Anketa:
Prichádza nová Aprilia Tuareg 660
ZdieľaťPridané: 06.08.2021 Autor: Peter Fischer
[Novinky - Predstavujeme]
Už to bolo na spadnutie a ani si nevieme predstaviť, že by Aprilia tento model nepredstavila - prosím privítajte novú Tuareg 660!
Seriál článkov - Novinky 2022:
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2022 | Nasledujúci
Tuareg 660 je postavená okolo paralelného 660-kubíkového dvojvalca, ktorý poznáme z RS 660 alebo Tuono 660, ibaže tu je preladený na výkon 80 koní a 70 Nm. Aprilia vo videu sľubuje suchú hmotnosť 187 kg, 18-litrovú nádrž, 240-mm zdvihy, aj rovnakú svetlú výšku. Sedlo je vo výške 860 mm a prístrojovka je farebná, 5-palcová. Jazdec si bude môcť vybrať zo 4 jazdných módov a bude si môcť vypnúť ABS.
Kolesá sú vypletané, pričom predné je viditeľne 21-palcové, zadné pravdepodobne 18-palcové. Zjavné je denné LED svietenie, ochrana motora a dosť rovné sedlo.
Video: Nová Aprilia Tuareg 660
| Foto: | |
![]() |
|
| Všeobecné informácie: | |
| Výrobca: | Aprilia |
| Model: | Tuareg 660 |
| Rok: | 2022 |
| Novinka: | NOVINKA 2022 |
| Kategória: | Cestovné enduro |
| Motor: | |
| Typ motora: | radový dvojvalec (4T) |
| Objem: | 659 ccm |
| Max. výkon: | 80.0 k (58.8 kW) / 9520 ot. |
| Max. krútiaci moment: | 70 Nm / 6500 ot. |
| Kompresný pomer: | 13.5:1 |
| Vŕtanie x Zdvih: | 81 x 63.93 mm |
| Palivový system: | vstrekovanie |
| Rozvod: | DOHC (4V) |
| Chladenie: | kvapalinou |
| Pohon / Podvozok: | |
| Prevodovka: | manuálna 6-stupňová |
| Sekundárny pohon: | reťaz |
| Zdvih vpredu: | 240 mm |
| Zdvih vzadu: | 240 mm |
| Brzdy vpredu: | dvojkotúčová radiálna 4 piestiková |
| Priemer bŕzd vpredu: | 300 mm |
| Pneu vpredu: | 90/90-21 |
| Brzdy vzadu: | jednokotúčová |
| Priemer bŕzd vzadu: | 260 mm |
| Pneu vzadu: | 150/70 R 18 |
| Hmotnosť / Rozmery: | |
| Suchá hmotnosť: | 187 kg |
| Hmotnosť s náplňami: | 204 kg |
| Výška sedla: | 860 mm |
| Rázvor: | 1525 mm |
| Dĺžka: | 2220 mm |
| Šírka: | 965 mm |
| Svetlá výška: | 240 mm |
| Objem nádrže: | 18 l |
| Dynamické Parametre / Spotreba: | |
| Spotreba paliva: | 4 l/100km |
| Dojazd po rezervu: | cca 337 km |
| Servisný interval: | 10 000 km |
| Doplnková výbava: | |
| ABS: | áno, v sérii |
| Vypínateľné ABS: | áno, v sérii |
| Trakčná kontrola: | áno, v sérii |
| Palivové mapy: | áno, v sérii |
| Palubný počítač: | áno, v sérii |
| Tempomat: | áno, v sérii |
| LED svetlomet: | áno, v sérii |
| LED denné svetlá: | áno, v sérii |
| Zákrutové svietenie: | nie |
| LED smerovky: | áno, v sérii |
| Anti-hop spojka: | áno, v sérii |
| Quick-shift: | za príplatok |
| Vyhrievané rukoväte: | za príplatok |
| Farebná TFT prístrojovka: | áno, v sérii |
| Iná výbava: | plnenastaviteľný podvozok Kayaba |
| Poznámka: | |
| Poznámka: | Cena 04/2022: od 12 199 eur |
Zdroj: asphaltandrubber.com
Pridané: 06.08.2021 Autor: Peter Fischer Zdieľať
Seriál článkov - Novinky 2022:
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2022 | Nasledujúci
Súvisiace články:
- Odviezli sme sa na úplne novom endure Aprilia Tuareg 660 - Herghott
- Vyskúšaj novinku Aprilia Tuareg 660 v jej prirodzenom prostredí! - Redakcia
- Triumph čoskoro predstaví Tiger 660 - Redakcia
- Ducati predstaví off-road s 21-palcovým kolesom vpredu - Herghott
- Triumph riadne inovoval Tiger 1200 - bude v piatich verziách, aj s 30-litrovou nádržou - Herghott
- Naživo: Testujeme Aprilia Tuareg 660 - Herghott
Ďalšie články tohto autora:
- Video: KTM 390 Adventure R (2025) - Balkán dáš po vlastnej osi, potom v teréne bez kompromisov
- Alpská porovnávačka: Norden, GS, Africa, Stelvio alebo GX?
- Na spojku môžeš zabudnúť! Nová technológia E-Clutch ju stláča za teba
- KTM predstavila 990 Duke - predné svetlo má ako zo Star Treku
- Štefan Svitko a Juraj Varga víťazi Hungarian Baja
- Koniec srandy. Budúci rok príde nová Kawasaki ZX-6R!
- Naživo: test novinky Honda CL500 zo Sevilly
- Legendárny V-Strom prichádza v terénnejšej verzii s 21-palcovým kolesom
- Plnokrvný turista za extra výhodné prachy - Honda NT1100 (2022)
- Futuristický teleport s nekonečnou výbavou - Kawasaki Ninja H2 SX SE (2022)
- ... zobraz všetky články od tohto autora










