Anketa:
1. Stretnutie MotoRide-ákov
ZdieľaťPridané: 01.08.2002 Autor: Tomáš Hajduch - Awia
Čitatelia: 14389 [Mototuristika - Západné Slovensko - Moto-akcia]
DOPLNENÉ INFO: o ZĽAVE z ceny ubytovania, o rezervácii chatiek, o výjazde a mapa (aby ste tam trafili)...
Keďže s organizáciou takejto akcie nemáme zatiaľ žiadne skúsenosti pre začiatok sme sa rozhodli pripraviť malé nenáročné víkendové stretnutie...
TERMÍN:
16.8 - 18.8 2002
MIESTO:
Autocamping Slnečné Skaly - Rajecké Teplice
pozri mapu
Jediný autocamping v Rajeckej doline Slnečné skaly sa nachádza v nádhernom prírodnom prostredí, 3 km od kúpeľného mesta Rajecké Teplice (asi 10 km od mesta Žilina). Krásne lúky ohraničené z jednej strany pretekajúcou riekou Rajčianka a na druhej strane týčiace sa Slnečné Skaly dodávajú tu správnu atmosféru na chvíle oddychu a relaxácie.
![]() |
Autocamping Slnečné Skaly - Rajecké Teplice |
![]() |
- napojenie sa na elektrické prípojky
- WC
- sprchy
- umývarku riadu
- Ubytovanie v chatovej osade v šiestich 4-lôžkových zruboch s rozlohou 21 m2. Zruby sú vybavené mini kuchynkou, el.dvojplatničkou, varnou kanvicou a chladničkou a majú vlastné hygienické zariadenie ( WC, sprchovací kút ) Každý zrub má malé posedenie s ohniskom. Parkovanie priamo pred objektmi.
- v štvorlôžkových chatkách
- prenájom indiánskych teepee stanov
- občerstvenie v bufete s malou záhradnou reštauráciou
![]() |
Viac info o ponuke kempingu...
Cenník ubytovania...
Kontakt na kempig...
Čo sa dá vidieť v okolí...
Voľný čas...
Domovská stránka kempingu...
PROGRAM:
16.8 | Individuálny príchod na stretnutie ubytovanie a voľná zábava |
17.8 | Celodenný výjazd do okolia Rajcekých Teplíc smerom na Žilinu, hrad Strečno, plavba kompou do Varína, smer Terchová, Vrátna, prípadne až na Oravu a späť do Rajeckých Teplíc. Trasa bude ešte upresnená. |
18.8 | by sa mala na letisku v Dolnom Hričove konať akcia s názvom HONDA BIKE DAY 2002. Súčasťou akcie by mal byť aj šprint a súťaž o kaskadéra roka. Zistili sme, že tentoraz túto akciu nezrušia, takže sa bude na čo pozerať... Po akcii sa rozlúčime a poberieme sa každý svojim smerom ... (V prípade, že bude akcia zrušená a bude záujem môžeme ešte na mieste naplánovať nejaký menší výlet do okolia.) |
UBYTOVANIE:
Individuálne v stanoch prípadne v chatkách ktoré ponúka kemping. MotoRide nezabezpečuje rezerváciu chatiek. Vedenie kempingu už o akcii vie a súhlasí s tým aby to bolo u nich, ale citujem "v rámci slušnosti takže žiadne nočné strielanie do výfukov a podobne"... Ak si chcete rezervovať chatku kontaktujte CK ZENIT
Námestie SNP 1/29
013 13 Rajecké Teplice
tel.c/fax: 041/5494057
mobil: 0905 320734
Žiaľ zdá sa, že v sezóne sú ubytovacie kapacity takéhoto kempingu maximálne vyťažené. Ako ma dnes informovala vedúca CK Zenit nieje možné rezervovať si chatku/zrub na jeden víkend a tiež nieje istota, že budú tieto ubytovacie zariadenia voľné...
Takže ubytovanie je isté len vo vlastných stanoch. Dúfam, že Vás to neodradí...
ZĽAVA: ak nás bude nad 20 osôb je možnosť 10% zľavy.
Táto akcia je maximálne otvorená a preto nepotrebujete žiadne prihlášky, takisto neplatíte žiadne vstupné, len náklady na ubytovanie, stravu
benzín a podobne...
Predsa len by sme chceli vedieť aspoň približne aká bude účasť, preto ak máte záujem sa tejto akcie zúčastniť dajte nám o tom vedieť mailom
na motoride@motoride.sk alebo zanechajte odkaz v diskusii k tomuto článku...
Ďakujeme, Váš MotoRide Team...
Pridané: 01.08.2002 Autor: Tomáš Hajduch - Awia Zdieľať
Súvisiace články:
- Pozvánka: 2. Stretnutie MotoRide-ákov a Mototuristov - Awia
- Jubilejné 10. Motoride stretko Rajecké Teplice - Motoride Tour 2011 - Panter
- Pozvánka: 17. stretnutie motorideákov - Motoride Tour 2020 Košice - Awia
- Pozvánka: Jubilejné 10. Stretnutie Motoride-ákov alebo Motoride Tour 2011 - 12. - 14. 8. 2011 - Rajecké Teplice - Redakcia
- 1. Stretnutie MotoRide-ákov 2012, Rajecké Teplice (ako sme Lada čakali) - Awia
- Report: 16. stretnutie motorideákov 2019 na Morave - prehliadka firmy Kuberg, rozhľadne, výjazd a múzeum Tatra - Awia
- 4. stretnutie MotoRide-ákov - doplňujúce informácie, rezervácia ubytovania - Awia
- Poznávací cesta po krajích Slovenska 2005 - Zdenek
- 4. Stretnutie MotoRide-ákov alebo Motoride Tour 2005 - Harly
- Video: 10. Motoride Stretko 2011, Rajecké Teplice od MG studia - Awia
Ďalšie články tohto autora:
- Bezpečnosť na cestách: sezóna 2025 už klope na dvere - dávajte pozor
- Report: 9. Stretko ľadových medveďov 2025
- Dakar 2025 vyhral pre KTM Sanders, Svitko po tesnom boji 10-ty - 12. etapa SHUBAYTAH -SHUBAYTAH
- Dakar 2025: 11. etapa SHUBAYTAH -SHUBAYTAH
- Už tento víkend: 9. Stretko ľadových medveďov 25. - 26. 1. 2025
- Dakar 2025: Svitko v dunovej 10. etape štvrtý - HARADH - SHUBAYTAH
- Naživo: Testujeme nový TransAlp a NC750X 2025
- Dakar 2025: 9. etapa vyhral L. Benavides, Svitko pomahal zranenému jazdcovi -RIYADH - HARADH
- Dakar 2025: 8. etapa: Svitko sa posúva do TOP10 celkovo - AL DUWADIMI - RIYADH
- Dakar 2025: 7. etapu ovládol znovu Sanders, Svitko 14-ty - AL DUWADIMI - AL DUWADIMI
- ... zobraz všetky články od tohto autora
Najsledovanejšie videá:
Vtip
Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!