Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 3316 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28535
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (16995)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11540)

Známy pracant Honda NC750X v našich neúprosných paprčiach - zvláda naozaj všetko! - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuZnámy pracant Honda NC750X v našich neúprosných paprčiach - zvláda naozaj všetko! - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Hodnotenie: (9 hodnotení)

Diskusia k článku: Známy pracant Honda NC750X v našich neúprosných paprčiach - zvláda naozaj všetko!

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 
11.07.2018 16:51

Známy pracant Honda NC750X v našich neúprosných paprčiach - zvláda naozaj všetko!

pjotor
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Presne preto tejto motorke hovorim Rebeka a jazdim na nej viac ako rok. A tie gumy su tam fakt fantasticke. Motorkou som bol v Toskansku, lietal som s nou po serpentinach v Alpach, uzivam vylety vo dvojke aj sam a denne na nej deriem trasu Svaty Jur - BA. Najuniverzalnejsia motorka aka sa da kupit. Nieje ozaj konkurenta co sa tyka ovladatelnosti a mrstnosti v zapche alebo v zakrutach vdaka nizkemu tazisku. Kto si vyskusa raz automat tak tiez povie, ze preco to nemaju ostatne motorky, ten automat je super na bezne jazdenie.
Po roku musim povedat, ze motorka ma aj chyby, tvrde sedadlo zleho tvaru nepohodlne pri 300+ km denne. Vsetko, bodka, viac negativ nema, akceleracia, maximalka, ochrana pred vetrom, vsetko adekvatne, nie uzasne, ale absolutne dostacujuce, adekvatne.


11.07.2018 17:00

Re: Známy pracant Honda NC750X v našich neúprosných paprčiach - zvláda naozaj všetko!

pjotor
 Kávičkár 

Ikona

Este doplnim porovnanie s konkurenciou.
Tracer 700 - oproti MT neviem co spravili tej motorke, ale je mrtva, velmi dobra na dialnici, v meste tiez v pohode, ale pride na zakruty motorka dlho ide rovno a potom za istym bodom zacne padat, az tak, ze uz som myslel, ze idem dole. Motor aj ked je v MT skvely je tu mrtvy, to iste charakter chuligana s prednym hore je prec, to preco MTcku mam velmi rad. Tracer je asfaltovy turista na dlhsie trasy, hlavne s priplatkovym komfortnym sedlom
V-Strom 650 - otrasna motorka, 2x ma zhodila, vysoke tazisko, neochota tahat od nizkych otacok a vibracie v nizkych otackach, je citit, ze tento motork je starsi. Na co je dobry stromcek je turistika, naloz motorku a chod ci po dialniciach alebo po okreskach az na koniec sveta. Len sa neopovaz ist do serpentin a jazdit pomaly, v meste ma skoro vyhodila so sedla a musel som stale kvaltovat, lebo bud pri ubrati plynu brzdila ako ked stlacim brzdu alebo sa nezberala s nizkych tacok. Sorry fanusikovia, je to moj nazor
Versys 650 - na tento motorke som jazdil menej na dvoch hore som jazdil tyzden na kazdej. Versys je najvacsia konkurencia NCcke, ma ale zopar nevyhod, znova motor je uz starsi, vibruje neprijemne a nema rad nizsie mestske otacky, charakterom je chuliganska a to sa mi paci. Nemam jej co vytknut. Super motorka, akurat NC ma kufrik, automat, pohodlnejsie pruzenie, krajsiu pristrojovku a lepsie davkovatelne brzdy. Ked chcete motorku s manualom v tejto kategorii, skuste NC s automatom alebo si kupte Versys


11.07.2018 18:30

Re: Známy pracant Honda NC750X v našich neúprosných paprčiach - zvláda naozaj všetko!

Hodnotenie: Dobré

Aj mne sa páči.
Už som si ju šiel kúpiť. Ale...
A že Ťa Stromček 2x zhodil,
považuješ za zlú vlastnosť Stromčeka?


11.07.2018 18:32

Re: Známy pracant Honda NC750X v našich neúprosných paprčiach - zvláda naozaj všetko!

nevo
Darca Krvi  Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Pekná, jazdí ich dosť, asi najčastejšia moto čo som tento rok videl. Už to predbehlo aj Africu.


