Anketa:
Najnovšie videá:
MINITEST MOTO GUZZI BREVA V 1100 - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuMINITEST MOTO GUZZI BREVA V 1100 - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom
Hodnotenie: (8 hodnotení)
Diskusia k článku: MINITEST MOTO GUZZI BREVA V 1100
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevokMINITEST MOTO GUZZI BREVA V 1100
Hodnotenie: Nikdy sa mi Moto Guzzi nejak zvlášť nepáčili, ale toto je už druhá Guzzi ktorá sa mi páči. (prvá je Norge 1200). |
Re: MINITEST MOTO GUZZI BREVA V 1100
Hodnotenie: Motorka sa mi velmi pacila uz ked vysla ako novinka, test kratky a vystizny, dozvedel som sa vsetko co ma zaujimalo. az na jednu vec ako na nej fuci niekde medzi 120 -140 km/h, co je moja oblubena cestovna rychlost a ako na nej prsi na jazdca za dazda. Inak naozaj fajny clanok . |
Re: MINITEST MOTO GUZZI BREVA V 1100
Pekná mašinka a podľa všetkého teda musí byť aj dobrá! |
Re: MINITEST MOTO GUZZI BREVA V 1100
Chodim za chalanmi z Guzzi pomerne casto. Tato Breva je nadherna vzdy si ju obzriem a priznam sa ... slintam. Pekny, vydareny kusok. |
Re: MINITEST MOTO GUZZI BREVA V 1100
To sa mi paci. Vzdy ked je nejaka motorka technicky nedokonala, vie to kde-kto otocit na kladnu stranku > individualita a triaska v nohach. Aaale ja to beriem. Nech si ludia kupuju aj furt vadnu Nevadu. |
Re: MINITEST MOTO GUZZI BREVA V 1100
... Upravené 1 krát. Naposledy upravil TTom (25.01.2007 13:45) |
Re: MINITEST MOTO GUZZI BREVA V 1100
TTom velice sa mylis, na varadere som chytil prietrz mracien a predstav si chrbat som mal suchy... |
Re: MINITEST MOTO GUZZI BREVA V 1100
Hodnotenie: Nemôžem si pomôcť, aj keď "gudžinu" môžem tak Brevu 750 berem ako čisto komerčne doklepnutý model. Breva 1100 je kus krásnej babice ale 750 podľa mna sa daleko plazí za jej chvostom a žije len na jej mene |
Re: MINITEST MOTO GUZZI BREVA V 1100
Hodnotenie: Kua čo je na tom také drahé??? (v porovnaní s autom) |
Re: MINITEST MOTO GUZZI BREVA V 1100
campa - ako vravis. ...ale taka 850 je uz o nieco slusnejsie, na co by som sa nehanbil sadnut, aj keby nemala ziadne meno. |
Re: MINITEST MOTO GUZZI BREVA V 1100
Moto Guzzi som takmer nevnímal, kým neprišla Norge 1200 a aj táto mašina nie je zlá . |
Re: MINITEST MOTO GUZZI BREVA V 1100
Hodnotenie: Minitest so zaručenou kvalitou obsahu od kvalitného pisálka. Ako vždy za 1 Mr.TTom. |
Re: MINITEST MOTO GUZZI BREVA V 1100
Hodnotenie: test dobry , ale ja exoticke znacky nekupujem |
Re: MINITEST MOTO GUZZI BREVA V 1100
duggo: Nechápem čo je exotické na značke s takou históriou ako má MOTO GUZZI... |
Re: MINITEST MOTO GUZZI BREVA V 1100
asi to ,ze tu strasnu historiu nepoznam ale vzdy som vravel ,ze chcem skusit exotiku cernosky a tak |
Re: MINITEST MOTO GUZZI BREVA V 1100
Aj ked reagujem velmi neskoro, pretoze som si ten test nevsimol. takyto motocykel vlastnim .... aj ked na svojej "konecnej stanici" NORGE 1200GTL stale pracujem. tento test uplne zodpoveda skutocnostiach o ktorych autor pise (nezabudam trubit vzdy, ked drzim spojku a davam smerovku , aj ten stojan, aj kontrolka neutralu ... ale je to vyborna motorka za slusnu cenu, za predpokladu ze nie ste vyznavacom vysokotockovych motoriek. |
Re: MINITEST MOTO GUZZI BREVA V 1100
www.ptk-pro.sk/media/TO%20NAJ/TONAJBREVA1100.wmv |
Re: MINITEST MOTO GUZZI BREVA V 1100
Hodnotenie: Ja som na tej Kostolovej nádhere išiel 190 a fučalo tak, že mi na tele roztrhalo moju obľúbenú zelenú policajnú vestu... |
Re: MINITEST MOTO GUZZI BREVA V 1100
Hodnotenie: Guzzi je Guzzi. Tak isto, ako Yamaha je Yamaha, a Honda a Harley, atď. Každý si vytvorí nejakú mienku o mašinách na základe všelijakých informácií, ale moto môžeš posúdiť, len keď vyskúšaš. O "furt vadnej Nevade" (viď agre) zatiaľ našťastie nič neviem (27 000 km pri minimálnych udržovacích nákladoch), jediná "oprava" cca 120,- Sk. Keď vyrástiem a budem bohatý, okamžite si kupujem Californiu Vintage, pričom by som si ponechal aj Nevadu. Určite sú aj lepšie mašiny, kdečo som už aj ja absolvoval. Ale Guzziny majú dušu, tradíciu, žijú preto, lebo veľa ludí je presvedčených, že táto značka žiť musí. Žiadny z majiteľov Guzzin asi nie je obeťou vymakanej marketingovej politiky alebo prešpekulovanej reklamy. Charakter je vždy kúsok ďalej od uniformity a nemusia ho všetci chváliť. |