Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 1641 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28808
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 59% (17140)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 41% (11668)
Hodnotenie: (1 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (3)  [Verzia pre tlač] Tlač

Kawasaki Z900 SE (2023) - podlitrový športovec za rozumné prachy! 2/2

 Zdieľať

Pridané: 23.01.2024 Autor: Matej Mularčík
Čitatelia: 3209 [Testy a predstavenia - Test]

Kawasaki Z900 SE (2023)
Kawasaki Z900 SE (2023)

Záver

V sedle Kawasaki Z900 SE som sa veľmi zabavil. Užil som si ju každú jednu sekundu strávenú na nej, či už z hľadiska zábavy, rýchlosti, presnosti v zákrutách. Všetkým, čo chcú motorku využiteľnú na cestách, tak odporúčam Z900 SE. Cena základnej Z 900 SE začína od 12 095 eur.

Plusy, mínusy

kultivovanosť motora, brzdy a ich sila, nekonečná zábava chýba quickshifter, odozva plynu

Video: Test Kawasaki Z900 SE (2023) - podlitrový športovec za rozumné prachy!

Čo by ťa mohlo zaujímať:

Kawasaki Z900 SE (2023)

Servisný interval 10 000 km (alebo 1 rok)
Spotreba 6,2 l/100 km
Objem nádrže, z toho rezerva 17 l (4 l rez.)
Dojazd (po kontrolku rezervy) 210 km
Cena motorky 12 095 eur

Text a foto: Matej Mularčík
Video: Peter Fischer

Foto:
 Kawasaki Z900 SE 2023
Všeobecné informácie:
Výrobca:Kawasaki
Model:Z900 SE
Rok:2023
Kategória:Naháč
Motor:
Typ motora:radový štvorvalec (4T)
Objem:948 ccm
Max. výkon:125.4 k (92.2 kW) / 9500 ot.
Max. krútiaci moment:98.6 Nm / 7700 ot.
Kompresný pomer:11.8:1
Vŕtanie x Zdvih:73.4 x 56.0 mm
Palivový system:vstrekovanie, hrdlo 38 mm
Rozvod:DOHC (4V)
Chladenie:kvapalinou
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:manuálna 6-stupňová
Sekundárny pohon:reťaz
Zdvih vpredu:120 mm
Zdvih vzadu:140 mm
Brzdy vpredu:dvoj kotúčová, 4 piestik Brembo M4.32
Priemer bŕzd vpredu:300 mm
Pneu vpredu:120/70ZR17M/C (58W)
Brzdy vzadu:jednokotúčová, 1 piestik
Priemer bŕzd vzadu:250 mm
Pneu vzadu:180/55ZR17M/C (73W)
Hmotnosť / Rozmery:
Hmotnosť s náplňami:213 kg
Výška sedla:820 mm
Rázvor:1455 mm
Dĺžka:2070 mm
Šírka:825 mm
Výška:1065 mm
Svetlá výška:145 mm
Objem nádrže:17 l
Doplnková výbava:
ABS:áno, v sérii
Trakčná kontrola:áno, v sérii
Palivové mapy:áno, v sérii
LED svetlomet:áno, v sérii
LED denné svetlá:áno, v sérii
LED smerovky:áno, v sérii
Anti-hop spojka:áno, v sérii
Farebná TFT prístrojovka:áno, v sérii
Iná výbava:nastaviteľný podvozok + tlmič ÖHLINS S46, Mobilná konektivita

<

Pridané: 23.01.2024 Autor: Matej Mularčík Zdieľať

Ďalšie články tohto autora:

Hodnotenie: (1 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (3)  [Verzia pre tlač] Tlač

Galéria ku článku:

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria