Anketa:
Moto Guzzi modernizovalo roadster V100 Mandello
ZdieľaťPridané: Dnes Autor: Redakcia Motoride.sk
Čitatelia: 60 [Novinky - Predstavujeme]
Verzia Moto Guzzi V100 Mandello S, ktorá už v základnej výbave obsahuje pokročilé technológie, ako je semiaktívne odpruženie Öhlins Smart EC 2.0, obojsmerný quickshifter, vyhrievané gripy, systém monitorovania tlaku v pneumatikách TPMS a multimediálnu platformu Moto Guzzi MIA, prichádza s vylepšením, a to so systémom PFF Rider Assistance Solution. Špciálna verzia Wind Tunnel oslavuje 70. výročie najmodernejšieho veterného tunela Moto Guzzi.
Inovatívny asistenčný systém PFF Rider Assistance Solution, prvýkrát predstavený pri modeli Moto Guzzi Stelvio, využíva technológiu Imaging Radar 4D, ktorá zvyšuje bezpečnosť jazdy prostredníctvom funkcií ako varovanie pred čelnou zrážkou (FCW), informačného systému na sledovanie mŕtveho uhla (BLIS) a asistenta pre zmenu jazdného pruhu (LCA).
Všetky verzie V100 Mandello, poháňané dvojvalcovým motorom s objemom 1042 cm3, ktorý teraz spĺňa emisné normy Euro 5+, ťažia z vylepšenej prevodovky, ktorá zaisťuje hladšie a mäkšie radenie. Tento prvok bol prvýkrát použitý na modeli Stelvio. Ďalším novým detailom, ktorý sa už objavil na modeli Stelvio, je stredový kryt chladiča, ktorý dokonale ladí s líniami motocykla a chráni ho pred odletujúcimi kamienkami počas jazdy.
Nová grafika a povrchová úprava
Moto Guzzi V100 Mandello sa dodáva v dvoch nových matných metalických farbách Blu Oceano a Grigio Titanio, ktoré zdôrazňujú jej drsný vzhľad, doplnený matne čierno lakovanými kolesami a čiernymi hlavami valcov motora. V100 Mandello S je vizuálne výraznejší a disponuje dvojfarebným lakovaním v dvoch farebných variantoch: Verde Ghiaccio a Rosso Lava. Ráfiky, hlavy valcov motora a vidlice majú zlatú povrchovú úpravu.
Moto Guzzi V100 Mandello Wind Tunnel
Modelový rad Mandello V100 sa ďalej rozširuje o špeciálnu verziu, ktorá podčiarkuje úzke prepojenie motocyklov Moto Guzzi s najmodernejšími technológiami, Moto Guzzi V100 Mandello Wind Tunnel. Tento najnovší prírastok bol stvorený k 70. výročiu mimoriadneho inžinierskeho diela Moto Guzzi, veterného tunela, ktorý v 50. rokoch ohromil svet motocyklov a urobil zo značky priekopníka v oblasti aerodynamiky.
V čase, keď tvary kapotáží boli v zásade výsledkom empirických pokusov a omylov, bola Moto Guzzi prvým výrobcom na svete, ktorý k tvorbe tohto komponentu pristúpil vedecky, a to prostredníctvom testov vykonaných s touto mimoriadnou novou konštrukciou, ktorú navrhli Carlo a Giuseppe Guzzi, a ktorá bola oficiálne uvedená do prevádzky 12. apríla 1954.
Veterný tunel predstavuje skutočný míľnik v talianskej aj svetovej motocyklovej histórii a dodnes je ikonou historickej továrne v Mandelle del Lariu. Pripomína veľmi dôležité technologické dedičstvo, ktorým sa Moto Guzzi inšpiruje pri výrobe každého svojho modelu. To platí najmä pri Moto Guzzi V100 Mandello, ktorý je prvým motocyklom na svete vybaveným adaptívnou aerodynamikou, ktorá dokáže automaticky upravovať polohu deflektorov na bokoch nádrže podľa aktuálnej rýchlosti a zvoleného jazdného režimu. Až doteraz nebola táto technológia vo svete jednostopových vozidiel preskúmaná, ale prináša jedinečné výhody. Umožňuje zachovať celkové rozmery a poskytovať ochranu a pohodlie iba vtedy, keď je to nutné a jazdec to vyžaduje. Tvar modelu Mandello V100 vznikol na základe viac ako 200 hodín simulácií pomocou výpočtov CFD a dôkladného testovania v aerodynamickom tuneli.
