Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 2077 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28809
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 59% (17141)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 41% (11668)
Hodnotenie: (2 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (11)  [Verzia pre tlač] Tlač

Naživo: Testujeme Aprilia Tuareg 660

 Zdieľať

Pridané: 03.11.2021 Autor: Peter Fischer
Čitatelia: 7370 [Testy a predstavenia - Test]

Na dnes hotovo - Hotovka, máme za sebou asi 160 asfaltových kilákov a zopár offroadových, blatovo-šotolinových. Nový Tuareg je nesmierne, ale fakt nesmierne sebavedomý v asfaltových zákrutách, pocitovým výkonom konkuruje litrovým endurám. Podvozok je tiež naladený skôr na asfalt, aj keď mnohými enduráckymi komponentami je Tuareg fakt dobre postavené enduro.

Text: Tomáš Hajduch - Awia, Peter Fischer
Foto: Aprilia.press, Peter Fischer

Na dnes hotovo - 04.11.2021 15:42

Hotovka, máme za sebou asi 160 asfaltových kilákov a zopár offroadových, blatovo-šotolinových. Nový Tuareg je nesmierne, ale fakt nesmierne sebavedomý v asfaltových zákrutách, pocitovým výkonom konkuruje litrovým endurám. Podvozok je tiež naladený skôr na asfalt, aj keď mnohými enduráckymi komponentami je Tuareg fakt dobre postavené enduro.

Naživo: Testujeme Aprilia Tuareg 660

Aprilia Tuareg 660 - 04.11.2021 10:00

Zatiaľ čisto cestné jazdy - je 20 stupňov, sucho, a asfalt ako šmirgel, krása! Tuareg je čistokrvné enduro a pocitovo má viac než 80 koní. Čoskoro prídu offroad vložky!

Naživo: Testujeme Aprilia Tuareg 660

Naživo: Testujeme Aprilia Tuareg 660
Naživo: Testujeme Aprilia Tuareg 660
Naživo: Testujeme Aprilia Tuareg 660

Aprilia Tuareg 660 - 03.11.2021 22:50

Dnes večer sme sa na Sardínii po prvý raz dostali na dotyk ku toľko očakávanému enduru Aprilia Tuareg 660. Prekvapila nás kompaktnosť celého stroja, ale aj vyslovene čisto endurácke prvky - zdvihy sú 240 mm, ale uzučké sedlo je vo výške 860 mm. Zajtra nás čakajú jazdy vrátane off-road vložiek, juchú!

Video: Naživo: Testujeme Aprilia Tuareg 660

Naživo: Testujeme Aprilia Tuareg 660

Naživo: Testujeme Aprilia Tuareg 660
Naživo: Testujeme Aprilia Tuareg 660
Naživo: Testujeme Aprilia Tuareg 660
Naživo: Testujeme Aprilia Tuareg 660
Naživo: Testujeme Aprilia Tuareg 660
Naživo: Testujeme Aprilia Tuareg 660
Naživo: Testujeme Aprilia Tuareg 660

Video: Aprilia Tuareg 660 2022 detaily

Prichádza nová Aprilia Tuareg 660
Aprilia Tuareg 660

Prichádza nová Aprilia Tuareg 660
Aprilia Tuareg 660

06.08.2021 - Peter Fischer Čitatelia: 8785 [Novinky - Predstavujeme]

-

Prichádza nová Aprilia Tuareg 660

Už to bolo na spadnutie a ani si nevieme predstaviť, že by Aprilia tento model nepredstavila - prosím privítajte novú Tuareg 660!

 

Tuareg 660 je postavená okolo paralelného 660-kubíkového dvojvalca, ktorý poznáme z RS 660 alebo Tuono 660, ibaže tu je preladený na výkon 80 koní a 70 Nm. Aprilia vo videu sľubuje suchú hmotnosť 187 kg, 18-litrovú nádrž, 240-mm zdvihy, aj rovnakú svetlú výšku. Sedlo je vo výške 860 mm a prístrojovka je farebná, 5-palcová. Jazdec si bude môcť vybrať zo 4 jazdných módov a bude si môcť vypnúť ABS.

Kolesá sú vypletané, pričom predné je viditeľne 21-palcové, zadné pravdepodobne 18-palcové. Zjavné je denné LED svietenie, ochrana motora a dosť rovné sedlo.

Video: Nová Aprilia Tuareg 660

Prichádza nová Aprilia Tuareg 660
Prichádza nová Aprilia Tuareg 660
Prichádza nová Aprilia Tuareg 660
Prichádza nová Aprilia Tuareg 660

Foto:
 Aprilia Tuareg 660 2022
Všeobecné informácie:
Výrobca:Aprilia
Model:Tuareg 660
Rok:2022
Novinka:NOVINKA 2022
Kategória:Cestovné enduro
Motor:
Typ motora:radový dvojvalec (4T)
Objem:659 ccm
Max. výkon:80.0 k (58.8 kW) / 9520 ot.
Max. krútiaci moment:70 Nm / 6500 ot.
Kompresný pomer:13.5:1
Vŕtanie x Zdvih:81 x 63.93 mm
Palivový system:vstrekovanie
Rozvod:DOHC (4V)
Chladenie:kvapalinou
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:manuálna 6-stupňová
Sekundárny pohon:reťaz
Zdvih vpredu:240 mm
Zdvih vzadu:240 mm
Brzdy vpredu:dvojkotúčová radiálna 4 piestiková
Priemer bŕzd vpredu:300 mm
Pneu vpredu:90/90-21
Brzdy vzadu:jednokotúčová
Priemer bŕzd vzadu:260 mm
Pneu vzadu:150/70 R 18
Hmotnosť / Rozmery:
Suchá hmotnosť:187 kg
Hmotnosť s náplňami:204 kg
Výška sedla:860 mm
Rázvor:1525 mm
Dĺžka:2220 mm
Šírka:965 mm
Svetlá výška:240 mm
Objem nádrže:18 l
Dynamické Parametre / Spotreba:
Spotreba paliva:4 l/100km
Dojazd po rezervu:cca 337 km
Servisný interval:10 000 km
Doplnková výbava:
ABS:áno, v sérii
Vypínateľné ABS:áno, v sérii
Trakčná kontrola:áno, v sérii
Palivové mapy:áno, v sérii
Palubný počítač:áno, v sérii
Tempomat:áno, v sérii
LED svetlomet:áno, v sérii
LED denné svetlá:áno, v sérii
Zákrutové svietenie:nie
LED smerovky:áno, v sérii
Anti-hop spojka:áno, v sérii
Quick-shift:za príplatok
Vyhrievané rukoväte:za príplatok
Farebná TFT prístrojovka:áno, v sérii
Iná výbava:plnenastaviteľný podvozok Kayaba
Poznámka:
Poznámka:Cena 04/2022: od 12 199 eur

Pridané: 03.11.2021 Autor: Peter Fischer Zdieľať

Súvisiace články:

Ďalšie články tohto autora:

Hodnotenie: (2 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (11)  [Verzia pre tlač] Tlač

Galéria ku článku:

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria