Anketa:
Najsledovanejšie videá:
Cesta na Rally Albania 2014 – Faryn, zaklínač motoriek - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuCesta na Rally Albania 2014 – Faryn, zaklínač motoriek - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom
Hodnotenie: (7 hodnotení)
Diskusia k článku: Cesta na Rally Albania 2014 – Faryn, zaklínač motoriek
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevokCesta na Rally Albania 2014 – Faryn, zaklínač motoriek
Hodnotenie: Ten pocit z "novej" alebo "inej" motorky stojí za všetky peniaze |
Re: Cesta na Rally Albania 2014 – Faryn, zaklínač motoriek
Hodnotenie: pekné, |
Re: Cesta na Rally Albania 2014 – Faryn, zaklínač motoriek
Hodnotenie: Pito, kedze vo svete existuje kopec kopirovacov napadov a vyrobkov, co nemaju vlastny vyvoj a parazituju na cudzych investiciach, case a skusenostiach, je potrebna ochrana know how. |
Re: Cesta na Rally Albania 2014 – Faryn, zaklínač motoriek
Hodnotenie: pekný jump z elcé fír |
Re: Cesta na Rally Albania 2014 – Faryn, zaklínač motoriek
Menton: |
Re: Cesta na Rally Albania 2014 – Faryn, zaklínač motoriek
Menton- mne je to jasné, niečo také by som ani nechcel..výkresy a pod..sám tak svoje výrobky robím, čím menej info z výroby tým lepšie |
Re: Cesta na Rally Albania 2014 – Faryn, zaklínač motoriek
Pito: pružinu Pavol vždy najprv zmeria a odskúša, či je vhodná alebo nie. Stará pružina ak už je unavená, už sa napr. viacej neunavuje, v tom je jej výhoda (tak mi bolo povedané). Ak treba, samozrejme sa rieši nová pružina. |
Re: Cesta na Rally Albania 2014 – Faryn, zaklínač motoriek
Hodnotenie: Asi ako jediný poznám 3 základné Farynove úpravy pri odladení a asi 10 ďalších doplnkových. Lebo sme spolu rôzne tlmiče (nielen moje) robili niekoľko krát. |
Re: Cesta na Rally Albania 2014 – Faryn, zaklínač motoriek
Hodnotenie: Popis nastavenia tlmicov tu: www.web.flatliners.cz/?p=41 |
Re: Cesta na Rally Albania 2014 – Faryn, zaklínač motoriek
teplak: cena je 350E+ND. Koľko by bol predok to neviem. Ale určite je nerozumné robiť len predok. Moto tam musíš odviesť, potom doviesť. Koľko motohodín má predok, toľko aj zadok. Jedna vec je pritrvrdenie, ale druhá je nastavenie celkového chovania tlmiča. |
Re: Cesta na Rally Albania 2014 – Faryn, zaklínač motoriek
Landal:: a kolko to vychadza casovo , ze tam mas u majsterka uskladnenu moto? priblizne. sezonu este asi vydrzim s podlozkami a na jesen by som mu to tam hodil. ak by si tam bol, skus sa prosim ta spytat na pribliznu cenu predku na LC8 a prip.teda aj zadku. Ale zadok som mal robeny 2roky dozadu v Sette. |
Re: Cesta na Rally Albania 2014 – Faryn, zaklínač motoriek
Týždeň. |
Re: Cesta na Rally Albania 2014 – Faryn, zaklínač motoriek
Ešte jedna všeobecná okolnosť: ak sa presne uvedie moto a je možné dopredu zohnať sady na repas, tak je možné u Faryna spraviť celú moto za víkend. Jazdec môže prespať niekde na mieste. |
Re: Cesta na Rally Albania 2014 – Faryn, zaklínač motoriek
Hodnotenie: Pekne napísaný test |
Re: Cesta na Rally Albania 2014 – Faryn, zaklínač motoriek
Deje sa to, čo popisovaj aj Haro, som prirýchli v nájazdoch do zákrut. Musím sa naučiť pozerať oveľa viac dopredu než doteraz. Asi o 50% "predsadiť" líniu, ktorú sledujem, aby to bolo OK. |
Re: Cesta na Rally Albania 2014 – Faryn, zaklínač motoriek
Vcera som si od majstra Faryna priniesol moto. Ten rozdiel je brutalny. Vyjazdy , kde by som inak skoncil uz na zaciatku zahrabany alebo vyvaleny idem teraz v pohode a zlepsila sa aj obratnost moto. Aj na obycajnej asfaltke je citit ako to samo pada do zakrut a pohodlne sa ovlada. Teraz musim este poriesit oba stojany, kedze aj predlzoval zdvih o 70mm. Odporucam hosi, kvalitka |