Moto Guzzi V100 Mandello Wind Tunnel vyniká jedným z najpôsobivejších farebných prevedení značky Moto Guzzi. Motocykel je lakovaný červenou farbou, ktorú dopĺňa čierna zadná časť a predný blatník. Boky nádrže zdobia elegantné čierne grafické prvky, zvýraznené zlatými detailmi, ktoré ladia s odtieňom hláv valcov motora. Špeciálna edícia Wind Tunnel ponúka bohatú technickú výbavu už v základnom prevedení. Patrí sem semi-aktívne odpruženie Öhlins Smart EC 2.0, inerciálna platforma, náklonové ABS, obojsmerná prevodovka Quick Shift, multimediálna platforma Moto Guzzi MIA, senzor tlaku v pneumatikách TPMS a vyhrievané riadidlá.
Rozsiahla ponuka príslušenstva
Pre rok 2025 je väčšia ako kedykoľvek predtým aj ponuka originálneho príslušenstva určeného pre radu Mandello V100, a to vďaka novému špeciálnemu tankvaku a novému chrániču kardanového hriadeľa.
Zadný radar systému PFF Rider Assistance Solution, ktorý slúži ako informačný systém na sledovanie mŕtveho uhla (BLIS) a zároveň zaisťuje funkciu asistenta zmeny jazdného pruhu (LCA), je ponúkaný ako príslušenstvo pre modely V100 Mandello a V100 Mandello Wind Tunnel. Súčasťou systému sú aj spätné zrkadlá so vstavanými LED svetlami, ktoré sa rozsvietia a upozornia na potenciálne nebezpečenstvo.
Pridané: Dnes Autor: Redakcia Motoride.sk Zdieľať
Súvisiace články:
- EICMA 2021: Moto Guzzi a Aprilia: viac detailov o V100 Mandello, Tuono 660 vo verzii Factory a limitka RS 660 - Redakcia
- Celosezónny test Moto Guzzi V100 Mandello S (2023) - Muli
Ďalšie články tohto autora:
- Indian uvádza štyri nové modely, vrátane špeciálnej edície
- BIG SALE vol. 3.0 v Motoshop Žubor - zľavy až do 80 %
- Ducati predstavila novú Panigale V2 a Streetfighter V2, dala do nich úplne nový motor
- Zero Motorcycles predstavilo ľahké a všestranné endurká XE a XB
- BMW predstavilo koncept F 450 GS a refrešlo superbike RR a hypernaháč R, aj vo verziách M
- KTM prináša Super Adventure S aj s automatom, Duke 990 vo verzii R, aj nové GT
- Nové modely Yamaha R1 RACE a R1 GYTR pre 2025 - na homologizáciu zabudni
- Honda Forza pre 2025 vylepšuje výbavu, praktickosť a estetiku
- Yamaha modernizuje radu Tracer 9 2025: Matrix LED svetlomet, automat, radar
- Kawasaki inovuje jeden z najúspešnejších naháčov Európy Z900 a Z900 SE 2025
- ... zobraz všetky články od tohto autora
Galéria ku článku:
Vaše najnovšie videá:
Tričko Motoride.sk
Vtip
Pridal:
hlopy z vychodu isli do anglicka za robotu. Nasli sebe robotu dakdze vo Welse v mesce Newport. Pan domu jim hutory. Chlopy,ja idzem na tydzen do Spanielska a za tydzen chcem mac vymalovany dom,farbu mace kupenu,najdzece ju za maštaľňu v garažu.chlopy se pocesili ze jich nichto nebudze dirigovac a kec majitel domu posol ta jeden hutory. Chlopy,idzeme nato,ale by trebalo persi daco vypic ne! Kedze nemali penezi,ta predali jedno vedro farbi. Na druhy dzen predali druhy vedro farbi,a tak to islo cali tydzen az na koncu tyzdna se prebrali a jeden znich hutory. Do piči chlopy,neska pridze pan domu a mi nepofarbyli nic a ani farbu nemame! Dalsi se postavy a hutory,sluchajce chlopy,jest tu isce das deco farby a majitel ma u maštalni koňa,ta mu nafarbime pysky a povime ze vypil farbu. No ta tak urobili,prisol pan domu a se pyta. To com dom nepofarbeny? Ta kuň vypil farbu. Pan domu zobral pušku,odjebal koňa. Chlopy se pytaju,ta com sce ho zabili? Na chuj mi takoho koňa,pred vami u mne robili Poľaci a zožral 65 mišky cimentu.