11.07.2018 18:40

Re: Známy pracant Honda NC750X v našich neúprosných paprčiach - zvláda naozaj všetko!

Veru tak.
Aj v Rusku ich jazdí ako maku.


11.07.2018 19:10

Re: Známy pracant Honda NC750X v našich neúprosných paprčiach - zvláda naozaj všetko!

dreamer
 Skútrista 

Ikona

Čisto automatický režim má až päť úrovní, v akých dokáže preraďovať.

OK, takze pocitajme spolu: D, S1, S2, S3, to je spolu styri. Mozete prezradit ako sa aktivuje piata “uroven” v cisto automatickom rezime?

parkujem v kopci a tu využívam „ručnú brzdu“, ktorá zabraňuje pohybu (zišla by sa aj na iné motorky).”

Ine motorky maju manualnu prevodovku na ktorej sa da zaradit prevodovy stupen, napr. prvy, ktory urobi rovnaku sluzbu. To na automate nejde, preto tam je ta rucna brzda. Ale beriem, obcas ju vyuzivam aj s nastartovanym motorom, napr. ked stojim v kopci a hram sa s GPSkom, je to prakticka ficura.

Dôvod úpravy:

Upravené 1 krát. Naposledy upravil dreamer (11.07.2018 19:15)


11.07.2018 19:13

Re: Známy pracant Honda NC750X v našich neúprosných paprčiach - zvláda naozaj všetko!

pjotor
 Kávičkár 

Ikona

@milan quanto - povazujem, lebo to bolo v nizkej rychlosti koly vysokemu tazisku, s principu ten motor je vyssie v rame a aj nadrz je vyssie, takze motorka rada prevazuje a to mam dlhe nohy


11.07.2018 19:15

Re: Známy pracant Honda NC750X v našich neúprosných paprčiach - zvláda naozaj všetko!

laser7
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Mam Nc 700 XD treti rok ,na moje potreby uplnuje postacuje,t.j. obcasne dochadzanie do prace 65 km /ak je dobre pocasie/,nejaky vyletik s kamaratmi ,alebo sa len tak si ist zajazdit a pokochat sa, spotreba mi vychadza okolo 3,8l ked jazdim do 130 km/h na dialnici je to tak max do 5 l,ked idem co to da.Servis si robim sam,po vymene prevodovkoveho filtra radi jemnejsie, / v servise asi nevedeli ze sa tento filter meni pri kazdej vymene oleja/potvrdil mi to aj brat ,ked ho vymenil.pred mesiacom som dal povozit kamaratovi, staremu choperistovi, velmi sa mu jazda pacila, a po dvoch tyzdnoch mi poslal foto novej NC so spravou "uz je moja"
Jediny problem som som vyrobil sam ked sa mi pocas jazdy zadrela zadna brzda/ ma este dual/ a uvaril som brzdy a natavil zadny kotuc a brzdic. Ja som si myslel ze motor stratil tah a kym som sa dostal do civilizacie a zastal som /pomocou rucnej brzdy/uz bolo neskoro.Vymena p+z brzdovych platniciek, zadneho kotuca a brzdica ma vyslo asi na 500E, celu opravu som zvladol sam.
Nc mi natolko sedi ze ani nerozmyslam na vymenou nad silnejsou alebo lepsou mtorkou ,aj ked som si nedavno vyskusal aj Africa twin


Dôvod úpravy: chybajuca ciarka a jedno upresnenie

Upravené 1 krát. Naposledy upravil laser7 (11.07.2018 19:18)


11.07.2018 19:24

Re: Známy pracant Honda NC750X v našich neúprosných paprčiach - zvláda naozaj všetko!

dreamer
 Skútrista 

Ikona

@laser7: ked sa ti uz pri vymene filtra zda, ze radi jemnejsie, pockaj ked zistis ze sa daju aj kalibrovat spojky, to ti len bude potom labuzo :-)))


11.07.2018 19:29

Re: Známy pracant Honda NC750X v našich neúprosných paprčiach - zvláda naozaj všetko!

dreamer
 Skútrista 

Ikona

@pjotor: Ty mas tusim aj Pana, ten sa ti nezda tazky? Ja viem, ze tazisko je inde, ale V-Strom na tom rozhodne nie je najhorsie, co sa vysokeho taziska a vahy tyka.


11.07.2018 19:49

Re: Známy pracant Honda NC750X v našich neúprosných paprčiach - zvláda naozaj všetko!

pjotor
 Kávičkár 

Ikona

@dreamer - Pan je nizsia motorka stavbou a aj tazisko je nizsie, tam sa s tym da popasovat, Stromcek je bohuzial taky, mozno niesom dost jazdec aby som tu motorku zvladol. Takze preto nenapisem recenziu, ale iba svoj nazor na fore


11.07.2018 21:19

Re: Známy pracant Honda NC750X v našich neúprosných paprčiach - zvláda naozaj všetko!

Pepi
 Geriatrik 

Ikona

Keby bola sutaz o "najbezgulovatejsi motocykel", tak toto je u mna jasny vitaz. ;-)

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Pepi (11.07.2018 21:23)


12.07.2018 8:24

Re: Známy pracant Honda NC750X v našich neúprosných paprčiach - zvláda naozaj všetko!

Anton Horváth - Bjorni
 Kávičkár 

Hodnotenie: Dobré

Re: Pepi: Neviem, ci najbezgulovatejsi, ale mam taky pocit, ze urcite najkontroverznejsi, nakolko ma neskutocne mnozstvo fanusikov na jednej strane, ktory ocenuju jej praktickost a na druhej strane vela odporcov, ktori sice priznavaju, ze na tej moto nie je nic zle, ale ani nic vyrazne. Dokonca som sa stretol s nazorom, ze je to super motorka, ale pro holky a duchodce.

Takze tu zas bude ta diskusia ako ked sa chces bavit s KDHkom o potratoch. Tu sa skupiny asi nikdy nestretnu, ale aj tak si myslim, ze ak si kludas a nevyzadujes prijem adrenalinu, tak je to dobra motorka, robena pre beznych ludi a nie pre ostrych motorkaroch


12.07.2018 8:35

Re: Známy pracant Honda NC750X v našich neúprosných paprčiach - zvláda naozaj všetko!

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

NC750X má troch úhlavných nepriateľov, aj keď s trochu inou cieľovou skupinou. Všetci sú z Japonska, a tam sa aj vyrábajú, čo je veľká devíza - Kawasaki Versys 650, Suzuki V-Strom 650 a Yamaha Tracer 700.

Aprilia Mana 850
BMW F 750 GS

prečo nie sú uhlavní nepriatelia?

Dôvod úpravy: p.s. v čom presne je veľká devíza keď sa japonec vyrába v japonsku? :-)

Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (12.07.2018 8:37)


12.07.2018 10:01

Re: Známy pracant Honda NC750X v našich neúprosných paprčiach - zvláda naozaj všetko!

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Raptak, Mana sa nevyraba tusim od roku 2014. BMW som tam nezahrnul preto, lebo je ustrelene cenovo (1000 - 1500 viac nez priemer v tejto triede) a ma uplne inu cielovu skupinu nez NC.

Uf, hadam nejdes spochybnovat rozdiel v kvalite vyroby v Japonsku verzus Thajsko alebo Cina... Japonec spacha samovrazdu ked firme sposobi nejake neprijemnosti. Fakt, pozri si statistiky samovrazd po svete. Vratane ich dovodov.

Herghott


12.07.2018 11:17

Re: Známy pracant Honda NC750X v našich neúprosných paprčiach - zvláda naozaj všetko!

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

herghott - o tom neviem zeby sa nevyravala

dokonca aj vyrobca ju uvadza v ponuke na svojej oficialnej stranke

www.aprilia.com/in_EN/models/motorbikes/



nic nespochybnujem... ;-) ja si davno myslim najlepsie japonske motorky su tie ktorym VIN zacina pismenom "J"


12.07.2018 11:38

Re: Známy pracant Honda NC750X v našich neúprosných paprčiach - zvláda naozaj všetko!

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

To mas americku stranku, treba pozerat europske. V Amerike najdes tusim este aj XR650.

Herghott


13.07.2018 9:43

Re: Známy pracant Honda NC750X v našich neúprosných paprčiach - zvláda naozaj všetko!

laser7
 Turista 

Ikona

Re: dreamer: mas na kalibraciu nejaky link?


13.07.2018 9:54

Re: Známy pracant Honda NC750X v našich neúprosných paprčiach - zvláda naozaj všetko!

dreamer
 Skútrista 

Ikona

@laser7: nc700.sk/viewtopic.php?f=99&t=742#p38169


15.07.2018 6:53

Re: Známy pracant Honda NC750X v našich neúprosných paprčiach - zvláda naozaj všetko!

nororon
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Ja vlastním NC750S-ku už štvrtý rok a som nesmierne spokojný. Obehal som s ňou aj Transalpinu v Rumunsku celkove spotreba 3,5l/100km. Mám na nej cez 25000km a zatiaľ som menil len gumy a reťaz (okrem štandardnej servisnej prehliadky a vymeny oleja). Je ti spoľahlivá motorka.

Dôvod úpravy:

Upravené 1 krát. Naposledy upravil nororon (15.07.2018 6:58)


15.07.2018 9:57

Re: Známy pracant Honda NC750X v našich neúprosných paprčiach - zvláda naozaj všetko!

dreamer
 Skútrista 

Ikona

Co sa spolahlivosti tyka, tak rada NC ma vo svete velmi dobru reputaciu. U mna zatial len 20000 km bez zavad, ani toho benzinu nelejem do nej vela, aj na prehliadky netreba chodit casto (12000 km). Ak niekto potrebuje motorku do koca aj do voza a hlavne taku ktoru kazde rano spolahlivo nastartuje do prace a cez vikend ju nalozi a vyrazi niekam dalej, tak toto nie je zla volba. Nie je to pre strelcov, to treba povedat hned, ale pre jazdcov s chladnou hlavou a kochacov, co chcu viac jazdit ako sa v motorke vrtat a nepotrebuju na to raketu. Papierove hodnoty, treba brat s rezervou, motor zije v nizkych otackach a jazdi sa skor na krutiak ako na vykon, charakterom je motor nieco ako cruiser a ked toto vyhovuje, tak tazko najdes nieco lepsie. A pre pohodlnych lenivcov, co nechcu nic riesit je DCT jasna volba.

A co sa tyka guli, tato motorka je skor s kategorie kamaratka na kazdy den. Kamaratky mat gule nemusia, ale kazdemu podla jeho gusta.


15.07.2018 10:03

Re: Známy pracant Honda NC750X v našich neúprosných paprčiach - zvláda naozaj všetko!

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

offtopic 12000 olejove servisy sú tragédia bez ohladu na značku ktorej sa to týka (..aj 10 je vela !!)
... do 5 rokov príde niekto z longlife olejom v motorke I-GRR [zle]


15.07.2018 10:22

Re: Známy pracant Honda NC750X v našich neúprosných paprčiach - zvláda naozaj všetko!

saso
 Turista 

Re: raptor: túto tragédiu prežíva multistrada r.v. 2007 s 68tis km a úplne bez problémov. Samozrejme každú druhú výmenu oleja sa čistí aj sitko. Olej ešte aj pred výmenou nie je čierny ale pomerne čistý.


Na XJR 1996 som samozrejme menil každých 6tis.
Dôvod úpravy: doplnenie a sorry za off topic

Upravené 1 krát. Naposledy upravil saso (15.07.2018 10:31)


15.07.2018 10:33

Re: Známy pracant Honda NC750X v našich neúprosných paprčiach - zvláda naozaj všetko!

Merlin00
 Veteránista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Moj nazor je cisto ekonomicky..
Je to z dovodu, ze tieto moto sa nekupuju z dovodu lasky na prvy pohlad, ale ako prakticke muly, krizence ucelu a praktickosti.
Problem je, ze to niesu uz moto, ktore sa daju doma polepit a urobit si servis na kolene.
Preto maju sancu vo vychodnych koloniach, ak ich cena nebude vyssia ako 4-5000 eur.
To znamena po par rokoch ojete, na zapad od nas odvrhnute masiny, ktore nebudu utahane na smrt, ale stale posluzia a budu este robit sluzbu.
Vzhladom na naklady prevadzkove, ktore niesu zanedbatelne, nehodia sa ako ulozenka, ale len na robotu, az do svojej smrti.
To plati o X adv a vsetkych "hodovitych" skutorkach z DCT, alebo aj bez.
Ak sa clovek dostane ku takejto a pod. moto, bud je to zaciatocnik, co este netusi, alebo rezignovany motorkar, co uz chce len jazdit a nevrtat sa v moto. Maximalne vymenit olej, ale aj to asi casom bez zasahu a vynulovania jednotky riadenia, nebude mozne.
Ideou a vysledkom ma byt "masa" dav, alebo skratka produkcna hmota, ktoru absorbuje trh.
Je to spotrebak, rovnako ako zubna kefka, jednorazove holitko, renomovanej znacky. alebo plackaty mobilny telefon.


15.07.2018 11:25

Re: Známy pracant Honda NC750X v našich neúprosných paprčiach - zvláda naozaj všetko!

dreamer
 Skútrista 

Ikona

@raptor: Tragedia netragedia, ten motor to do svojej smrti vydrzi. Dlhsie ako 100.000 km motorku neplanujem drzat a co sa s nou stane potom mi je uprimne jedno.

@merlin: Motorky zas netreba povysovat na nieco viac ako spotrebak, prostriedok k plneniu nasich potrieb, co ine by mali byt? Vynimky su mozno zberatelske kusky, ale na tych sa aj tak vela nejazdi. Pocas jej zivotnosti a sluzby u mna dostane to co dostat ma a vyrobca predpisuje, obcas jej doprajem aj viac, ale je to len vec, ktora mi ma sluzit, nie naopak. A ze sa v nej nechcem vrtat viac ako je nutne, je len logicke, ved preco by som sa mal, ked nemusim a mozem radsej jazdit? Keby som sa vyzival vo vrtani sa v motorkach otvorim si servis.

Ludia su rozni, maju rozne potreby a poziadavky. Tvoje kategorizovanie na skupinu zaciatocnikov a rezignovanych len svedci o tom ako cierno-bielo vnimas svet. Nepatrim ani do jednej z nich a je mi jedno co si nejaky sociolog amater mysli. Skus travit viac casu medzi ludmi ako pri klavesnici a mozno zistis ze svet je v skutocnosti velmi pestry a zabavny.


15.07.2018 13:22

Re: Známy pracant Honda NC750X v našich neúprosných paprčiach - zvláda naozaj všetko!

Merlin00
 Veteránista 

Ikona

Re: dreamer:
Sociolog amater, to je pekne povedane. Ja mam titul br.P.*
Moje kategorizovanie ma cisto subjektivny charakter.
Ale viem celkom isto, ked reagujes, ze ta mozem zalozit do kategorie ABH /Aprilia mana, Burgman nejaky, po Honda DCT.
Nesedim za klavesnicou tolko, kolko by som chcel.
U mna je moto menej, ako nepotrebny spotrebak. Je to dopravny motorovy prostriedok.
Ale jazdim rad, to zasa nie ze by som jazdil z donutenia. Ale je mi v podstate jedno na com.
Na dlhe cesty radsej velku moto, jazdim pracovne.. Nemam ostych nalozit moto do dodavky a v mieste urcenia sa pohybovat na moto. Alebo si nejaku pozicat, ak tam svoju nedostanem.
Ale mam este zo zvyku sa vo veciach povrtat, mam rad zmrtvychvstanie, ale nestitim sa aj veci znicit, vyhodit, ak su uz nepouzitelne. Samoservis, bastlenie, DIY a ine ma prenasleduje z doby, ked tu nic nebolo a potom nebolo zas za co.
Setri to prostriedky na dopravu. Keby v dobe priazdniveho pocasia, nebola moto lacnejsia, ako cestovne v hromadnej doprave, jazdim MHD. V prejdenych kilometroch, musim rozpustit pociatocne naklady, do uplneho zodratia.
Preto pravdepodobne, si nikdy nekupim dopravny prostriedok novy.


