Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 2322 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk www.styx.sk/

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 29796
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 59% (17611)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 41% (12185)
Hodnotenie: (4 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (35)  [Verzia pre tlač] Tlač

Nové pneumatiky Continental Road Attack 2 EVO a Conti Milestone

 Zdieľať

Pridané: 04.02.2014 Autor: Redakcia Motoride.sk
Čitatelia: 10079 [Bleskovky - PR bleskovka]

Continental uvádza dvojicu nových pneumatík Conti Milestone, ktorá je určená prevažne pre kategóriu CCC a obľúbenú športovo turistickú pneumatiku Conti Road Attack 2 vo verzii EVO.

Conti Road Attack 2 EVO

Prémiová pneumatika s optimalizovanou priľnavosťou za mokra. Na pneumatike sú vyskúšané a overené multi-grip technológie pre dlhší kilometrový výkon a maximálnu priľnavosť pri extrémnych manévroch spolu s celkovým predĺžením kilometrového výkonu vďaka výrazne hlbšiemu dezénu.

  • Sofistikovanejší dezén s vylepšenými vlastnosťami na mokrej vozovke
  • Významné zlepšenie vlastností na mokrej vozovke vďaka zvýšenému obsahu siliky
  • Traction Skin umožňuje extrémne bezpečné a krátke brzdenie. Toto je možné vďaka revolučnému obrúseniu povrchu a špeciálnemu postupu pri vulkanizácii bez použitia separačných prostriedkov
  • Vysoká úroveň reakcie pre bezpečnú a komfortnú jazdu požadovanú pri turistických motocykloch
  • Vynikajúce jazdné vlastnosti, ktoré boli veľakrát ocenené

Conti Milestone:

Conti Milestone je správna pneumatika pre všetkých motorkárov, ktorí obľubujú jazdu po vedľajších cestách. Pneumatika má agilné jazdné vlastnosti a vždy prináša vynikajúci kilometrový výkon a rýchlosť stabilitu. To poskytuje maximálnu priľnavosť a to aj v daždi. Je tak vhodná nielen ako pneumatika pre cruisre, ale aj pre turistické motocykle s ktorými sa vydáte na ďalší veľký výlet.

Continental pripravil the Conti Milestone Mileage Plus vo viacerých nových rozmeroch taktiež pre Harley Davidson Sportster, Dyna, Touring and CVO modely. Vzhľadom k impozantnému kilometrovému výkonu a kvalitám, je Conti Milestone správnou voľbou pre jazdcov na skutočne dlhé vzdialenosti a skutočne horúcim tipom pre tourer jazdcov.

  • Vylepšená 2012 zmes pre ešte väčší kilometrový výkon pri výbornej priľnavosti
  • Zvýšený obsah Siliky zabezpečuje veľmi dobrú priľnavosť za mokra, pričom stále poskytuje vysoký kilometrový výkon
  • Konštrukcia pneumatiky zabezpečuje rovnomerný prenos váhy na vozovku
  • Vysoký kilometrový výkon vďaka vysoko odolnej zmesi a hlbokým drážkam dezénu
  • Teraz dostupná aj v rozmeroch pre Harley Davidson

Viac informácií: www.conti-moto.sk
e-shop: conto-moto.sk e-shop

Pridané: 04.02.2014 Autor: Redakcia Motoride.sk Zdieľať

Súvisiace články:

Ďalšie články tohto autora:

Hodnotenie: (4 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (35)  [Verzia pre tlač] Tlač
Yamaha Posledná šanca

Galéria ku článku:

Galéria

Galéria

Moto Guzzi

Aprilia-side-03-2025

Vtip

Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!



Ďalšie vtipy »