Anketa:
Moto Guzzi predstavuje V7 Stone Ten na počesť 10. výročia klubu The Clan
ZdieľaťPridané: 03.02.2024 Autor: Redakcia Motoride.sk
Čitatelia: 2992 [Novinky - Predstavujeme]
V7 Stone Ten pripomína desať rokov existencie oficiálnej komunity majiteľov a fanúšikov značky s orlom v znaku, Moto Guzzi The Clan, založenej v roku 2014.
Seriál článkov - Novinky 2024:
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2024 | Nasledujúci
Počas týchto desiatich rokov sa vďaka Moto Guzzi The Clan tisíce motocyklistov, ktoré spája rovnaká vášeň pre dvojvalcové motocykle z Mandella, dostali do vzájomného kontaktu, aby si vymieňali nápady, zdieľali skúsenosti, stretávali sa na zhromaždeniach a podujatiach organizovaných komunitou. Často sa z nich stávajú spolucestovatelia a dobrodruhovia.
Klan ponúka svojim členom exkluzívne výhody a je miestom, kde vznikajú nové priateľstvá. Neustále rastúca komunita má teraz vyše 50 000 členov po celom svete.
Moto Guzzi V7 Stone Ten vyjadruje radosť zo života komunity Guzzi prostredníctvom športového vzhľadu: čiernobiely šachovnicový pruh, inšpirovaný logom klanu, sa tiahne pozdĺž hornej časti nádrže s červeným okrajom a lemuje čierno lakovaný povrch. Na bokoch je nádrž vyvedená v lesklej pastelovo bielej, ktorá kontrastuje s čiernou farbou bočných panelov.
Športový štýl ďalej podčiarkujú červeno lakované pružiny tlmičov a červené prešívanie na sedle. Červený je tiež nezameniteľný orol na bokoch nádrže a nápis Moto Guzzi na oboch ráfikoch. Špeciálnu edíciu označuje plaketa na strede riadidiel.
Vo výbave nechýbajú ani zrkadlá v koncoch riadidiel, ktoré dodávajú modelu Stone Ten ešte dynamickejší profil, a tiež čierne eloxované viečko palivovej nádrže z hliníka. Motor Moto Guzzi Twin 850 sa vyznačuje grafitovo sfarbenými krytmi hlavy valcov a krytmi škrtiacich klapiek z čierneho eloxovaného hliníka.
Monumentálny vzhľad podčiarkuje výfukový systém Arrow s koncovkami Moto Guzzi, vďaka ktorému Moto Guzzi V7 Stone Ten získava aj na sile. Výkon sa zvýšil zo 48 na 49 kW (66,5 k) pri 6700 ot./min a maximálny krútiaci moment narástol zo 73 na 75 Nm pri 4900 ot./min. Výfuky Arrow, ktorými je verzia Ten vybavená, sú k dispozícii ako príslušenstvo pre všetky Moto Guzzi V7.
Moto Guzzi V7 sa vo všeobecnosti vďaka neuveriteľnému predajnému úspechu v minulom roku ešte viac priblížila titulu kráľovnej ikonických roadsterov. Je to legenda, ktorá sa neustále vyvíja, robí radosť novým generáciám motocyklistov a zároveň si zachováva svoj exkluzívny a autentický charakter.
Pridané: 03.02.2024 Autor: Redakcia Motoride.sk Zdieľať
Seriál článkov - Novinky 2024:
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2024 | Nasledujúci
Súvisiace články:
- Celosezónny test Moto Guzzi V100 Mandello S (2023) - Muli
- Test klasiky najklasickejšej - Moto Guzzi V7 Stone (2021) - Herghott
- Moto Guzzi ukázalo úplnú novinku V100 Mandello a veľké plány - Herghott
- Veľká alpská porovnávačka 2023! - Awia
Ďalšie články tohto autora:
- Dámy a páni, prichádza tak trochu iný Harley - CVO Road Glide RR
- Dunlop predstavuje inovované hyperšportové SportSmart MK4
- Nové Piaggio Beverly 310 (2025)
- Fotoreport: Výstava Motocykel 2025, Incheba Bratislava
- Fotoreport: výstava Motocykl 2025, Praha
- Inovované Piaggio Liberty - nový štýl aj technológie
- Dax, Monkey a Super Cub C125 dostávajú nové farby, príslušenstvo pre rok 2025 + rozhovor s konštruktérom
- Harley-Davidson predstavil novinky 2025: Street Glide Ultra, cestnejšiu Pan America 1250 ST a šesť inovovaných cruiserov
- Indian rozširuje rad Chief a prináša úplne nový motor PowerPlus 112
- Customs of Slovakia 2025 – 15. výročie 13.-16. marec 2025 Incheba Bratislava
- ... zobraz všetky články od tohto autora
Galéria ku článku:
Vaše najnovšie videá:
Vtip
Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!