Anketa:
Honda VT 750C2 Shadow 1997
ZdieľaťPridané: 25.01.2006 Autor: campa
Čitatelia: 26793 [Vaše stroje - Moja motorka]
Tá nedočkavosť zabíja!!! Dnes som to skúšal po lade ale absťák neutícha. Tak som sa rozhodol že poukazujem čo som čo to doladil. Také malé sebauspokojenie.
Moja šedovica sa narodila v roku 1997 a to "tu na Slovensku". Keď som svoju besnú túžbu v roku 2002 dotiahol do konca mašina nemala sedadlo a bola trochu zanedbaná. Lak bol pôvodný čierny a rám plus motor v super stave. Dnes je 2006 a ja som dolaďoval posledné. Veľa členov moto poznalo a pozná, takže jemné doladenie a tu je final version!
![]() |
Prvé čo ma po čase už nenechalo spávať bola sfušovaná elektrika pôvodného majiteľa. Tak som to rozobral a začal, kde bolo treba poťahovať znova. Keď to bolo dole tak som na vnútornej strane nádrže použil osvetlenie pre počítače (asi 230Sk v Ageme) a napojil na prepínače. Potom ma to draplo a svetelnej červenej na motor pribudlo viac. Najviac som zmenil blikače, rukové sú vzadu a malé pod svetlom.
![]() |
Špekuloval som nad zmenu strieborného laku (mám ju len rok) na krvavo červenú ale nechal som sa odhovoriť. Vyrobil som aj zadné sedadlo pôvodne určené pre Yuki Soft 250. To na foto nie je. Nové rukoväte som kúpil za dobrú cenu od Smrťáka (člen – Amiláza) a gumky na ne som zaobstaral v Ente. Pneu, olej bla,bla.... všetko čo bolo treba je nové. Aj žiarovka v svetle, i keď fungovala. Takže malé sebauspokojenie mám za sebou a viac povie foto.
PS: Vďaka za pomoc Miňovi, moc dobrej mechoš!
![]() |
![]() |
![]() |
Pridané: 25.01.2006 Autor: campa Zdieľať
Technické parametre z Moto DB:
Honda VT 750 C2 Shadow 1997:
Foto: | |
![]() | |
Všeobecné informácie: | |
Výrobca: | Honda |
Model: | VT 750 C2 Shadow |
Rok: | 1997 |
Kategória: | Chopper/Cruiser |
Motor: | |
Typ motora: | vidlicový dvojvalec (4T) |
Objem: | 745 ccm |
Max. výkon: | 89.3 k (65.6 kW) / 9000 ot. |
Max. krútiaci moment: | 66 Nm / 3000 ot. |
Chladenie: | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | |
Prevodovka: | manuálna 5-stupňová |
Sekundárny pohon: | reťaz |
Brzdy vpredu: | jednokotúčová |
Hmotnosť / Rozmery: | |
Suchá hmotnosť: | 229 kg |
Výška sedla: | 700 mm |
- NOVÉ Porovnaj 'Honda VT 750 C2 Shadow' s ďalšími motocyklami
- Hľadaj 'Honda VT 750 C2 Shadow' na motoride.sk
- Hľadaj obrázky 'Honda VT 750 C2 Shadow 1997' na www.google.com
- Hľadaj obrázky 'Honda VT 750 C2 Shadow' na www.google.com
Súvisiace články:
Ďalšie články tohto autora:
- Do aukcií sa dostávajú postupne aj motocykle
- World Ducati Week 2012 21 - 24.6.2012 – Ducati Slovakia Team
- Reakcia na článok BEZTRESTNÝ REV v Plus 7 dní
- Kokava 2008
- Superstar dnes večer nielen v rockovom štýle
- Ukončenie sezóny v Trnave sa nekoná!
- Cez kostlivca až do pekelných dolov...
- História Harley-Davidson, 4. časť (1980 – súčasnosť)
- Kokava 2007
- História Harley-Davidson, 3. časť (1960 – 1980)
- ... zobraz všetky články od tohto autora
Nové oficiálne videá:
Vtip
Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!