Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 4237 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk www.styx.sk/

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 29850
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 59% (17638)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 41% (12212)
Hodnotenie: (3 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (5)  [Verzia pre tlač] Tlač

Ohodnoťte on-line dvanásť najlepších európskych custom úprav modelu CB1000R

 Zdieľať

Pridané: 07.05.2020 Autor: Redakcia Motoride.sk
Čitatelia: 3278 [Bleskovky - Novinky]

Vlajková loď radu Neo Sports Café, CB1000R, sa osvedčila ako dokonalé čisté plátno pre úpravcov motocyklov naprieč Európou. Teraz môžeš ohodnotiť 12 upravených CB1000R, ktoré boli prvýkrát predstavené na minuloročnom festivale Wheel & Waves v meste Biarritz.

Honda sa vracia k 12 z najlepších upravených CB1000R na našom kontinente, ktoré boli prvýkrát predstavené na minuloročnom festivale Wheels & Waves v meste Biarritz, a to formou webovej stránky, prostredníctvom ktorej môžu používatelia zostaviť vlastné poradie a presunúť jednotlivé stroje tak, aby zodpovedali ich preferenciám od prvého po dvanáste miesto. Po dokončení výberu sa môžu používatelia o svoju voľbu podeliť prostredníctvom sietí Facebook™, Twitter™ alebo WhatsApp™.

Ohodnoťte on-line dvanásť najlepších európskych custom úprav modelu CB1000R
Ohodnoťte on-line dvanásť najlepších európskych custom úprav modelu CB1000R

Medzi dvanástimi CB1000R predstavenými na stránke www.hondacustoms.com sa nachádza aj „CRF1000 Africa Four“ inšpirovaný modelom Africa Twin, pocta modelu Monkey v podobe stroja „Monkey Kong“ či model „Alfredo“ ako pocta dávnym klasickým modelom CB Freddieho Spencera. Každý z dvanástich exponátov iste stojí za dôkladné zoznámenie.

Ohodnoťte on-line dvanásť najlepších európskych custom úprav modelu CB1000R
Ohodnoťte on-line dvanásť najlepších európskych custom úprav modelu CB1000R


Stránka Honda Customs je dostupná v angličtine, francúzštine, nemčine, taliančine a španielčine. Po tom, čo si používatelia vyberú svojich favoritov, budú si môcť stiahnuť svoje číslo jedna ako tapetu pre počítač alebo pre mobilný telefón.

Africa Four CRF1000R
Africa Four CRF1000R

Pridané: 07.05.2020 Autor: Redakcia Motoride.sk Zdieľať

Súvisiace články:

Ďalšie články tohto autora:

Hodnotenie: (3 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (5)  [Verzia pre tlač] Tlač
aci-03-main

Galéria ku článku:

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Aprilia-side-03-2025

Moto Guzzi

Vtip

Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!



Ďalšie vtipy »