16.07.2018 8:21

Re: Známy pracant Honda NC750X v našich neúprosných paprčiach - zvláda naozaj všetko!

nororon
 Turista 

Ikona

Ešte jeden doplnok, ani si nepamätám presne svoje km už je tam viac ako 30.000km bez poruchy. A čo sa týka komentu Merlina00 tak u mňa to bola kúpa viac-menej na prvý pohľad a keď som zistil, že miesto nádrže je kufor na prilbu už som ani neváhal.
A dovoľte ešte jeden dodatok: vďaka krúťaku sa čudujú aj moji spolukolieskári že táto motorka dokáže s nimi držať tempo bez väčších problémov (samozrejme že nehovorím o nejakom zrýchľovaní z 0 na 100km/h).
Cez tento víkend som dal ďalších 600km. U mňa stále spokojnosť :-)))


16.07.2018 11:49

Re: Známy pracant Honda NC750X v našich neúprosných paprčiach - zvláda naozaj všetko!

Deluxa
 Edvenčr 

Hodnotenie: Dobré

No ja neviem mne uz zacina byt jedno ci to ma vykon,gule a ake gule....zacinam jazdit 20-30tis. > za sezonu (jednu sa mi podarilo viac ako 50tis.) a ked si spatne premietnem tie naklady na servis, benzin a hlavne tie predrazene gumy pri silnejsich moto..uff. Zacalo ma to financne limitovat a hen to by mohlo byt aj jedno z lacnych rieseni. Mna dlho pri NC odradzovala viac ta vaha ako ten vykon, lebo je to tazke jak 2 hovada dokopy. Aj ked na starej nc700ke som sa previezol a uplne zle to nebolo, ked sa to uz rozbehne. (Zabudnite ze moto s DTC,plna nadrz a nejaky ten kufor,padaky budu vazit tabulkovych 220kg) moj odhad tak 250 a to uz je na taku zdochlinu neunosne vela+ o nejakej obcasnej ceste mimo asfalt nemoze byt ani rec..Pojdem to vyskusat uvidime. Vyhodu vidim aj v tom ze sa ich tu a po celej vychodnej EU predalo ako maku, nebude problem nieco zohnat ak sa to rozsype. (u Hondy nie je problem zohnat hocico, problem je cena za originalne diely)

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Deluxa (16.07.2018 11:51)


16.07.2018 23:14

Re: Známy pracant Honda NC750X v našich neúprosných paprčiach - zvláda naozaj všetko!

hipi
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

ja som mal integru, tj najtazsiu zo vsetkych zo serie NC (240kg) a nemozem krive slovo povedat na NCcky. Su to perfektne motorky a dvojspojka je vylozene vydarena.
Ta dvojspojka urobi to, ze kazda normalna jazda je rychlejsia s moto s automatom ako ked treba radit manualne s pouzitim spojky, triafat sa do otacok, medziplyny a pod.

Ja som si radil manualne 95% casu, kedze to je len otazka tuknutia do + alebo - tak ma nebolelo vcukuletu podarit o 3 rychlosti v akejkolvek situacii a vystrelit dopredu. Zvysnych 5% som pouzival sport rezim ktory je vydareny, ale iba na sport jazdu. Na kazdom vyjazde nechapali akoze ten blby skuter tak taha. Tu nehovorim o jazde zo semaforov 0-100 ale vylozene okreska 200km niekam, tu nikto nedokaze drzat manual pod krkom a palit tomu, s 2spojkou to dokazete, tym padom viete aj s tych 40kw s velmi dobrym priebehom vykonu vytazit velmi vela, az to zaskoci.

Teraz mam 2naosbok vykonu, ked som bol minule s kamosom co ma starsiu integru 38kw vonku tak som to krasne videl ako na kazdom vyjazde zo zakrut, ci kruhacu, ci krizovatky mi mizol a ja som musel zvysovat otacky motora mimo beznych prevadzkovych aby som sa ho drzal. pricm on si to drzal vo svojich beznych prevadzkovych a len si klikal do + ka, ci mu to robilo automaticky (len to Dcko bolo pre mna uplne mimo)



Dôvod úpravy:

Upravené 1 krát. Naposledy upravil hipi (16.07.2018 23:14)



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.