Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 520 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

DS auto Sumoto Brno

Anketa:

Mal by sa podľa teba Dakar vrátiť do Afriky?

Spolu odpovedi: 2976
Áno, to sú terény kam patrí: 58% (1719)
Nie, južná amerika je super: 42% (1257)

Pre vás:

Povinné zmluvné poistenie - vyber si najlepšiu cenu!

Diskusia Diskusia k článku (0)  [Verzia pre tlač] Tlač

Nové BMW S 1000 RR 2019 z Masarykovho okruhu v Brne

pošli na vybrali.sme.sk

Pridané: 21.06.2019 Autor: Tomáš Hajduch - Awia
Čitatelia: 3050 [Testy a predstavenia - Predstavujeme]

Plán znel jasne, prísť do Brna a otestovať nové RR-o. To po 10-tich rokoch dostalo poriadne nadupanú inováciu s kopou noviniek, menej hmotnosti, nový motor s variabilným časovaní ShiftCam. Pozrime sa na neho bližšie...

BMW S 1000 RR 2019 s variabilným časovaním ShiftCam
BMW S 1000 RR 2019 s variabilným časovaním ShiftCam

No veci nie vždy idú podľa plánov. Aj keď som do Brna cestoval z opačného konca republiky a pozval sem aj zaujímavého hosťa, z jazdenia nebolo nakoniec nič. RR-u vám, ale predstavím a ukážem všetko čo je na nej nové.

Video: Predstavenie: BMW S 1000 RR 2019 z Brna

10 rokov po uvedení prvej generácie prešiel veľkou zmenou, menej hmotnosti, viac výkonu. 152kW (207 koní) BMW ShiftCam variabilné časovanie ventilov - 113 Nm max otáčky 14.600 ot. Hmotnosť 193,5 kg!
LED svetlá, farebná TFT prístrojovka a ešte viac...

BMW S 1000 RR 2019 s variabilným časovaním ShiftCam
BMW S 1000 RR 2019 s variabilným časovaním ShiftCam
BMW S 1000 RR 2019 s variabilným časovaním ShiftCam
BMW S 1000 RR 2019 s variabilným časovaním ShiftCam

BMW S 1000 RR 2019 s variabilným časovaním ShiftCam
BMW S 1000 RR 2019 s variabilným časovaním ShiftCam

BMW S 1000 RR 2019 s variabilným časovaním ShiftCam
BMW S 1000 RR 2019 s variabilným časovaním ShiftCam
BMW S 1000 RR 2019 s variabilným časovaním ShiftCam
BMW S 1000 RR 2019 s variabilným časovaním ShiftCam

BMW S 1000 RR 2019 s variabilným časovaním ShiftCam
BMW S 1000 RR 2019 s variabilným časovaním ShiftCam

Čo je nové:

  • O 4 kilogramy ľahší, novo vyvinutý radový 4-valec s technológiou BMW ShiftCam s variabilným časovaním a zdvihom sacích ventilov.
  • Vyšší výkon a krútiaci moment: 152 kW (207 k) pri 13 500 1/min a 113 Nm pri 11 000 1/min.
  • Najmenej 100 Nm krútiaceho momentu od 5500 do 14 500 1/min.
  • Lineárna krivka krútiaceho momentu: Ďalej vylepšená ovládateľnosť vďaka vyššiemu krútiacemu momentu v nízkych a stredných otáčkach.
  • Novo vyvinutý podvozok s technológiou rámu Flex Frame, motor viac preberá nosnú funkciu.
  • Výrazne vylepšená ergonómia vďaka technológii rámu Flex Frame.
  • Vylepšená geometria podvozku pre ešte lepšiu obratnosť, viac trakcie a dokonalú spätnú väzbu pri jazde na limite.
  • Ďalej vylepšený systém dynamického odpruženia DCC s novou generáciou ventilov ako súčasť voliteľnej výbavy.

BMW S 1000 RR 2019 s variabilným časovaním ShiftCam
BMW S 1000 RR 2019 s variabilným časovaním ShiftCam

BMW S 1000 RR 2019 s variabilným časovaním ShiftCam
BMW S 1000 RR 2019 s variabilným časovaním ShiftCam
BMW S 1000 RR 2019 s variabilným časovaním ShiftCam
BMW S 1000 RR 2019 s variabilným časovaním ShiftCam

BMW S 1000 RR 2019 s variabilným časovaním ShiftCam
BMW S 1000 RR 2019 s variabilným časovaním ShiftCam
BMW S 1000 RR 2019 s variabilným časovaním ShiftCam
BMW S 1000 RR 2019 s variabilným časovaním ShiftCam

  • Nové zavesenie zadného kolesa teraz váži o 300 g menej ako predtým vďaka kinematike Full Floater Pro.
  • Zníženie hmotnosti o 11 až 14,5 kg na 197 kg pri plne natankované nádrži a na 193,5 kg s M paketom.
  • Nový výfukový systém váži aj s predným tlmičom o približne 1,3 kg menej.
  • Nový šestosý senzor.
  • Ďalej vylepšený štandardne dodávaný systém DTC.
  • Štandardne dodávaná DTC kontrola zdvíhanie predného kolesa.
  • Nové štandardne ponúkané jazdné režimy "Rain", "Road", "Dynamic" a "Race" a "Pro Modes" s tromi ďalšími, plne nastaviteľnými režimy "Race Pro 1-3" pre optimálne individuálne prispôsobenie podmienkam.
  • Funkcia Launch Control pre dokonalé rozjazdy je súčasťou výbavy "Pro Modes".
  • Štandardne dodávaný Shift Assistant Pro pre rýchle radenie na vyššie aj nižšie stupne bez použitia spojky.
  • Kulisu radenia možno jednoducho otočiť.
  • Elektronický systém pre udržiavanie rýchlosti ako dodatočná výbava.
  • Nový prístrojový panel s 6,5palcovým TFT displejom ponúka vynikajúcu čitateľnosť a je vybavený obrazovkou Pure Ride a tiež tromi obrazovkami Core.
  • Systém osvetlenia kompletne tvorený LED zdrojmi.
  • Smerové svetlá novo s funkciou "Comfort Indicator".
  • Kompletne novo navrhnutá kapotáž pre ešte dynamickejší štýl a optimálnu aerodynamiku.
  • Dve farebné prevedenia pri uvedení na trh: červená Racing Red a farby Motorsport.
  • Rozšírená ponuka špeciálneho príslušenstva a dodatočného vybavenia.

BMW S 1000 RR 2019 s variabilným časovaním ShiftCam
BMW S 1000 RR 2019 s variabilným časovaním ShiftCam

BMW S 1000 RR 2019 s variabilným časovaním ShiftCam
BMW S 1000 RR 2019 s variabilným časovaním ShiftCam
BMW S 1000 RR 2019 s variabilným časovaním ShiftCam
BMW S 1000 RR 2019 s variabilným časovaním ShiftCam

BMW S 1000 RR 2019 s variabilným časovaním ShiftCam
BMW S 1000 RR 2019 s variabilným časovaním ShiftCam
BMW S 1000 RR 2019 s variabilným časovaním ShiftCam
BMW S 1000 RR 2019 s variabilným časovaním ShiftCam

Video: BMW S 1000 RR 2019

Foto:
 BMW S1000RR 2019
Všeobecné informácie:
Výrobca:BMW
Model:S1000RR
Rok:2019
Novinka:NOVINKA 2019
Kategória:Superšport
Motor:
Typ motora:radový štvorvalec (4T)
Objem:999 ccm
Max. výkon:206.7 k (152.0 kW) / 13500 ot.
Max. krútiaci moment:113 Nm / 10500 ot.
Kompresný pomer:13.3:1
Vŕtanie x Zdvih:80 x 49.7 mm
Palivový system:vstrekovanie, hrdlo 48 mm
Rozvod:DOHC variabil. časovanie ShiftCam (4V)
Chladenie:kvapalinou
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:manuálna 6-stupňová
Sekundárny pohon:reťaz
Zdvih vpredu:120 mm
Zdvih vzadu:117 mm
Brzdy vpredu:dvojkotúčová radiálna 4 piestiková
Priemer bŕzd vpredu:320 mm
Pneu vpredu:120/70 R17
Brzdy vzadu:jednokotúčová
Priemer bŕzd vzadu:220 mm
Pneu vzadu:190/55 R17
Hmotnosť / Rozmery:
Hmotnosť s náplňami:197 kg
Výška sedla:815 mm
Rázvor:1441 mm
Dĺžka:2073 mm
Šírka:824 mm
Objem nádrže:16.5 l
Dynamické Parametre / Spotreba:
Zrýchlenie z 0 na 100 km/h:3.1 s
Spotreba paliva:6.4 l/100km
Dojazd po rezervu:cca 193 km
Doplnková výbava:
ABS:áno, v sérii
Náklonové ABS:áno, v sérii
Vypínateľné ABS:áno, v sérii
Trakčná kontrola:áno, v sérii
Palivové mapy:áno, v sérii
Palubný počítač:áno, v sérii
Tempomat:za príplatok
LED svetlomet:áno, v sérii
LED denné svetlá:áno, v sérii
LED smerovky:áno, v sérii
El. Podvozok:za príplatok
Anti-hop spojka:áno, v sérii
Quick-shift:áno, v sérii
Farebná TFT prístrojovka:áno, v sérii
Poznámka:
Poznámka:Variabilné časovanie ventilov BMW ShiftCam

Pridané: 21.06.2019 Autor: Tomáš Hajduch - Awia pošli na vybrali.sme.sk

Súvisiace články:

Ďalšie články tohto autora:

Diskusia Diskusia k článku (0)  [Verzia pre tlač] Tlač
Honda CRF 1100

Body a Trasy v tomto článku:

Galéria ku článku:

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria