Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 2021 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28534
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (16994)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11540)

Need for SPEED! Alebo kde sa mala zastaviť maximálna rýchlosť? - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuNeed for SPEED! Alebo kde sa mala zastaviť maximálna rýchlosť? - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Hodnotenie: (15 hodnotení)

Diskusia k článku: Need for SPEED! Alebo kde sa mala zastaviť maximálna rýchlosť?

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 
19.07.2018 7:44

Need for SPEED! Alebo kde sa mala zastaviť maximálna rýchlosť?

Krakatau
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Perfektný článok, pamätám si tieto "naháňačky", aj keď osobne až od dôb ZZ-R 1100, dovtedy nejako nebol prístup k informáciám. :-)

Dôvod úpravy: preklep :-}

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Krakatau (19.07.2018 7:45)


19.07.2018 8:26

Re: Need for SPEED! Alebo kde sa mala zastaviť maximálna rýchlosť?

spalenyslick
 Jogurťák 

Hodnotenie: Dobré

Hayabusa od Yoshimury vyzerá celkom k svetu, len tak na okraj :-)


19.07.2018 8:41

Re: Need for SPEED! Alebo kde sa mala zastaviť maximálna rýchlosť?

Deluxa
 Edvenčr 

Hodnotenie: Dobré

heh zx-12r este dlho potom zralo na takych poulicnych sprintoch s tou 200 gumou vzadu vsetky litrove supersporty pokial neprisla moderna elektronika...tie posledne mali suchych 208kg /134Nm a 190 koni obmedzene na 300km/h. Ta motorka predbehla svoju dobu....


19.07.2018 9:09

Re: Need for SPEED! Alebo kde sa mala zastaviť maximálna rýchlosť?

Varan
 Jogurťák 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Nostalgia... so zasneným pohľadom spomínam na Blackbirda, najpoctivejšie spravenú motorku, akú som mal. Každá skrutka, každý plast, kričal vysokou konštrukčnou kvalitou. Aaaach, normálne by som si ju ešte kúpil, len tak, pre radosť. Dnes sa už tak poctivo a trvanlivo motorky nerobia. Asi navštívim inzerciu a pozriem, či existuje nejaký schopný kúsok :-)


19.07.2018 9:38

Re: Need for SPEED! Alebo kde sa mala zastaviť maximálna rýchlosť?

Vidicon
 Geriatrik 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Paradny clanok. Ako pisu ostatni, boli to casy, ked sa vyroba zameriavala na kvalitu. Dnes sa zameriava na cenu. Smutna nostalgia. Tu ZX-12R som raz osedlal v roku 2003 a mal som z nej pocit, ze toto sa ovladat neda. Obrovske, silne, tazke hovado. Zato pohodlne sedadlo, paradne spataky. Dnes by som sa na to uz asi pozeral inak, predsa len som zvyknuty na vacsie a tahsie motorky ako vtedy.
Ale jednu vec musim clanku vytknut: "Asi najmenej atraktívna supermotorka" - toto si nemal pisat, nas*al si tym vela ludi >:-) Aj mne sa pacila vzdy tiez. Viac ako Kawa ci Honda.


19.07.2018 10:49

Re: Need for SPEED! Alebo kde sa mala zastaviť maximálna rýchlosť?

jajjo
 Turista 

Hodnotenie: Dobré

Ako deti sme nakúkali cez okná áut či na budíky motoriek...skoro by som bol na to zabudol :-)))
dakujem za fajn citanie


19.07.2018 11:41

Re: Need for SPEED! Alebo kde sa mala zastaviť maximálna rýchlosť?

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona
Hodnotenie: Dobré

Skvelý článok, radosť čítať... XX bol kedysi môj sen...


19.07.2018 12:39

Re: Need for SPEED! Alebo kde sa mala zastaviť maximálna rýchlosť?

Toman
 Skútrista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

super spomienky :-D


19.07.2018 12:45

Re: Need for SPEED! Alebo kde sa mala zastaviť maximálna rýchlosť?

Hodnotenie: Dobré

[dobre] zzr1100 :-)


19.07.2018 14:56

Re: Need for SPEED! Alebo kde sa mala zastaviť maximálna rýchlosť?

duggo
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

pekny clanok,

Ako je na tom dnesny superport zo zrychlenim na 299km/h oproti cca 20 rocnej ZX-12R ?

Toboz,.. okusil som rychlost 300 a nastastie niesom na tom zavisly :-) skor opak.


19.07.2018 14:58

Re: Need for SPEED! Alebo kde sa mala zastaviť maximálna rýchlosť?

Explo
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

A šírka zadných pneumatík bola vtedy na svoju dobu astronomická :-O


19.07.2018 16:12

Re: Need for SPEED! Alebo kde sa mala zastaviť maximálna rýchlosť?

janciii
 Stuntrajder 
Redaktor
Ikona
Hodnotenie: Dobré

Paradny clanok, na XX len tie najkrajsie spomienky... :-)


19.07.2018 20:25

Re: Need for SPEED! Alebo kde sa mala zastaviť maximálna rýchlosť?

Pepi
 Geriatrik 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Vdaka. Som si zaspominal na casy, ked som ako pubis slintal nad vyrocnymi katalogmi Sveta Motocyklov na prelome tisicroci. ZZR100 bol moj sen, ale kazdy jeden "hypersport", z tohto ma svoje caro a vzdy ked nejaky kusok niekde uvidim, tak mi srdce poskoci.
Hej, a este sa pamatam, ked som tusim v 1999 prvy krat nazivo videl XX a to rovno spolu s Ducati 996. Ked tak stali vedla seba, a majitelia ich nastartovali, mal som pocit, ze Ducna sa kazdu chvilu rozpadne. Ale to som vtedy prd vedel, co je to desmo, ci sucha spojka. :-D


25.07.2018 20:19

Re: Need for SPEED! Alebo kde sa mala zastaviť maximálna rýchlosť?

minomonster
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

juuuj, ano, na kupku som kukal na simsona, max 100 km, jawka do 180 km, hahaha, a ked som sa povozil na xx1100, tak som si myslel , že mi ručičky vytiahne remenneho klbu)))), juj, včera som išiel na 1098 ducne , s hrubymi zvodmi a hned som bol inde))))
pamatam na suzuki gsxr.... aj 600-vka išla ako prasa)))
članok [dobre]


27.07.2018 18:06

Re: Need for SPEED! Alebo kde sa mala zastaviť maximálna rýchlosť?

Palika
 Turista 

Hodnotenie: Dobré

A CBR 1000 f SC 24? V perleťovo bielej, modre sedlo, biele kolesa!Tachometer mala tiež do 280! Motoricky nezničitelna, len tie 3 reťaze trebalo v motori meniť a španovak rozvodovej reťaze. Jediny minus, že bola ťažka. GSX1100R bola lahšia, išla lepšie, tiež bola nezničiteĺná mašina, kym niekto sa s ňou nevysypal a al ram bol na vymenu...Neviem , ako mala tachač, mal som USA verziu v miloch.
A ani jedna nemala ABS a TCS a podobne trojpismenkove blbosti, bez ktorych teraz vačšina majitelov superšportov by mala životnosť len po porvu zakrutu. V 90 tych rokoch motorkar musel vedieť jazdiť, nieken naťukať v menu konfiguraciu a elektronika jazdi za neho.....


30.07.2018 10:58

Re: Need for SPEED! Alebo kde sa mala zastaviť maximálna rýchlosť?

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Re: Palika: Súhlas: Honda CBR 1000F
Honda CBR 1000 F 1991


31.07.2018 18:53

Re: Need for SPEED! Alebo kde sa mala zastaviť maximálna rýchlosť?

nevo
Darca Krvi  Turista 

Ikona

No zabudlo sa na túto motorku. Doplním teda info, lebo v katalógu Motocykl 1999 sa o nej píše ako o predchodcovi cbr1100xx.

Honda CBR1000F, rok 1987
Počas rokov 1987 - 1999 sa motor nemenil. 96 kW (132 k) v štvorvalci. Menila sa len kapotáž, váha, rýchlosť a šírka pneumatík. Prvá verzia mala suchú váhu 222 kg. Rýchlosť okolo 235 km/h som našiel udávanú pre 100k nemeckú verziu. V plnom výkone mala byť rýchlosť 258 km/h. Druhá verzia dostala aerodynamickejšiu kapotáž, duálne brzdy, široké predné svetlo, nasávacie otvory medzi kapotážou a svetlom. Suchá váha sa zastavila na 232 kg (s náplňami sa to šplhalo až k 270 kg) a rýchlosť 264 km/h. Posledným faceliftom v roku 1993 sa menil len dizajn, technické parametre ostali.



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.