Anketa:
Prečo som si kúpil KTM 1190 Adventure? - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuPrečo som si kúpil KTM 1190 Adventure? - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom
Hodnotenie: (15 hodnotení)
Diskusia k článku: Prečo som si kúpil KTM 1190 Adventure?
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevokRe: Prečo som si kúpil KTM 1190 Adventure?
Hodnotenie: Varánek a kdeže si s tou adventúrkou bol v sobotu? Lepšie počko ani byť nemohlo... |
Re: Prečo som si kúpil KTM 1190 Adventure?
Hodnotenie: Varan: Súhlasím na 100%. Ja som po 3 rokoch upgradeoval na 1290 S. Už teraz sa teším. Upravené 1 krát. Naposledy upravil dustof (29.01.2018 22:18) |
Re: Prečo som si kúpil KTM 1190 Adventure?
Hodnotenie: |
Re: Prečo som si kúpil KTM 1190 Adventure?
Hodnotenie: Pekné zhrnutie. |
Re: Prečo som si kúpil KTM 1190 Adventure?
Hodnotenie: K tomu teolu od zadneho valca. Ja mam 2014 a daval som si tam tie ficury sam. No nie som si isty, ci 2015 ich tam ma vsetky. Nalepky zo spodu nadrze asi ano. Bocne plasty pod sedadlo su tusim z 1290tky. Izolovany zvod od zadneho valca, ten neviem ci ma v serii vobec 1290. Plast od ventilatora na pravej strane, ten asi mas a spolu s izolovanym zvodom robi asi najviac. Teraz ked pusti vetrak, tak to teplo, co mi pred tym skvarilo rit, ide na cizmu, kde mi to az tak nevadi. |
Re: Prečo som si kúpil KTM 1190 Adventure?
keby si mal porovnat 1190 a 1090 a 1290? akoby si to videl? Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (30.01.2018 8:11) |
Re: Prečo som si kúpil KTM 1190 Adventure?
Hodnotenie: Myslim, ze 1090 bude mat navrch z pohladu istej jednoduchosti voci 1190 |
Re: Prečo som si kúpil KTM 1190 Adventure?
Hodnotenie: Mal som ju a mozem ti dat zapravdu! Super motorka postavena okolo nadherneho motora, kt. zneje ako by to bola V8 :D ...len moja bola bohuzial nejaky pondelkovy kus, a hlavne jedna z prvych, takze stala vela v servise a preto sme sa rozlucili! Prajem vela bezproblemovych KM! |
Re: Prečo som si kúpil KTM 1190 Adventure?
Hodnotenie: Re: Komko: Ja som si 1190 kupil po tom čo som si prečital to miešanie hovna na českom fore. Mne zatial po 8000 krk nepovolil a ked povoli tak ho predsa dvoma klucmi dotiahnem. |
Re: Prečo som si kúpil KTM 1190 Adventure?
Re: Awia: Sobota žiaľ pracovne a bál som sa, že mi začnú od soli zhdzavieť srófky jo jo, stále spokojnosť maximálna |
Re: Prečo som si kúpil KTM 1190 Adventure?
Re: Varan: hod sem link na ten prasknuty zvod. Ved ten izolovany zvod predava KTM ako nahradny diel. Stal tusim okolo 70E, nepamatam uz presne. Nemyslel som, ze si to omotas paskou, ako zvody na harley-i. Upravené 1 krát. Naposledy upravil janoval (30.01.2018 11:43) |
Re: Prečo som si kúpil KTM 1190 Adventure?
Re: janoval: Ja si ten zvod kludne omotam páskou. Ved komu to tam vadí. |
Re: Prečo som si kúpil KTM 1190 Adventure?
Re: alexa7: "...strachu z prehrievania zvodu a následného prasknutia..." Upravené 1 krát. Naposledy upravil janoval (30.01.2018 11:54) |
Re: Prečo som si kúpil KTM 1190 Adventure?
Vsak potom kupim ten druhý Niektorý to používaju a v pohode. |
Re: Prečo som si kúpil KTM 1190 Adventure?
Pises ako si silno rozmyslal a vyberal medzi mnozstvom strojov a nakoniec odovodnis vyber len velkostou predneho kolesa. |
Re: Prečo som si kúpil KTM 1190 Adventure?
Re: Masochista: 1. ,,prvoradé je, či to zatáča, brzdí a či je to dotiahnuté ako celok." 2. ,,Paráda. Začína sa mi to páčiť." 3. ,,Agresívna, rýchla, možno bude aj pohodlná, no hlavne emóciu zanechala veľmi silnú." 4. ,,je to KTM, s ktorou chcem v 130ke vletieť do rozbitej zákruty šmykom, na vrchole škrtnúť kufor o zem a na výjazde si dvihnúť predné koleso. Pre mňa je to dokonalý mix univerzálnosti, športu, pohodlia, prejavu, charakteru a zábavy. Som šťastný, pretože vyrobili motorku priamo pre mňa." Odôvodnenie sa nachádza v článku, stačí čítať s porozumením Upravené 1 krát. Naposledy upravil Varan (30.01.2018 13:04) |
Re: Prečo som si kúpil KTM 1190 Adventure?
Masochista: Trochu OT, ale pripomenul si mi tento vtip. Upravené 2 krát. Naposledy upravil Krakatau (30.01.2018 13:56) |
Re: Prečo som si kúpil KTM 1190 Adventure?
Varan Precital som zaciatok, lebo ma zaujimalo, podla coho si sa rozhodoval. Po gumach uz vyzeralo ze mas vybrane a zacali chvalospevy, tak sa mi to dalej citat nechcelo. Moja chyba |
Re: Prečo som si kúpil KTM 1190 Adventure?
Re: Varan: nedorabal si si tam USB zasuvku, alarm, ci podobnu elektroniku? Ono to vie pri malinkom odbere vyslahat baterku rychlo. |
Re: Prečo som si kúpil KTM 1190 Adventure?
Menton: Áno, priznávam, pri poslednej to tak bolo. Snažil som sa sústrediť na iné kvality, ale prsia to opäť vyhrali. |
Re: Prečo som si kúpil KTM 1190 Adventure?
Re: raptor: 1090 som nejazdil, ale vidím to na super motorku, 125k je už dosť, len neni tak vyšperkovaná (podvozok, smerovky, detaily). 1290 podľa toho či myslíš T (turistickejší model 1190 s väčším motorom a pár fičúrami) alebo S (nástupca 1190) |
Re: Prečo som si kúpil KTM 1190 Adventure?
Re: Menton: Nie, nič som nedorábal. Práve preto mi je to záhadou |
Re: Prečo som si kúpil KTM 1190 Adventure?
lebo tvoja 1190 je offroadova motorka rovnako ako 1290 R. |
Re: Prečo som si kúpil KTM 1190 Adventure?
Re: raptor: Mýliš sa pri 1290 S KTM dala možnosť si objednať aj na vypletaných bezdušových kolesách rovnakých rozmerov (teda 19 a 17 palcov). Teda je to ako 1190... |
Re: Prečo som si kúpil KTM 1190 Adventure?
Re: raptor: |
Re: Prečo som si kúpil KTM 1190 Adventure?
aha ano.. pravda je |
Re: Prečo som si kúpil KTM 1190 Adventure?
ja s raptorom suhlasim 1190 je rovnako offradova motorka ako R verzia, len zalezi od jazdca ci ma na to gule |
Re: Prečo som si kúpil KTM 1190 Adventure?
Re: alexa7: Rovnako úplne nie ale je offroadová dosť... Inak súhlas do bodky. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Awia (31.01.2018 12:22) |
Re: Prečo som si kúpil KTM 1190 Adventure?
Pozeram, ze ste uz nejak OT, ked ste presli k offroadovym motorkam |
Re: Prečo som si kúpil KTM 1190 Adventure?
neviem ci si dobre pametam ale ked vznikla 1190, tak sa prezentovala ako univerzal s dostatocnym off potencialom . R sa zacala robit neskor . Takze to rozdelenie ze cestna a off verzia mi trosku nesedi. Upravené 1 krát. Naposledy upravil alexa7 (31.01.2018 12:54) |
Re: Prečo som si kúpil KTM 1190 Adventure?
Re: alexa7: V tom prípade súhlasím, no to sa už mňa netýka Ešte som nedostal gule oplieskať štrkom a blatom tak peknú motorku bez škrabančeka ... to príde časom Vyšli inak naraz... neskôr prišla 1290 SuperAdventure Upravené 1 krát. Naposledy upravil Varan (31.01.2018 12:58) |
Re: Prečo som si kúpil KTM 1190 Adventure?
Hodnotenie: Re: Varan: KTM su skarede ako rakovina Takze smelo |
Re: Prečo som si kúpil KTM 1190 Adventure?
Re: alexa7: 1190 a 1190 R vyšli naraz, potom o rok 1050 a 1190 Super Adventure (teraz označená T - Travel) |
Re: Prečo som si kúpil KTM 1190 Adventure?
Awia: už len štyri : 1090,1090 R, 1290 S, 1290 R. Model T pre rok 2018 už dostupný nie je, neznamená to však, že ešte niekomu nemohol zostať na predajni. Upravené 1 krát. Naposledy upravil dustof (31.01.2018 16:09) |
Re: Prečo som si kúpil KTM 1190 Adventure?
Re: dustof: tak ale to si už fakt že moc pritiahol za vlasy |
Re: Prečo som si kúpil KTM 1190 Adventure?
Re: Varan: ???????????? A keď výfuk tak jednoznačne odporúčam Wings. O skoro 4kg ľahší, pekný zvuk žiaden bordel. 2x Db killer a dizajn ako akrapovič. Mám ho osobne už tretiu sezónu. |
Re: Prečo som si kúpil KTM 1190 Adventure?
Re: dustof: Tak rozdielov medzi 1090 a 1290 je už celkom dosť ja zvažujem Remus, LeoVince, SC project... Akrap vypadol, že oficiálne neviem vybrať db-killery a dať ich naspäť kedy chcem napr. cesta po Rakúsku (nie, do 1000e koncovky nechcem vŕtať ani nijak mechanicky zasahovať) a preferujem vyrobcov, ktorí aj zmerajú na brzde výkon a teda ponúkajú aj graf z brzdy... ale o tom Wings som už čítal, no stretol som sa s tým prvý raz |
Re: Prečo som si kúpil KTM 1190 Adventure?
Moje poradie by bolo: Upravené 1 krát. Naposledy upravil dustof (01.02.2018 17:14) |
Re: Prečo som si kúpil KTM 1190 Adventure?
Ten Leo ma ale dobru cenu a homologizacia neni na zahodenie. Ja uvažujem o nom. Najprv nalozím |
Re: Prečo som si kúpil KTM 1190 Adventure?
Re: alexa7: ???? Kazde kilo sa pocita. Hlavne ked cez zimu priveries 5 kili tak na jar si pribral vlastne len kilo. A o to tu ide |
Re: Prečo som si kúpil KTM 1190 Adventure?
Re: dustof: bez homologizácie to nemá zmysel, takže stále ostáva na prvom mieste Remus, potom SC. Uvidíme, z videí ale ťažko odhadneš skutočný zvuk |
Re: Prečo som si kúpil KTM 1190 Adventure?
Hodnotenie: Zaujimave ze sa to nikde verejne a v testoch nepise o tom podkurovani pod ritou zo zadneho valca to by sa asi fabrike nepacilo ze nezvladli jednu zapeklitu vec a to efektivne chladenie Vcka. Vymyslat nejake nove sedadlo nie je riesenie problemu. Chladit pozdlzne vecko v moto-rame nie je jednoducha vec a ten vnutorny valec podla mna dostava v lete riadne halusky ked je tak prekonovany. Mate niekto skusenosti s tym motorom v akom stave bol lavy/pravy valec (velky servis, ventilove vole) po 30/50 tis alebo viac...ci tam boli rozdiely...? |
Re: Prečo som si kúpil KTM 1190 Adventure?
Re: Deluxa: Nikde sa nespomínalo hriatie guli? To sa spomínalo v každom jednom teste ako mínus. Pozri si na www.advrider.com skúsenosti užívateľov s tými motorkami po 100 tis. km a nie po smiešnom 30 tisícovom servise. Je tam aj servis KTM 1190 po 160 tisíc km tej rusky alebo ukrajinky čo na tom prešla celý svet. Dokonca na nete je niekde nemecký test ako ju rozobrali po 50 tis km na atómy a nikde neboli žiadne opotrebenia vymykajúce sa normálu. |
Re: Prečo som si kúpil KTM 1190 Adventure?
Re: Deluxa: U mna motor zatial ok po nejakych 40 000. Hriatie guli je peklo, rakusko som v lete presiel v stupackach. Dost pomohlo nahodit z lekarnicky poskladanu termofoliu pod sedlo a nasledne dalsia vrstva na sedacku konkretne airhawk. Co je este vacsi pruser je ked ides v zime a zapnes si kurenie... Stara 1290 ma 3 stupne vyhrievania, avsak v reale je to on / off. No a on nevydrzis ani v minusovych teplotach. Je to ako by si sedel na grile |
Re: Prečo som si kúpil KTM 1190 Adventure?
Hodnotenie: Deluxa> u motorov 950 tiez zadny valec trocha trpel, preto okolo roku 2004 pristupil vyrobca k zmene olejovych diz, aby bol valec lepsie chladeny a mazany. |
Re: Prečo som si kúpil KTM 1190 Adventure?
Ale ten výkon len v KTM. |
Re: Prečo som si kúpil KTM 1190 Adventure?
Re: raptor: a vo vo vo vo tom to je pratele |
Re: Prečo som si kúpil KTM 1190 Adventure?
Deluxa: v testoch sa o kúrení píše dosť. Moja 2015 kúri, ale ako píšem, nie tak, aby som to riešil. Jazdil som v lete aj prímorie cez 30°C a žiadny gril na vajciach... 1150GS piekla na holenné kosti fakt príšerne, jazda mestom do 50 km/h v 30°C bola peklo. Btw. to, že motorka kúri, neznamená, že má problém s chladením. Problém má so smerom odvádzaním tepla a to je rozdiel. Okrem okruhovej jazdy v lete sa mi ani v letných kolónach veľmi nad 90°C teplota oleja nedostala. |
Re: Prečo som si kúpil KTM 1190 Adventure?
gs 1150 kuri priserne na nohy ? |
Re: Prečo som si kúpil KTM 1190 Adventure?
Re: duggo: neodpadli mi nohy, ale kúri to na nohy omnoho viac ako KTM na vajcia... zamiloval, ale nie slepo.. je vela veci v com je GS lepšie (nehovorím to len pre to, že ho ešte stále mám v garáži? ) |
Re: Prečo som si kúpil KTM 1190 Adventure?
Slovicka ako lepsie mi nic nehovoria... |
Re: Prečo som si kúpil KTM 1190 Adventure?
mal som rozpísaný príspevok o tom kúrení na nohy (v podobnom pochybovačnom tóne jak napísal duggo) .. ale reku odpálim ho a fúknem duggačemu vietor do plachát..?? tak to teda nie |
Re: Prečo som si kúpil KTM 1190 Adventure?
Re: duggo: sú dve verzie kúrenia vajec... tá prvá horšia 2013-2014, s ktorou nemám tú česť a verzia 2015-2016, teda podľa KTM odstránený problém, v reále no dajme tomu že vyriešený, teda moja verzia |
Re: Prečo som si kúpil KTM 1190 Adventure?
Re: raptor: Jasne áno, na multu enduro som zabudol. V podstate to mala byť multa po 1190, ale cena ma zrámovala úplne k zemi. Aj keď si myslím, že klasická multa je o ten povestný chlp lepšia, enduro ma však nepresvedčilo o tom, že je lepšia o 5 tis €. Samozrejme treba aj objektívne priznať, že kúpou 1290 som ušetril kopu € za doplnky, ktoré som si zobral 1190, jelikož poneváč by mi ich aj tak nikto nezaplatil. |
Re: Prečo som si kúpil KTM 1190 Adventure?
Re: Varan: - Vlnenie s kuframi nad 140 km/h. Dotiahnutie ložiska krku riadenia nepomohlo niekoľkokrát. Kvapka strednopevnostného lepidla na uťahovaciu matku ložiska krku riadenia odstránila problém. |
Re: Prečo som si kúpil KTM 1190 Adventure?
Re: dustof: |
Re: Prečo som si kúpil KTM 1190 Adventure?
varan - kedze BMW vlastne uz nacal Duggo tak mozem napisat co si o tom kureni boxera myslim ja |
Re: Prečo som si kúpil KTM 1190 Adventure?
Hodnotenie: a zasa Cenduro tema co sa zvrtla k BMW no ale musim sa pridat - ja mam tiez bmw boxer a tiez som s tym jazdil vo vselijakych podmienkach, ziadne kurenie od motora som si ale nevsimol. Ale ze ziadne... nula.... nic...nada.. tak bud mam azbestove nohy alebo neviem. |
Re: Prečo som si kúpil KTM 1190 Adventure?
Sa zle obliekate. Ja ked idem v kratasoch a slapkach, vadi mi aj olejova nadoba pod ritou. |
Re: Prečo som si kúpil KTM 1190 Adventure?
Re: Masochista: musus dat dole aj kratase a slapky. Viac splynies s motorkou. a budes aj cely v kozi cize nikto nebude moct nic namietat. Alebo nesed na olejovej nadobe |
Re: Prečo som si kúpil KTM 1190 Adventure?
Hodnotenie: KTM aj BMW su super motorky, ale nechapem preco este vlastne jazdite na motorke ked vam vsetko vadi kupte si radsej audi A8... |
Re: Prečo som si kúpil KTM 1190 Adventure?
Hodnotenie: Re: Express: lebo sme fajnovky, ktoré chcú jazdiť na motorkách |
Re: Prečo som si kúpil KTM 1190 Adventure?
Pekne sú tie KTM ...oproti otrasnym baworakom |