ISSN 1336-6491 | Online: 1579 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk www.styx.sk/

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 29894
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 59% (17659)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 41% (12235)
Diskusia Diskusia k článku (0)  [Verzia pre tlač] Tlač

Pánske tričko TERMO intima z bambusoveho vlákna

 Zdieľať

Pridané: 16.05.2016 Autor: Redakcia Motoride.sk
Čitatelia: 3970 [Bleskovky - PR bleskovka]

Pre náročných zákaznikov : Termo tričko z bambusu a POP v kombinacii 50/50

24 hodin denne sa v ňom budete cítiť komfortne - je šité klasickými spevnenými švami, ktoré nedráždia a nerobia otlaky na tele ani pri 24 hodinovom nosení.

Pánske tričko TERMO intima z bambusoveho vlákna
Pánske tričko TERMO intima z bambusoveho vlákna

Výrobky TERMObambus sú zhotovené z materiálu v kombinácii 50% bambusu a 50% POP termovláknom.

Materiál má tak zvýšené funkčné vlastnosti odvodu potu a termo efekt :

BAMBUS:

  • prírodné antibakteriálne účinky- a schopnosť neutralizovať pachy, ktorá nemizne praním.
  • veľká absorbčná schopnosť bambusu ( 3x vyššia savosť v porovnaní s bavlnou)
  • vysoký komfort a hygiena nosenia,je priateľský ku pokožke

Termoklimatizačný efekt - spodnú vrstvu materiálu tvorí polypropylénové vlákno POP, ktoré odvádza pot do vrchnej bambusovej vrstvy a tak je pokožka udržiavaná v suchu.

Pánske tričko TERMO intima z bambusoveho vlákna
Pánske tričko TERMO intima z bambusoveho vlákna

POP:

  • je antialergický a ľudské telo naň nezíska alergiu, keďže má záporný náboj.

Pánske tričko TERMO intima z bambusoveho vlákna
Pánske tričko TERMO intima z bambusoveho vlákna
Pánske tričko TERMO intima z bambusoveho vlákna
Pánske tričko TERMO intima z bambusoveho vlákna

Bambus pôsobí na pokožku upokojujúco a je preto vhodný pre alergikov, ľudí, ktorí sa často potia a ľudí s citlivou pokožkou. Keďže navyše zabraňuje pôsobeniu ultafialového žiarenia je ideálny pre ľudí, ktorí sú často na čerstvom vzduchu, športovcov a turistov. Od začiatku jesene do konca zimy aj počas jarných dní či hladnejších letných noci - CELOROČNE bambusová termobielizeň je ideálne oblečenie.

Dostupný vo farbe bielej a čiernej.
Cena: 22,30 eur.
termobielizen.sk

Pridané: 16.05.2016 Autor: Redakcia Motoride.sk Zdieľať

Súvisiace články:

Ďalšie články tohto autora:

Diskusia Diskusia k článku (0)  [Verzia pre tlač] Tlač

Galéria ku článku:

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Aprilia-side-03-2025

Moto Guzzi

Vtip

Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!



Ďalšie vtipy »