Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 2081 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28532
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (16993)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11539)
Hodnotenie: (1 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (3)  [Verzia pre tlač] Tlač

Honda inovuje trojicu modelov CB500 - dostali EURO5, nové farby a vylepšenia

 Zdieľať

Pridané: 02.09.2020 Autor: Redakcia Motoride.sk
Čitatelia: 7832 [Novinky - Predstavujeme]

Trojica modelov CB500F, CBR500R a CB500X, ktorá sa teší veľkej obľube medzi začínajúcimi aj skúsenými jazdcami, bude od tejto jesene v Európe dostupná vo viacerých nových farebných vyhotoveniach a s homologizáciou podľa emisnej normy EURO5.

Seriál článkov - Novinky 2021:

| Seriál článkov: Novinky 2021 |

Nahý model CB500F získava dve nové výrazné farby: modrú Candy Caribbean Blue Sea a žltú Candy Moon Glow Yellow, zatiaľ čo športová verzia CBR500R prichádza s výraznou novou grafikou a s logami odkazujúcimi na úspechy strojov Honda na pretekárskych tratiach. Enduro CB500X má po novom červeno lakovaný podsedadlový rám, ktorý odkazuje na jeho príbuznosť s modelom CRF1100L Africa Twin.

CB500F 2021:

2021 Honda CB500F
2021 Honda CB500F

35 kW motor modelu CB500F, vďaka ktorému je tento model dostupný aj pre držiteľov vodičského oprávnenia A2, ťaží z vylepšení z roku 2019, ktoré zahŕňali úpravu časovania nasávacích aj výfukových ventilov, čo oproti predchádzajúcej verzii pridalo o 4 % viac výkonu a krútiaceho momentu v rozmedzí od 3- do 7-tisíc otáčok, a ďalej vyladenie zvuku výfuku a novú pomocnú klznú spojku.

LCD prístrojový panel obsahuje indikátor radenia a ukazovateľ zaradeného rýchlostného stupňa, kompletné osvetlenie stroja je zložené z LED diód. Hoci motor aj podvozok zostali pre modelový rok 2021 a pre homologizáciu podľa EURO5 nezmenené, je stroj opäť o niečo príťažlivejší vďaka dvom výrazným novým farbám.

2021 Honda CB500F
2021 Honda CB500F
2021 Honda CB500F
2021 Honda CB500F

CB500X 2021:

Praktickosť modelu CB500X vychádza z jednoduchej rovnice – živý, vyvážený dvojvalcový motor disponujúci vysokým krútiacim momentom aj výkonom už od nízkych otáčok, ktorý sa však zároveň nebráni vytáčaniu – plus podvozok ponúkajúci mimoriadne komfortnú jazdu tak v meste, ako na otvorených cestách.

2021 Honda CB500X
2021 Honda CB500X

CB500X pre modelový rok 2021 bude k dispozícii v troch nových farbách a grafických vyhotoveniach, z ktorých každé zahŕňa výrazný červený zadný podsedadlový rám odkazujúci na CRF1100L Africa Twin:

Červená Grand Prix Red
Matná čierna metalíza Matt Gunpowder Black Metallic
Biela perleťová Pearl Metalloid White

2021 Honda CB500X
2021 Honda CB500X
2021 Honda CB500X

CBR 500R 2021:

Vzhľad CBR500R od špičky kapotáže až po sedadlo vykresľujú kontrastné uhly a tvary, ktoré sú štíhlejšie, ale zároveň svalnatejšie. Agresívny dizajn sa zároveň vyznačuje lepšou ergonómiou pre jazdca, ktorá prichádza ruka v ruke s vynikajúcou aerodynamikou. Dvojdielne riadidlá sú umiestnené pod úrovňou revidovanej hlavy vidlice a pozícia jazdca sa oproti súrodencom z radu CB500 ešte viac naklonila smerom vpred.

2021 Honda CBR500R
2021 Honda CBR500R

Model CBR500R bude k dispozícii v nasledovných farebných vyhotoveniach:

Matná sivá metalická Matt Axis Grey Metallic
Červená Grand Prix Red
Biela perleťová Pearl Metalloid White

2021 Honda CBR500R
2021 Honda CBR500R
2021 Honda CBR500R

Foto:
 Honda CB500F 2021 Honda CB500X 2021 Honda CBR500R 2021
Všeobecné informácie:
Výrobca:HondaHondaHonda
Model:CB500FCB500XCBR500R
Rok:202120212021
Novinka:NOVINKA 2021NOVINKA 2021NOVINKA 2021
Kategória:NaháčCestovné enduroSuperšport
Motor:
Typ motora:dvojvalec (4T)dvojvalec (4T)dvojvalec (4T)
Objem:471 ccm471 ccm471 ccm
Max. výkon:47.6 k (35.0 kW) / 8600 ot.47.6 k (35.0 kW) / 8600 ot.47.6 k (35.0 kW) / 8600 ot.
Max. krútiaci moment:43 Nm / 6500 ot.43 Nm / 6500 ot.43 Nm / 6500 ot.
Kompresný pomer:10.7:110.7: 110.7: 1
Vŕtanie x Zdvih:67 x 66.867 x 66.867 x 66.8
Palivový system:PGM FIPGM FIPGM FI
Chladenie:kvapalinoukvapalinoukvapalinou
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:manuálna 6-stupňovámanuálna 6-stupňovámanuálna 6-stupňová
Sekundárny pohon:reťazreťazreťaz
Zdvih vpredu:150 mm
Zdvih vzadu:135 mm
Brzdy vpredu:jednokotúčovájednokotúčovájednokotúčová
Priemer bŕzd vpredu:320 mm310 mm320 mm
Pneu vpredu:120/70-17110/80R19M/C120/70-17
Brzdy vzadu:jednokotúčovájednokotúčovájednokotúčová
Priemer bŕzd vzadu:240 mm240 mm240 mm
Pneu vzadu:160/60-17160/60R17M/C160/60-17
Hmotnosť / Rozmery:
Hmotnosť s náplňami:189 kg197 kg192 kg
Výška sedla:785 mm830 mm785 mm
Rázvor:1410 mm1445 mm1410 mm
Dĺžka:2080 mm2155 mm2080 mm
Šírka:790 mm825 mm755 mm
Výška:1060 mm1410 mm1145 mm
Svetlá výška:145 mm180 mm130 mm
Objem nádrže:17.1 l17.7 l17.1 l
Dynamické Parametre / Spotreba:
Max. rýchlosť:184 km/h
Spotreba paliva:3.5 l/100km3.6 l/100km3.5 l/100km
Dojazd po rezervu:cca 366 kmcca 368 kmcca 366 km
Doplnková výbava:
ABS:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
Palubný počítač:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
LED svetlomet:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
LED denné svetlá:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
Anti-hop spojka:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
Poznámka:
Poznámka:EURO 5Cena 9/2021: 6 590 eurEURO5

Pridané: 02.09.2020 Autor: Redakcia Motoride.sk Zdieľať

Seriál článkov - Novinky 2021:

| Seriál článkov: Novinky 2021 |

Súvisiace články:

Ďalšie články tohto autora:

Hodnotenie: (1 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (3)  [Verzia pre tlač] Tlač

Galéria ku článku:

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria