Anketa:
Testujeme Kawasaki Versys 1100 2025
ZdieľaťPridané: 15.10.2024 Autor: Tomáš Hajduch - Awia
Čitatelia: 3257 [Testy a predstavenia - Vyskúšali sme]
Prvé dojmy Kawasaki Versys 1100 - Poobede nás čakal viac ako trojhodinový solo presun do hotela podľa navigácie. Takýto koncept na testovačkách sa mi hodne páči. Versys je skvelý spoločník na cestovanie, ktoré neprekazí ani drobný dážď. Má totiž skvelú ochranu a brutálne pohodlný posed s luxusným sedadlom. To všetko zdedil po predchodcovi. K tomu pridaj hladký priebeh štvorvalcového motora,...
Text: Tomáš Hajduch - Awia
Foto: Tomáš Hajduch - Awia a Kawasaki.press
Prvé dojmy Kawasaki Versys 1100 - 15.10.2024 18:33
Poobede nás čakal viac ako trojhodinový solo presun do hotela podľa navigácie. Takýto koncept na testovačkách sa mi hodne páči.
Versys je skvelý spoločník na cestovanie, ktoré neprekazí ani drobný dážď. Má totiž skvelú ochranu a brutálne pohodlný posed s luxusným sedadlom. To všetko zdedil po predchodcovi.
K tomu pridaj hladký priebeh štvorvalcového motora, ktorého výkon sa krásne dávkuje. Krútiaku odspodu nie je nikdy dosť a práve ten vďaka novému motoru pribudol. Jazdiť môžeš športovo, veľa kvalitovať a točiť motor až do červeného alebo si jednoducho zaradíš trojku a necháš sa celkom svižne vyvážať zo zákrut vďaka krutiaku. Motor aj v nižších otáčkach absolútne neprotestuje a aj keď to nie je žiadna nakopávačka krásne hladko akceleruje. Rušivým momenttom sú len drobné vibrácie okolo 5500 až 6000 otáčok ktoré sa formou mravčenia prenášajú do sedla.
Video: Prvé dojmy Kawasaki Versys 1100 2025 #motoride_sk
Rozbiehame sa - 15.10.2024 12:17
Versys ponuka veľmi príjemné zvezenie luxusné pohodlné aj športové zároveň. Počasie nám zatiaľ praje iba sem-tam trošku mokré cesty.
Testujeme Versys 1100 - 15.10.2024 08:11
Dnes máme na menu inovovaný Versys na Španielskych cestách. Dostal trochu injekciu výkonu a krútiaku a rozhodne mu to prospelo.
Video: Testujeme Versys 1100 #motoride_sk
Už zajtra vyskúšame nový Versys 1100 - 14.10.2024 20:25
Kawasaki nespi na vavrínoch a vylepšuje svoj veľmi obľúbený model Versys. Najväčšou zmenou je nový motor so zvýšeným zdvihovým objemom, ktorý narástol zvýšením zdvihu piestov. V Kawasaki teda nešli najľahšou cestou (zväčšenie vŕtania) ale zamerali sa na zvýšenie krútiaceho momentu a záťahu motora. Za týmto cieľom motor dostal iné vačky, ťažši zotrvačník, zmenené sanie a ďalšie vylepšenia vďaka ktorým má nielen vyšší krútiak a výkon ale aj spĺňa normu Euro 5+.
Veľký tourer je dostupný vo viacerých verziách vrátane modelu SE s elektronickým podvozkom. Novinkou je aj hlasovo ovládaná aplikácia Rideology, prepracovaný quickshifter ale odolný lak ktorý má schopnosť samo opravenia.
Ako bude nový Versys jazdiť zistíme už zajtra. Predpoveď počasia nie je najlepšia tak možno budeme testovať aj ochranu jazdca v daždivom počasí ;-)
28.09.2024 - Redakcia Motoride.sk Čitatelia: 1489 [Novinky - Predstavujeme]
Kawasaki predstavila nový Versys 1100 2025
Nový Versys 1100 sa môže pochváliť väčším motorom s nárastom výkonu aj krútiaku. Popracovalo sa aj na elektronike, vylepšený quick-shofter, náklonovo citlivé systémy a verzia SE aj elektronickým podvozkom Showa.
Modely Versys 1100 budú u autorizovaných predajcov značky Kawasaki k dispozícii koncom roka 2024 v nasledujúcich farebných kombináciách:
Versys 1100 | EUR 13.345,-
- Metallic Matte Graphene Steel Gray / Metallic Diablo Black (GY1)
Versys 1100 S | EUR 14.645,-
- Metallic Graphite Grey / Metallic Diablo Black (GY2)
- Pearl Robotic White / Metallic Diablo Black (WT1)
Versys 1100 SE | EUR 16.045,-
- Metallic Graphite Gray / Metallic Diablo Black (GY2)
- Pearl Robotic White / Metallic Diablo Black (WT1)
Foto: | |
Všeobecné informácie: | |
Výrobca: | Kawasaki |
Model: | Versys 1100 |
Rok: | 2025 |
Novinka: | NOVINKA 2025 |
Kategória: | Cestovné enduro |
Motor: | |
Typ motora: | radový štvorvalec (4T) |
Objem: | 1099 ccm |
Max. výkon: | 134.6 k (99.0 kW) / 9000 ot. |
Max. krútiaci moment: | 112 Nm / 7600 ot. |
Kompresný pomer: | 11.8:1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 77.0 x 59.0 mm |
Palivový system: | vstrekovanie, hrdlo 38 mm |
Rozvod: | DOHC (4V) |
Chladenie: | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | |
Prevodovka: | manuálna 6-stupňová |
Sekundárny pohon: | reťaz |
Zdvih vpredu: | 150 mm |
Zdvih vzadu: | 152 mm |
Brzdy vpredu: | dvoj kotúčová, 4 piestik |
Priemer bŕzd vpredu: | 310 mm |
Pneu vpredu: | 120/70ZR17M/C (58W) |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vzadu: | 260 mm |
Pneu vzadu: | 180/55ZR17M/C (73W) |
Hmotnosť / Rozmery: | |
Hmotnosť s náplňami: | 255 kg |
Výška sedla: | 840 mm |
Rázvor: | 1520 mm |
Dĺžka: | 2270 mm |
Šírka: | 895 mm |
Výška: | 1400 mm |
Svetlá výška: | 150 mm |
Objem nádrže: | 21 l |
Dynamické Parametre / Spotreba: | |
Spotreba paliva: | 5.5 l/100km |
Dojazd po rezervu: | cca 286 km |
Servisný interval: | 12000 km |
Doplnková výbava: | |
ABS: | áno, v sérii |
Náklonové ABS: | áno, v sérii |
Trakčná kontrola: | áno, v sérii |
Palivové mapy: | áno, v sérii |
Palubný počítač: | áno, v sérii |
Tempomat: | áno, v sérii |
LED svetlomet: | áno, v sérii |
LED denné svetlá: | áno, v sérii |
Zákrutové svietenie: | za príplatok |
LED smerovky: | áno, v sérii |
El. Podvozok: | za príplatok |
Anti-hop spojka: | áno, v sérii |
Quick-shift: | áno, v sérii |
Vyhrievané rukoväte: | za príplatok |
Farebná TFT prístrojovka: | za príplatok |
Iná výbava: | USB-C zásuvka |
Poznámka: | |
Poznámka: | Nový motor. Verzie S (plná výbava) a SE (el. podovozok) Ceny 01/2025: Versys 1100 13.345,- EUR Versys 1100 S 14.645,- EUR Versys 1100 SE 16.045,- EUR |
Pridané: 15.10.2024 Autor: Tomáš Hajduch - Awia Zdieľať
Súvisiace články:
- Prvý test novej Honda Africa Twin Adventure Sports 2018 zo španielskych šotolín - Awia
- Kawasaki predstavila nový Versys 1100 2025 - Redakcia
- Prvý test: Honda VFR800X Crossrunner 2015 - Pohodlie, šport a tak trochu adventure - zeON
- Kompletne nové BMW F750 a F850 GS 2018 sme vyskúšali v Španielsku - Awia
- V sedle KTM 1190 Adventure R 2013 do Mariazellu - aká je verzia R vs. Adventure? - Awia
- Prvé dojmy - Triumph Tiger Sport 2013 - prekrstená šelma v okolí Barcelony - Awia
- Doplnené: Vaše otázky a odpovede - V Španielsku testujeme novú BMW F750/850 GS 2018 - Awia
- Porovnávačka: 4x KTM Adventure 2015 Ľubľana – Test rodinky úžasných alebo testovačka hrou - Awia
- Test KTM 1090 Adventure a 1290 Super Adventure S na Sicílii - Awia
- Prvý test - Honda CB1100 2013 - v sedle modernej “Seven Fifty” vo Valencii - Awia
Ďalšie články tohto autora:
- Moto Morini Corsaro GT 2025 - športovo zameraný crossover
- Obnovená značka Morbidelli prináša T502X a T1002VX s véčkovým dvojvalcom pre rok 2025
- Moto Guzzi Stelvio Duecento Tribute 2025 oslavuje 200 rokov priesmyku Stelvio
- Moto Morini X-Cape 700 2025 má nový motor
- Moto Morini X-Cape 1200 2025 ide do predaja
- Kymco AK 575 Premium 2025 prichádza zo zvačšeným motorom
- Mondial Mud 452 2025 ďalší maly adventure bike s motorom CF
- Moto Morini Alltrhike 450 2025 - Dobrodružstvo pre všetkých
- Offroadové CFMOTO 800MT-X sa dočkalo sériovej podoby pre rok 2025
- Moto Morini Rumble (2025) - kompaktný, ale štýlový bobber
- ... zobraz všetky články od tohto autora