepodobne i hmotnosť. Najväčšou zmenou je motor ShiftCam s variabilným časovaním ventilov. Podobnými zmenami prešiel aj krížnik RT.

 

Čo je nové:

Video: BMW R1250 Boxer s variabilným časovaním ventilov 2019

BMW R 1250 ShiftCam motor pre GS a RT 2019
BMW R 1250 ShiftCam motor pre GS a RT 2019

BMW R 1250 ShiftCam motor pre GS a RT 2019
BMW R 1250 ShiftCam motor pre GS a RT 2019
BMW R 1250 ShiftCam motor pre GS a RT 2019
BMW R 1250 ShiftCam motor pre GS a RT 2019

  • zdvihový objem 1254 ccm - nárast o 85 ccm
  • Výkon 100 kW (136 koní) pri 7750 otáčkach - 11 koní nárast oproti R1200GS
  • Max. krútiaci moment: 143 Nm
  • variabilné časovanie ventilov pre lepší priebeh krútiaku

Vykonové krivky BMW R 1250 GS a R 1250 RT 2019
Vykonové krivky BMW R 1250 GS a R 1250 RT 2019

Video: Nové BMW R 1250 GS 2019

Video: BMW R 1250 RT 2019

Foto:
 BMW R 1250 GS 2019 BMW R 1250 RT 2019
Všeobecné informácie:
Výrobca:BMWBMW
Model:R 1250 GSR 1250 RT
Rok:20192019
Novinka:NOVINKA 2019NOVINKA 2019
Kategória:Cestovné enduroŠportovo cestovná
Motor:
Typ motora:dvojvalcový boxer (4T)dvojvalcový boxer (4T)
Objem:1254 ccm1254 ccm
Max. výkon:136.0 k (100.0 kW) / 7750 ot.136.0 k (100.0 kW) / 7750 ot.
Max. krútiaci moment:143 Nm / 6250 ot.143 Nm / 6250 ot.
Vŕtanie x Zdvih:102.5 x 76 mm102.5 x 76 mm
Palivový system:vstrekovanievstrekovanie
Rozvod:DOHC variabil. časovanie ShiftCam (4V)DOHC (4V)
Chladenie:vzduchom a kvapalinouvzduchom a kvapalinou
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:manuálna 6-stupňovámanuálna 6-stupňová
Sekundárny pohon:kardankardan
Zdvih vpredu:190 mm120 mm
Zdvih vzadu:200 mm136 mm
Brzdy vpredu:dvoj kotúčová, radiál 4 piestdvoj kotúčová, radiál 4 piest
Priemer bŕzd vpredu:305 mm320 mm
Pneu vpredu:120/70-ZR19120/70-ZR17
Brzdy vzadu:jednokotúčovájednokotúčová
Priemer bŕzd vzadu:276 mm276 mm
Pneu vzadu:170/60-ZR17180/55-ZR17
Hmotnosť / Rozmery:
Hmotnosť s náplňami:249 kg279 kg
Výška sedla:850 mm805 mm
Rázvor:1525 mm1485 mm
Dĺžka:2207 mm2222 mm
Šírka:952.5 mm985 mm
Objem nádrže:20 l25 l
Dynamické Parametre / Spotreba:
Max. rýchlosť:200 km/h200 km/h
Zrýchlenie z 0 na 100 km/h:3.6 s3.7 s
Spotreba paliva:4.75 l/100km4.75 l/100km
Dojazd po rezervu:cca 315 kmcca 394 km
Doplnková výbava:
ABS:áno, v sériiáno, v sérii
Náklonové ABS:za príplatokáno, v sérii
Vypínateľné ABS:áno, v sériiáno, v sérii
Trakčná kontrola:áno, v sériiáno, v sérii
Palivové mapy:áno, v sériiáno, v sérii
Palubný počítač:áno, v sériiáno, v sérii
Tempomat:za príplatokza príplatok
LED svetlomet:áno, v sériinie
LED denné svetlá:za príplatokza príplatok
El. Podvozok:za príplatokza príplatok
Anti-hop spojka:áno, v sériiáno, v sérii
Tlmič riadenia:áno, v sériiáno, v sérii
Quick-shift:za príplatokza príplatok
Asistent rozbehu do kopca:áno, v sériiáno, v sérii
Farebná TFT prístrojovka:áno, v sériiáno, v sérii
Iná výbava:za príplatok vypletané kolesá
Poznámka:
Poznámka:Variabilné časovanie ventilov ShiftCamVariabilné časovanie ventilov ShiftCam

Pridané: 11.10.2018 Autor: Tomáš Hajduch - Awia Zdieľať

Súvisiace články:

Ďalšie články tohto autora:

Hodnotenie: (5 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (36)  [Verzia pre tlač] Tlač

Galéria ku článku: