Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 1362 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28775
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (17125)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11650)
Hodnotenie: (6 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (9)  [Verzia pre tlač] Tlač

Ukrajinské poloniny - Africa Twin XRV750 1990 vs. CRF1000L 2019 3/3

 Zdieľať

Pridané: 05.10.2019 Autor: Tomáš Hajduch - Awia
Čitatelia: 14061 [Mototuristika - Európa - Výlet]

Kvas - náš nápoj - Ukrajinské poloniny - XRV750 1990 vs. CRF1000L 2019
Kvas - náš nápoj - Ukrajinské poloniny - XRV750 1990 vs. CRF1000L 2019

Ráno vyrážame na známu Vojenskú horskú cesta (Hoverla - Petros). Nie som tu prvý krát ale napriek tomu sa teším. Počasie nám praje a ceste je pomerne suchá. Spomínam si ako som ju prešiel vo dvojici a za dažďa :-)

Ukrajinské poloniny - XRV750 1990 vs. CRF1000L 2019
Ukrajinské poloniny - XRV750 1990 vs. CRF1000L 2019

V sedle pod Hoverlou sa tiež veľa zmenilo. Kedysi tu bola len drevená búda na núdzové prespanie. Dnes je to tu oplotené, pribudol strážnik parku, ktorý vám predá aj pivo a tiež turistická ubytovňa. Hore na Hoverlu vás už motorkou nepustia.

Ukrajinské poloniny - XRV750 1990 vs. CRF1000L 2019
Ukrajinské poloniny - XRV750 1990 vs. CRF1000L 2019

Našťastie čo sa nemení to je stav cesty z tohto sedla až pod Petros. Stále plná blata a hlbokých koľají. Fajne si to tu užívame.

Ukrajinské poloniny - XRV750 1990 vs. CRF1000L 2019
Ukrajinské poloniny - XRV750 1990 vs. CRF1000L 2019

Ukrajinské poloniny - XRV750 1990 vs. CRF1000L 2019
Ukrajinské poloniny - XRV750 1990 vs. CRF1000L 2019
Ukrajinské poloniny - XRV750 1990 vs. CRF1000L 2019
Ukrajinské poloniny - XRV750 1990 vs. CRF1000L 2019

V pozadí vrch Hoverla (2 061 m n m) - Ukrajinské poloniny - XRV750 1990 vs. CRF1000L 2019
V pozadí vrch Hoverla (2 061 m n m) - Ukrajinské poloniny - XRV750 1990 vs. CRF1000L 2019

Pod Petrosom máme dlhšiu prestávku a venujeme sa natáčaniu videa. Vyzerá to tu ta parádne ako pred rokmi keď som tu bol prvý krát.

Pod vrchom Petros (2020 m n. m.) - Ukrajinské poloniny - XRV750 1990 vs. CRF1000L 2019
Pod vrchom Petros (2020 m n. m.) - Ukrajinské poloniny - XRV750 1990 vs. CRF1000L 2019

Pod vrchom Petros (2020 m n. m.) - Ukrajinské poloniny - XRV750 1990 vs. CRF1000L 2019
Pod vrchom Petros (2020 m n. m.) - Ukrajinské poloniny - XRV750 1990 vs. CRF1000L 2019
Pod vrchom Petros (2020 m n. m.) - Ukrajinské poloniny - XRV750 1990 vs. CRF1000L 2019
Pod vrchom Petros (2020 m n. m.) - Ukrajinské poloniny - XRV750 1990 vs. CRF1000L 2019

Keď máme všetko hotovo je už neskoro poobede a to chcem byť dnes domov. Čaká nás zjazd dole do doliny.

Ukrajinské poloniny - XRV750 1990 vs. CRF1000L 2019
Ukrajinské poloniny - XRV750 1990 vs. CRF1000L 2019

Ukrajinské poloniny - XRV750 1990 vs. CRF1000L 2019
Ukrajinské poloniny - XRV750 1990 vs. CRF1000L 2019
Ukrajinské poloniny - XRV750 1990 vs. CRF1000L 2019
Ukrajinské poloniny - XRV750 1990 vs. CRF1000L 2019

Ukrajinské poloniny - XRV750 1990 vs. CRF1000L 2019
Ukrajinské poloniny - XRV750 1990 vs. CRF1000L 2019

Po oprave ďalšej duše už len presun až na hranice. Tie prechádzame v noci a tento rýchly ale o to krajší výlet je za nami. Ukrajina znovu ukázala že sa oplatí sem vraciať a znovu objavovať nové miesta.

Ukrajinské poloniny - XRV750 1990 vs. CRF1000L 2019
Ukrajinské poloniny - XRV750 1990 vs. CRF1000L 2019

Miesta ktoré sme navštívili:

Kemp miesto Polyana
Sedlo Volovec
Vyhliadka nad Volovcom
Polonina Boržava
Vrch Hymba (1491 m), Boržava
Hora Veliky vrch (1598 m), Boržava
Koločava
Koločava - Komsomoľsk - nová cesta (krásna šotolina)
Nemecká Mokrá (Komsomoľsk)
Usť Čorna
Trasa z Dubového popri vrchu Apecka do Vodice
Vrch Apetska (1512 m.n.m.)
Jazero pod vrchom Apetska
Stred Európy, Rachiv
Rachiv
Miesto na kemp pod Hoverlou
Vojenská horská cesta (Hoverla - Petros)

Foto:
 Honda XRV 750 Africa Twin 1990 Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports 2019
Všeobecné informácie:
Výrobca:HondaHonda
Model:XRV 750 Africa TwinCRF1000L Africa Twin Adventure Sports
Rok:19902019
Kategória:EnduroCestovné enduro
Motor:
Typ motora:vidlicový dvojvalec (4T)dvojvalec (4T)
Objem:742 ccm998 ccm
Max. výkon:58.8 k (43.3 kW) / 7500 ot.95.2 k (70.0 kW) / 7500 ot.
Max. krútiaci moment:62.7 Nm / 6000 ot.99 Nm / 6000 ot.
Kompresný pomer:9.0:1
Vŕtanie x Zdvih:81.0 x 72.0 mm92 x 75.1 mm
Palivový system:karburátorvstrekovanie
Rozvod:SOHC (3V)SOHC (4V)
Chladenie:kvapalinoukvapalinou
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:manuálna 5-stupňovámanuálna 6-stupňová (voliteľné DCT)
Sekundárny pohon:reťazreťaz
Zdvih vpredu:220 mm252 mm
Zdvih vzadu:214 mm240 mm
Brzdy vpredu:dvojkotúčovádvojkotúčová
Priemer bŕzd vpredu:276 mm310 mm
Pneu vpredu:90/90-2190/90-R21
Brzdy vzadu:jednokotúčovájednokotúčová
Priemer bŕzd vzadu:256 mm256 mm
Pneu vzadu:130/90-17150/70-R18
Hmotnosť / Rozmery:
Suchá hmotnosť:209 kg
Hmotnosť s náplňami:233 kg243 kg
Výška sedla:880 mm900 mm
Rázvor:1565 mm1580 mm
Dĺžka:2315 mm2340 mm
Šírka:895 mm930 mm
Výška:1420 mm1570 mm
Svetlá výška:270 mm
Objem nádrže:24 l24.2 l
Dynamické Parametre / Spotreba:
Max. rýchlosť:177.7 km/h
Spotreba paliva:5.6 l/100km
Dojazd po rezervu:cca 324 km
Servisný interval:12000 km
Doplnková výbava:
ABS:áno, v sérii
Vypínateľné ABS:áno, v sérii
Trakčná kontrola:áno, v sérii
Palivové mapy:áno, v sérii
Palubný počítač:áno, v sérii
Tempomat:nie
LED denné svetlá:áno, v sérii
El. Podvozok:nie
Iná výbava:plne nastaviteľný podvozok
Poznámka:
Poznámka:Oproti základnej CRF1000: vyššie zdvihy, väčšia nádrž, širšia kapotáž, ochrana motora, vyhrievané rukoväte a 12V zásuvka
Cena 3/2018: 13 990 eur, príplatok za DCT 1000 eur

<

Pridané: 05.10.2019 Autor: Tomáš Hajduch - Awia Zdieľať

Ďalšie články tohto autora:

Hodnotenie: (6 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (9)  [Verzia pre tlač] Tlač

Galéria ku článku: