Anketa:
Videoreportáž Milano 2007 1. časť - Honda, KTM. Kawasaki, BMW, Aprilia
ZdieľaťPridané: 23.11.2007 Autor: Tomáš Hajduch - Awia
Čitatelia: 15901 [Novinky - Oznam]
Prvá časť videorepotáže z výstavy EICMA Miláno 2007 sa venuje značkám Honda, KTM. Kawasaki, BMW a Aprilia. Okrem videa prinášame aj technické parametre nových modelov.
Seriál článkov - Miláno 2007:
Predchádzajúci | Seriál článkov: Miláno 2007 | Nasledujúci
Video:
Dĺžka: 5:22 min
Formát: video.google.com (Shockwave Flash)
Video pre motoride.sk vyrobil beal.
Reportáž z Milána nájdeš tu: Výstava EICMA 2007, Miláno.
Honda
Foto: | ||||
Všeobecné informácie: | ||||
Výrobca: | Honda | Honda | Honda | Honda |
Model: | CB1000R | DN-01 | Forza 250 | Lead 110 |
Rok: | 2008 | 2008 | 2008 | 2008 |
Kategória: | Naháč | Cestovná | Skúter | Skúter |
Motor: | ||||
Typ motora: | radový štvorvalec (4T) | vidlicový dvojvalec (4T) | jednovalec (4T) | jednovalec (4T) |
Objem: | 998 ccm | 680 ccm | 249 ccm | 108 ccm |
Max. výkon: | 125.1 k (92.0 kW) / 10000 ot. | 61.2 k (45.0 kW) / 7500 ot. | 21.76 k (16.00 kW) / 7500 ot. | 8.98 k (6.60 kW) / 7500 ot. |
Max. krútiaci moment: | 99 Nm / 7750 ot. | 64 Nm / 6000 ot. | 22 Nm / 6000 ot. | 9.3 Nm / 6250 ot. |
Kompresný pomer: | 11,2 : 1 | 10 : 1 | 10.2:1 | 11 : 1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 75 x 56,5 mm | 81 x 66mm | 60 x 60.5mm | 50 x 55 mm |
Palivový system: | vstrekovanie | vstrekovanie | vstrekovanie | vstrekovanie |
Rozvod: | DOHC (4V) | SOHC (4V) | OHC (4V) | SOHC (2V) |
Chladenie: | kvapalinou | kvapalinou | kvapalinou | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | ||||
Prevodovka: | manuálna 6-stupňová | HFT (Plynule premenlivý pomer - CVT) | automatická | automatická |
Sekundárny pohon: | reťaz | kardan | variátor | variátor |
Zdvih vpredu: | 120 mm | 106 mm | 110 mm | 80 mm |
Zdvih vzadu: | 128 mm | 120 mm | 105 mm | 70 mm |
Brzdy vpredu: | dvojkotúčová | dvoj kotúčová (ABS) | jednokotúčová | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vpredu: | 310 mm | 296 mm | 256 mm | 190 mm |
Pneu vpredu: | 120/70 ZR17M/C (58W) | 130/70 ZR17M/C (62W) | 110/90 13M/C (55P) | 90/90 12M/C (44J) |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová | jednokotúčová | jednokotúčová | bubnová |
Priemer bŕzd vzadu: | 256 mm | 276 mm | 240 mm | 130 mm |
Pneu vzadu: | 180/55 ZR17M/C (73W) | 190/50 ZR17M/C (73W) | 140/70 13M/C (61P) | 100/90 10M/C (56J) |
Hmotnosť / Rozmery: | ||||
Suchá hmotnosť: | 204 kg | 114 kg | ||
Hmotnosť s náplňami: | 217 kg | 270 kg | ||
Výška sedla: | 825 mm | 690 mm | 710 mm | 740 mm |
Rázvor: | 1445 mm | 1605 mm | 1545 mm | 1275 mm |
Dĺžka: | 2105 mm | 2315 mm | 2185 mm | 1835 mm |
Šírka: | 785 mm | 820 mm | 750 mm | 665 mm |
Výška: | 1095 mm | 1115 mm | 1180 mm | 1125 mm |
Svetlá výška: | 130 mm | 135 mm | 135 mm | 105 mm |
Objem nádrže: | 17 l | 15.1 l | 12 l | 6.5 l |
Dynamické Parametre / Spotreba: | ||||
Max. rýchlosť: | 85 km/h | |||
Spotreba paliva: | 7 l/100km | 2.8 l/100km | ||
Dojazd po rezervu: | cca 182 km | cca 174 km | ||
Poznámka: | ||||
Poznámka: | Cena: 325 000,-Sk (2.8.2008) | Cena: 68 900 Sk (29.7.2008) |
KTM:
KTM video pre nový model RC8.
