Anketa:
Kawasaki Z900 SE (2023) - podlitrový športovec za rozumné prachy! 2/2
ZdieľaťPridané: 23.01.2024 Autor: Matej Mularčík
Čitatelia: 3209 [Testy a predstavenia - Test]
Záver
V sedle Kawasaki Z900 SE som sa veľmi zabavil. Užil som si ju každú jednu sekundu strávenú na nej, či už z hľadiska zábavy, rýchlosti, presnosti v zákrutách. Všetkým, čo chcú motorku využiteľnú na cestách, tak odporúčam Z900 SE. Cena základnej Z 900 SE začína od 12 095 eur.
Plusy, mínusy
kultivovanosť motora, brzdy a ich sila, nekonečná zábava | chýba quickshifter, odozva plynu |
Video: Test Kawasaki Z900 SE (2023) - podlitrový športovec za rozumné prachy!
Čo by ťa mohlo zaujímať:
Kawasaki Z900 SE (2023)
Servisný interval | 10 000 km (alebo 1 rok) |
Spotreba | 6,2 l/100 km |
Objem nádrže, z toho rezerva | 17 l (4 l rez.) |
Dojazd (po kontrolku rezervy) | 210 km |
Cena motorky | 12 095 eur |
Text a foto: Matej Mularčík
Video: Peter Fischer
Foto: | |
Všeobecné informácie: | |
Výrobca: | Kawasaki |
Model: | Z900 SE |
Rok: | 2023 |
Kategória: | Naháč |
Motor: | |
Typ motora: | radový štvorvalec (4T) |
Objem: | 948 ccm |
Max. výkon: | 125.4 k (92.2 kW) / 9500 ot. |
Max. krútiaci moment: | 98.6 Nm / 7700 ot. |
Kompresný pomer: | 11.8:1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 73.4 x 56.0 mm |
Palivový system: | vstrekovanie, hrdlo 38 mm |
Rozvod: | DOHC (4V) |
Chladenie: | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | |
Prevodovka: | manuálna 6-stupňová |
Sekundárny pohon: | reťaz |
Zdvih vpredu: | 120 mm |
Zdvih vzadu: | 140 mm |
Brzdy vpredu: | dvoj kotúčová, 4 piestik Brembo M4.32 |
Priemer bŕzd vpredu: | 300 mm |
Pneu vpredu: | 120/70ZR17M/C (58W) |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová, 1 piestik |
Priemer bŕzd vzadu: | 250 mm |
Pneu vzadu: | 180/55ZR17M/C (73W) |
Hmotnosť / Rozmery: | |
Hmotnosť s náplňami: | 213 kg |
Výška sedla: | 820 mm |
Rázvor: | 1455 mm |
Dĺžka: | 2070 mm |
Šírka: | 825 mm |
Výška: | 1065 mm |
Svetlá výška: | 145 mm |
Objem nádrže: | 17 l |
Doplnková výbava: | |
ABS: | áno, v sérii |
Trakčná kontrola: | áno, v sérii |
Palivové mapy: | áno, v sérii |
LED svetlomet: | áno, v sérii |
LED denné svetlá: | áno, v sérii |
LED smerovky: | áno, v sérii |
Anti-hop spojka: | áno, v sérii |
Farebná TFT prístrojovka: | áno, v sérii |
Iná výbava: | nastaviteľný podvozok + tlmič ÖHLINS S46, Mobilná konektivita |
Pridané: 23.01.2024 Autor: Matej Mularčík Zdieľať
Ďalšie články tohto autora:
- Celosezónny test Moto Guzzi V100 Mandello S (2023)
- Test BMW R 1250 RS (2023) - športovosť aj kultivovanosť na bavorský spôsob
- Vyskúšali sme projektil BMW M 1000 R (2023) s výbavou M Competition
- Silný mestský predátor - Honda Forza 125 (2023) vo verzii Special edition
- Honda CMX1100T Rebel DCT (2023) - Odpadlík Reno Raines by dnes jazdil na nej!
- Test jedného z najdlhšie fungujúcich modelov sveta - BMW R 1250 R (2023) - sto rokov vývoja nezaprieš
- Test BMW S 1000 RR (2023)
- KTM otvorila špeciálnu výstavu Motohall
- Triumph Bonneville T120 DGR
- Kráľ comebackov KTM 890 SMT čoraz hmatateľnejší!
- ... zobraz všetky články od tohto autora