Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 3339 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28534
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (16994)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11540)

S Hondou CRF1000L Africa Twin DCT 2016 v teréne - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuS Hondou CRF1000L Africa Twin DCT 2016 v teréne - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Hodnotenie: (10 hodnotení)

Diskusia k článku: S Hondou CRF1000L Africa Twin DCT 2016 v teréne

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 
13.07.2016 10:03

S Hondou CRF1000L Africa Twin DCT 2016 v teréne

pitaz
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

pekne si to popisal [dobre]
suhlasim so vsetkym, aj s tymi nedostatkami


13.07.2016 11:00

Re: S Hondou CRF1000L Africa Twin DCT 2016 v teréne

Hodnotenie: Dobré

Super motorka, akurat pri dialnicnej rychlosti sa mi zdalo ze ide na vysoke otacky.


13.07.2016 11:17

Re: S Hondou CRF1000L Africa Twin DCT 2016 v teréne

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

"všetky cestovné endurá prešli rovnakým vývojom a posúvali sa stále viac a viac na cestu (a to vrátane KTM 1190"

awia este ze si za tu 1190 nedal "R"... lebo uz ma prsty svrbeli >:-)


13.07.2016 11:40

Re: S Hondou CRF1000L Africa Twin DCT 2016 v teréne

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Re: raptor: IMHO Platí to i pre ňu, že vymeníš kolá ešte neznamená že si zmenil motorku...


13.07.2016 11:52

Re: S Hondou CRF1000L Africa Twin DCT 2016 v teréne

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

Awia - tak v tom pripade plati co som chcel povodne napisat a vymazal som lebo som nevidel "R"

.. dost odvazne tvrdenie ze KTM 1190R je menej enduro ako Africa. :-O :-O

Noze to rozmen na drobne lebo priznam sa ze nerozumiem ani trochu. :-~


13.07.2016 11:57

Re: S Hondou CRF1000L Africa Twin DCT 2016 v teréne

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Re: raptor: Je to môj názor a nejdem to tu rozoberať. Nemusí s tým nik súhlasiť. A nepovedal som že je menej enduro, taký pojem nepoznám... 1190R je podľa mňa úplne iná moto, ergonómiou i výkonom... to je celé... Nehovorím že zlá...


13.07.2016 13:58

Re: S Hondou CRF1000L Africa Twin DCT 2016 v teréne

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

[dobre]


13.07.2016 15:17

Re: S Hondou CRF1000L Africa Twin DCT 2016 v teréne

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

awia mne sa teda 1190R nezda (tvojimi slovami) "posunuta viac na cestu" nez Africa
naopak KTM 1190R mi pride celkovo este viac sportovejsia a tvrdsia nez Africa

anyway tvoj osobny nazor v tomto pripade ma vahu sefredaktora motoride... ak chapes co tym myslim ;-)


13.07.2016 15:30

Re: S Hondou CRF1000L Africa Twin DCT 2016 v teréne

HoGo80
 Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Re: Awia: nie len kolesá sú vymenené, ale to zrejme vieš :-).


13.07.2016 20:58

Re: S Hondou CRF1000L Africa Twin DCT 2016 v teréne

pito1145
 Edvenčr 

Ikona

Po tom, čo som jazdil s DCT na asfalte, tak v teréne by som nebol vôbec spokojný. Asi som staromódny, ale Afrika ma s touto automat variantou neoslovila. Jedine manuál ;)

Pozn.: skúšal niekto si tie rajdy podvihnúť a má výšku +190cm? Ja mám skúsenosť iba so sériovým nastavením, a to v stupačkách je veľmi mizerné pre tak vysokého jazdca.


13.07.2016 22:08

Re: S Hondou CRF1000L Africa Twin DCT 2016 v teréne

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

tak tak ako pise sergej.. pre jazda 190 cm a viac si vobec neviem predstavit ako by sa dvihali rajdy mne tam chybalo baj d oko 15cm (uz 10 je strasne vela pridvihnut)


13.07.2016 22:24

Re: S Hondou CRF1000L Africa Twin DCT 2016 v teréne

alexa7
 Kávičkár 

Ikona

Re: raptor: Možno pomôže najprv rajdy posunut dopredu ak sa to dá. Na terénnej motorke v prvom rade treba urobiť to a až potom zdvíhať. Napr. nová WR má dve uchytenia na okuliaroch a ked som dal všetko max dopredu zrazu , aj ked som spočiatku frflal, je všetko OK. Žiadny nástavec nepotrebujem.


14.07.2016 8:45

Re: S Hondou CRF1000L Africa Twin DCT 2016 v teréne

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

V marci keď som Afru skúšal prvý krát sa mi riadtka zdali extra nízko. Žiaľ toto na testovačke neporiešim tak som to nechal tak samozrejme a počas toho týždňa som si na to hodne zvykol. Neznamená to žeby som nedvihol, ale myslím že by 2-3 cm stačili. Mám 182cm. Vyšší jazdci by potrebovali asi viac.

Ak by som kupoval asi by som tiež šiel do manuálu... je to proste zvyk, nostalgia a pocit kontroly... neviem presne. Ale DCT do off testu som bral zámerne aby som našiel jeho slabiny... No a veľa som ich nenašiel...


15.07.2016 10:26

Re: S Hondou CRF1000L Africa Twin DCT 2016 v teréne

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

k tym vysokym nizkym riaditkam. Zalezi, ze co a ako sa jazdi. Napriklad take rally polnackove vypalovaky, kde vacsinou stojis, tak tam su vysoke riaditka super. Ale ked sa idem povozit na trat, tak tie zvysovacie podlozky radsej vyberiem, lepsie sa mi idu zakruty a prekazky, ked mam tie riaditka dole. Ale to je mozno len moj subjektivny pocit.


15.07.2016 10:36

Re: S Hondou CRF1000L Africa Twin DCT 2016 v teréne

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

janoval a hlboké jamy beries so štokmi alebo radšej bez nich? :-)))


15.07.2016 10:45

Re: S Hondou CRF1000L Africa Twin DCT 2016 v teréne

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

bez...
.
.
.
...rozumu :-}


16.07.2016 8:54

Re: S Hondou CRF1000L Africa Twin DCT 2016 v teréne

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

ešte ma napadla taka vec...

keďže africa je rallye motorka a na rallye častokrát jazdi menia koncový prevod, ako sa DCT vysporiada so zmenou koncového prevodu do sily alebo napr ak si to nejaký turistá naprevoduje do rýchla ?

skúšal to už niekto?


16.07.2016 9:25

Re: S Hondou CRF1000L Africa Twin DCT 2016 v teréne

bacaono
Darca Krvi  Veteránista 

Ikona

Vycapiť za moto 13,5 litra a má mi robiť toto?

[
Video: www.youtube.com/watch?v=rVQ9KqorkNI ]

Ja by som to DCT tak nepreceňoval.
Možno až to naozaj vychytajú tak sa na cestu nechám presvedčiť.
V autách a náklaďákoch som to pred časom tiež nevedel pochopiť a prekúsnut. Ale vývoj ide dporedu a už sa posunul o riadny kus inde. Dnes ma na osobákoch DSG celkom teší a náklaďáky sú priam rozprávkové.


16.07.2016 9:35

Re: S Hondou CRF1000L Africa Twin DCT 2016 v teréne

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

urcite by to robit nemalo, reklamacia, oprava.

napadla ma este jedna vec, ako mu to neslo nastartovat, to vyzeralo, ako slaba baterka. a pri DCT, ked je slaba baterka, zacne to dost blbnut. uz sme sa s tym stretli aj pri iných DCT modeloch. stacilo baterku nabit doplna a zrazu to islo. nehovorim, ze je to pripad aj toho chlapika na videu, ale moze byt.


16.07.2016 10:57

Re: S Hondou CRF1000L Africa Twin DCT 2016 v teréne

Saints
 Čoprák 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Je to motorka aj MIMO CIVILIZACIU?

Ak budem mimo civilizacie (napr. RU - Sibir) pokazi sa bateria, tak ju tam mozem k mamutom zahrabat ako vacsinu novych moto, ze?... a potom si kupit staru motorku Ural aby som dosiel domov.

Alebo na cestu radsej zobrat staru Afriku?
Pozri obrázok


16.07.2016 11:40

Re: S Hondou CRF1000L Africa Twin DCT 2016 v teréne

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Re: raptor: Veď to podľa mňa to nie je Rally motorka ale Enduro motorka, v tom ja vidím ten rozdiel... To neznamená že sa s tým nedá na rally povoziť... Neviem či mi porozumieš čo chcem povedať...

P.S.: Dobrá otázka s tou zmenou prevodu. Neviem aký by to mohlo DCT robiť problém, ale samozrejme som to neskúšal.

Dôvod úpravy: doplnenie

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Awia (16.07.2016 11:42)


16.07.2016 12:46

Re: S Hondou CRF1000L Africa Twin DCT 2016 v teréne

Hodnotenie: Dobré

honďácke firemné video je parádne [dobre] aj keď to s opakovaním už prekysličili, aspoń hudbu zmenili . Ale marketing robiť vedia

Saints - máš recht, čo bolo, je žiaľ história, nikdy to už nebude ako bývalo ... nová doba, host vyhazuje vrchního :-)))


16.07.2016 16:15

Re: S Hondou CRF1000L Africa Twin DCT 2016 v teréne

erbe
 Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Re: raptor: Ak bude automat fungovat tak ako by mal, aky by malo zmysel menit sekundarny prevod?


16.07.2016 18:46

Re: S Hondou CRF1000L Africa Twin DCT 2016 v teréne

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Re: Awia: ked si skusal s tym dct vyjazdy. Ako sa to spravalo? Podradi to rychlo a dobre?

Je ked iden na 2 alebo 3 a potrebujem tesme pred vrchom (kde uz treba ist pomalsie/opatrnejsie) podradit, tak obcas aj zastanem, ked mi to dlho trva. Nie vzdy odhadnem spravny kvalt...


16.07.2016 22:43

Re: S Hondou CRF1000L Africa Twin DCT 2016 v teréne

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

janoval, radi to jak o dusu. preradenie trva par desatin sekundy. vacsinou je vzdy zaradeny ten spravny stupen. len pridas a ide to dalej.


17.07.2016 10:17

Re: S Hondou CRF1000L Africa Twin DCT 2016 v teréne

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Re: janoval: Asi tak ako pitaz píše, neriešiš nič radí bleskovo, iba šúlcom točíš, ako som písal o starosť menej v teréne čo môže byť výhodou...


17.07.2016 12:21

Re: S Hondou CRF1000L Africa Twin DCT 2016 v teréne

salli
 Turista 

Hodnotenie: Dobré

pre mna je africa idealna .ked sa trepem na mojej starej tenerke do lesa tak vela krat sa mi stane ze nemam dobre zaradene a ju dusim alebo tocim moc.pre slabsich jazdcov je to len a len vyhoda.a kedze nie kazdy je super jazdec ako niektory premudrety na motoride.aj auto som mal a ked som kupil automat som pochopil ze aka je to bezstarostna vyhoda.ja chcem pohodu na ceste .preto vela ludi zacalo jazdit velke skutre bo to samo radi.a uzivaju si to.honda dala presne to co ludia chcu .sak videli ze tie nc 700 ci 750 sa dobre predavaju.vlastne honda nema v tomto smere ziadnu konkurenciu az na par výnimiek.ja ked budem mat afru doma aj tak bude jazdit ccesty necesty .a na drapaky pojde moja stara tenerka. akedze s velky stitom pisu ze to ma aj dobru ochranu pred vetrom s môjho pohladu ideal.a chcem bielu bo tota najšumnejsia :-D


18.07.2016 17:51

Re: S Hondou CRF1000L Africa Twin DCT 2016 v teréne

BOSS
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Co tak zlate rafky >:-) trochu fotosopy
Pozri obrázok


18.07.2016 18:03

Re: S Hondou CRF1000L Africa Twin DCT 2016 v teréne

BOSS
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

A ste sa tesim ked sa Africa nafukne Africa Adventure sport
www.advpulse.com/adv-bikes/honda-africa-twin-adventure-...
Pozri obrázok

Dôvod úpravy: Pridanie obrazka

Upravené 1 krát. Naposledy upravil BOSS (18.07.2016 18:05)


21.07.2016 10:26

Re: S Hondou CRF1000L Africa Twin DCT 2016 v teréne

Deluxa
 Edvenčr 

Re: bacaono: kup si 20 rocne stare lahke endurko za smiesnu cenu a pojdes po tej ceste ako je na videu krizom + zabavis sa asi 100x viac. Bez elektroniky a bez serepeticiek....niekedy je menej ovela viac ako sa zda...


21.07.2016 14:28

Re: S Hondou CRF1000L Africa Twin DCT 2016 v teréne

bacaono
Darca Krvi  Veteránista 

Ikona

Re: Deluxa: Mám.
Len má jednu chybičku. Nemá 20 rokov, ale len 11. A oproti CRF1000 bolo naozaj za smiešnu cenu. :-))) ;-)


02.04.2019 20:22

Re: S Hondou CRF1000L Africa Twin DCT 2016 v teréne

picaso
 Edvenčr 

Hodnotenie: Dobré

Pekne popisane.


10.02.2020 21:23

Re: S Hondou CRF1000L Africa Twin DCT 2016 v teréne

Saints
 Čoprák 

Ikona

Tak tento chalan ju vobec nesetri a uziva si jazdu ...

Video: Africa Twin Enduro - The Best of Mick Vol 1


11.02.2020 8:52

Re: S Hondou CRF1000L Africa Twin DCT 2016 v teréne

picaso
 Edvenčr 

Re: Saints: tak ten evidentne ponal Afriku ako ozaj enduro , ziadna lestenka , na to by som odvahu nemal :-O pri cene plastov..........



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.