Foto: | |
Všeobecné informácie: | |
Výrobca: | KTM |
Model: | RC8 |
Rok: | 2008 |
Kategória: | Superšport |
Motor: | |
Typ motora: | dvojvalec (4T) |
Objem: | 1148 ccm |
Max. výkon: | 153.7 k (113.0 kW) / 10000 ot. |
Max. krútiaci moment: | 120 Nm / 8000 ot. |
Kompresný pomer: | 12.5:1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 103 x 69 mm |
Palivový system: | vstrekovanie, hrdlo 52 mm |
Rozvod: | DOHC (4V) |
Chladenie: | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | |
Prevodovka: | manuálna 6-stupňová |
Sekundárny pohon: | reťaz |
Zdvih vpredu: | 120 mm |
Zdvih vzadu: | 125 mm |
Brzdy vpredu: | dvojkotúčová radiálne strmene |
Priemer bŕzd vpredu: | 320 mm |
Pneu vpredu: | 120/70 ZR 17 |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vzadu: | 220 mm |
Pneu vzadu: | 190/55 ZR 17 |
Hmotnosť / Rozmery: | |
Suchá hmotnosť: | 188 kg |
Výška sedla: | 805 mm |
Rázvor: | 1430 mm |
Svetlá výška: | 110 mm |
Objem nádrže: | 16.5 l |
Poznámka: | |
Poznámka: | Cena 20.2.2008 535 000,-Sk |
BMW:
Foto: | |||||
Všeobecné informácie: | |||||
Výrobca: | BMW | BMW | BMW | BMW | BMW |
Model: | G 450 X | F 800 GS | F 650 GS | R 1200 GS | R 1200 GS Adventure |
Rok: | 2007 | 2008 | 2008 | 2008 | 2008 |
Kategória: | Enduro | Cestovné enduro | Cestovné enduro | Cestovné enduro | Cestovné enduro |
Motor: | |||||
Typ motora: | jednovalec (4T) | radový dvojvalec (4T) | radový dvojvalec (4T) | dvojvalcový boxer (4T) | dvojvalcový boxer (4T) |
Objem: | 450 ccm | 798 ccm | 798 ccm | 1170 ccm | 1170 ccm |
Max. výkon: | 50.3 k (37.0 kW) / ot. | 85.7 k (63.0 kW) / 7500 ot. | 70.7 k (52.0 kW) / 7000 ot. | 104.7 k (77.0 kW) / 7500 ot. | 104.7 k (77.0 kW) / 7500 ot. |
Max. krútiaci moment: | 48 Nm / ot. | 83 Nm / 5750 ot. | 75 Nm / 4500 ot. | 115 Nm / 5750 ot. | 115 Nm / 5750 ot. |
Kompresný pomer: | 12:1 | 12:1 | 11.0:1 | 11.0:1 | |
Vŕtanie x Zdvih: | 82 x 75.6 mm | 82 x 75.6 mm | 101.0 x 73.0 mm | 101.0 x 73.0 mm | |
Palivový system: | vstrekovanie | vstrekovanie | vstrekovanie | vstrekovanie | vstrekovanie |
Rozvod: | DOHC (4V) | DOHC (4V) | DOHC (4V) | OHC (4V) | OHC (4V) |
Chladenie: | kvapalinou | kvapalinou | kvapalinou | vzduchom a olejom | vzduchom a olejom |
Pohon / Podvozok: | |||||
Prevodovka: | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová | |
Sekundárny pohon: | reťaz | reťaz | reťaz | kardan | kardan |
Zdvih vpredu: | 230 mm | 180 mm | 190 mm | 210 mm | |
Zdvih vzadu: | 215 mm | 170 mm | 200 mm | 220 mm | |
Brzdy vpredu: | jednokotúčová | dvoj kotúčová (voliteľné ABS) | jednokotúčová | dvojkotúčová | dvojkotúčová |
Priemer bŕzd vpredu: | 300 mm | 300 mm | 305 mm | 305 mm | |
Pneu vpredu: | 90/90-21 54 V | 110/80-R19 59 H | 110/80-ZR19 | 110/80-ZR19 | |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová | jednokotúčová | jednokotúčová | jednokotúčová | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vzadu: | 265 mm | 265 mm | 265 mm | 265 mm | |
Pneu vzadu: | 150/70-R17 69 V | 140/80-R17 69 H | 150/70-ZR17 | 150/70-ZR17 | |
Hmotnosť / Rozmery: | |||||
Suchá hmotnosť: | 178 kg | 171 kg | 223 kg | ||
Hmotnosť s náplňami: | 120 kg | 207 kg | 199 kg | 229 kg | 256 kg |
Výška sedla: | 880 mm | 820 mm | 850 mm | 915 mm | |
Rázvor: | 1578 mm | 1575 mm | 1507 mm | 1511 mm | |
Dĺžka: | 2320 mm | 2280 mm | 2210 mm | 2250 mm | |
Šírka: | 945 mm | 890 mm | 940 mm | 980 mm | |
Objem nádrže: | 16 l | 16 l | 20 l | 33 l | |
Dynamické Parametre / Spotreba: | |||||
Max. rýchlosť: | 200 km/h | 189 km/h | 208 km/h | 208 km/h | |
Zrýchlenie z 0 na 100 km/h: | 4.1 s | 4.3 s | 3.3 s | 3.9 s | |
Spotreba paliva: | 4.5 l/100km | 4.4 l/100km | 5.5 l/100km | 5.5 l/100km | |
Dojazd po rezervu: | cca 266 km | cca 272 km | cca 272 km | cca 450 km | |
Poznámka: | |||||
Poznámka: | 330 100 Sk (21. 2. 2008) | 270 700 Sk (19. 2. 2008) |
Aprilia:
Foto: | |
Všeobecné informácie: | |
Výrobca: | Aprilia |
Model: | SMV 750 Dorsoduro |
Rok: | 2008 |
Kategória: | Supermoto |
Motor: | |
Typ motora: | vidlicový dvojvalec (4T) |
Objem: | 749.9 ccm |
Max. výkon: | 91.1 k (67.0 kW) / 8750 ot. |
Max. krútiaci moment: | 82.5 Nm / 4500 ot. |
Kompresný pomer: | 11:1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 92 x 56.4 mm |
Palivový system: | vstrekovanie |
Rozvod: | DOHC (4V) |
Chladenie: | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | |
Prevodovka: | manuálna 6-stupňová |
Sekundárny pohon: | reťaz |
Zdvih vpredu: | 160 mm |
Zdvih vzadu: | 160 mm |
Brzdy vpredu: | dvoj kotúčová radiálne strmene |
Priemer bŕzd vpredu: | 320 mm |
Pneu vpredu: | 120/70 ZR 17 |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová, 1 piestik |
Priemer bŕzd vzadu: | 240 mm |
Pneu vzadu: | 180/55 ZR 17 |
Hmotnosť / Rozmery: | |
Suchá hmotnosť: | 186 kg |
Výška sedla: | 870 mm |
Rázvor: | 1505 mm |
Dĺžka: | 2216 mm |
Šírka: | 905 mm |
Výška: | 1185 mm |
Objem nádrže: | 12 l |
Poznámka: | |
Poznámka: | 284 900,- Sk (27.5.2008) |
Pridané: 23.11.2007 Autor: Tomáš Hajduch - Awia Zdieľať
Seriál článkov - Miláno 2007:
Predchádzajúci | Seriál článkov: Miláno 2007 | Nasledujúci
Súvisiace články:
- Výstava EICMA Miláno 2005 - Awia
- Výstava EICMA 2007, Miláno - Awia
- Videoreportáž Milano 2007 2. časť - Ducati, Moto Guzzi, Piaggio, Moto Morini, Suzuki, Yamaha a ďalšie - Awia
- EICMA 2016 - Mega fotogaléria 1. časť - Novinky 2017, Racing a zaujímavosti - Awia
- Fotoreport: Výstava Motocykel 2015 - Awia
- Výstava motocyklov Budapešť 2006 - MajoKE
- Výstava Intermot 2014 mojím pohľadom - Romoto
- Fotoreport: Výstava Motocykel 2013 - Awia
- Fotoreport: EICMA Miláno 2010 BMW, KTM, Can-am, H-D, Kawasaki, Gas Gas, Beta a ďalšie... - Awia
- Motocykel 2016 v detailoch - Romoto
Ďalšie články tohto autora:
- Naživo: S Awiom do Indie 2024 - Royal Enfield trip
- Moto Morini Corsaro GT 2025 - športovo zameraný crossover
- Obnovená značka Morbidelli prináša T502X a T1002VX s véčkovým dvojvalcom pre rok 2025
- Moto Guzzi Stelvio Duecento Tribute 2025 oslavuje 200 rokov priesmyku Stelvio
- Moto Morini X-Cape 700 2025 má nový motor
- Moto Morini X-Cape 1200 2025 ide do predaja
- Kymco AK 575 Premium 2025 prichádza zo zvačšeným motorom
- Mondial Mud 452 2025 ďalší maly adventure bike s motorom CF
- Moto Morini Alltrhike 450 2025 - Dobrodružstvo pre všetkých
- Offroadové CFMOTO 800MT-X sa dočkalo sériovej podoby pre rok 2025
- ... zobraz všetky články od tohto autora
Galéria ku článku:
Redakčné videá:
Tričko Motoride.sk
Vtip
Pridal:
Ocu a odki maš monokeľ pod okom? Ty budzeš mac dva, kedz išče raz tvoja frajirka zapomňe gače u našim auce!!