Anketa:
Špiónska fotka novej Ducati Multistrada V4 s jednostrannou kyvkou
ZdieľaťPridané: 11.03.2021 Autor: Peter Fischer
Čitatelia: 5350 [Bleskovky - Novinky]
Nielenže museli ortodoxní Ducatisti rozdýchať to, že nová Multistrada V4 má rozvod normálnymi vačkami, ešte ich škrie aj to, že vpredu má 19-palcové koleso a vzadu obojstrannú kyvku so 170 gumou. Zdá sa však, že ešte nič nie je stratené.
Ducati si totiž dala v USA zaregistrovať značku Multistrada V4 Pikes Peak a vzápätí internetmi prebehla špiónska fotka novej Multistrady so 17-palcovým kolesom vpredu a 190 gumou vzadu. Celkom jasne pritom ide o kované kolesá Marchesini. Zadné koleso je uchytené jednostranne. Dobre viditeľné je aj odpruženie Öhlins, ktoré asi zostane mechanické, ako na ostatných verziách Pikes Peak.
05.11.2020 - Tomáš Hajduch - Awia Čitatelia: 8002 [Testy a predstavenia - Predstavujeme]
Ducati Multistrada V4 2021 - všetky špecifikácie odhalené
Ducati postupne predstavovala novú Multistradu V4 - najprv radary, potom nový V4 motor. Dnes už vieme všetky špecifikácie 3 modelov aj detaily výbavy.
Verní strelci sa teda pravdepodobne dočkajú aj cestnejšej verzie štvorvalcovej Multistrady.
Zdroj: moto.it
Foto: | ||
Všeobecné informácie: | ||
Výrobca: | Ducati | Ducati |
Model: | Multistrada V4 | Multistrada V4 S |
Rok: | 2021 | 2021 |
Novinka: | NOVINKA 2021 | NOVINKA 2021 |
Kategória: | Cestovné enduro | Cestovné enduro |
Motor: | ||
Typ motora: | V4 - 90° Granturismo (4T) | V4 - 90° Granturismo (4T) |
Objem: | 1158 ccm | 1158 ccm |
Max. výkon: | 170.0 k (125.0 kW) / 10500 ot. | 170.0 k (125.0 kW) / 10500 ot. |
Max. krútiaci moment: | 125 Nm / 8750 ot. | 125 Nm / 8750 ot. |
Kompresný pomer: | 14.0:1 | 14.0:1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 83 mm x 53.5 mm | 83 mm x 53.5 mm |
Palivový system: | vstrekovanie | vstrekovanie |
Rozvod: | DOHC (4V) | DOHC (4V) |
Chladenie: | kvapalinou | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | ||
Prevodovka: | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová |
Sekundárny pohon: | reťaz | reťaz |
Zdvih vpredu: | 170 mm | 170 mm |
Zdvih vzadu: | 180 mm | 180 mm |
Brzdy vpredu: | dvoj kotúčová, 4 piestik | dvoj kotúčová, 4 piestik |
Priemer bŕzd vpredu: | 320 mm | 330 mm |
Pneu vpredu: | 120/70 ZR 19 | 120/70 ZR 19 |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová, 2 piestik | jednokotúčová, 2 piestik |
Priemer bŕzd vzadu: | 265 mm | 265 mm |
Pneu vzadu: | 170/60 ZR 17 | 170/60 ZR 17 |
Hmotnosť / Rozmery: | ||
Suchá hmotnosť: | 215 kg | 218 kg |
Hmotnosť s náplňami: | 240 kg | 243 kg |
Výška sedla: | 840 mm | 840 mm |
Rázvor: | 1567 mm | 1567 mm |
Objem nádrže: | 22 l | 22 l |
Dynamické Parametre / Spotreba: | ||
Spotreba paliva: | 6.5 l/100km | 6.5 l/100km |
Dojazd po rezervu: | cca 253 km | cca 253 km |
Servisný interval: | 15 000km, nastavenie ventilov 60 000km | 15 000km, nastavenie ventilov 60 000km |
Doplnková výbava: | ||
ABS: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Náklonové ABS: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Vypínateľné ABS: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Trakčná kontrola: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Palivové mapy: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Palubný počítač: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Tempomat: | adaptívny | |
LED svetlomet: | áno, v sérii | áno, v sérii |
LED denné svetlá: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Zákrutové svietenie: | áno, v sérii | |
LED smerovky: | áno, v sérii | áno, v sérii |
El. Podvozok: | áno, v sérii | |
Anti-hop spojka: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Bezkľúčové zapaľovanie: | áno, v sérii | |
Quick-shift: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Kontrola tlaku v pneumatikách: | za príplatok | |
Vyhrievané rukoväte: | za príplatok | za príplatok |
Vyhrievané sedlo: | za príplatok | |
Asistent rozbehu do kopca: | áno, v sérii | |
Farebná TFT prístrojovka: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Iná výbava: | plne nastaviteľný podvozok Marzocchi | voliteľné vypletané kolesá, sledovanie mŕtveho uhla |
Poznámka: | ||
Poznámka: | Cena: od 18 290 eur (2/2021) | Cena: od 21 290 eur (2/2021) EURO 5 Konektivita s mobilom - Ducati Connect - hudba a navigačná aplikácia Verzia: V4 S naviac: výfuk Akrapovič (-1 kg) - karbón + titán a karbónový predný blatník |
Pridané: 11.03.2021 Autor: Peter Fischer Zdieľať
Súvisiace články:
- Ducati Multistrada V4 2021 - všetky špecifikácie odhalené - Awia
- Ducati oznámila prvý bike s radar technológiou vpredu aj vzadu - Multistrada V4 2021 - Awia
- Ako prví na Slovensku sme vyskúšali prelomovú Ducati Multistrada V4 S s radarom - Herghott
- Ducati prináša najšportovejšiu Multistradu V4 Pikes Peak, 17-palcové kolesá a jednoramenná kyvka sú späť! - Herghott
- Ducati predstavila novinky 2018: Scrambler 1100, Multistrada 1260 a Panigale V4 Speciale s výkonom 226 koní - Herghott
Ďalšie články tohto autora:
- Na spojku môžeš zabudnúť! Nová technológia E-Clutch ju stláča za teba
- KTM predstavila 990 Duke - predné svetlo má ako zo Star Treku
- Štefan Svitko a Juraj Varga víťazi Hungarian Baja
- Koniec srandy. Budúci rok príde nová Kawasaki ZX-6R!
- Naživo: test novinky Honda CL500 zo Sevilly
- Legendárny V-Strom prichádza v terénnejšej verzii s 21-palcovým kolesom
- Plnokrvný turista za extra výhodné prachy - Honda NT1100 (2022)
- Futuristický teleport s nekonečnou výbavou - Kawasaki Ninja H2 SX SE (2022)
- Retro pre začiatočníkov - Kawasaki Z650RS (2022)
- Naozaj robustný maxiskúter Honda ADV350 (2022)
- ... zobraz všetky články od tohto autora
Galéria ku článku:
Nové oficiálne videá:
Tričko Motoride.sk
Vtip
Pridal:
Ocu a odki maš monokeľ pod okom? Ty budzeš mac dva, kedz išče raz tvoja frajirka zapomňe gače u našim auce!!