Živé sledovanie Dakar 2025::
Anketa:
Suzuki GSX-R125 na rok 2010 - aktualizované
ZdieľaťPridané: 04.09.2009 Autor: Varan
Čitatelia: 8671 [Bleskovky - Novinky]
Po internete už viac ako rok kolujú fake fotky budúcej Suzuki GSX-R125. Teraz už máme prvé skice ako by v skutočnosti mala vyzerať.
Suzuki GSX-R125 2010 |
Na jej dizajne pracoval Satoshi Miyake a teda môžme sa tešiť na veľkú podobnosť väčšej modelovej rady, čo ocení každý držiteľ vodičského oprávnenia A1 snívajúci o veľkom superšporte. Mladí sa rovnako potešia aj digitálnemu rýchlomeru, ktorý je po vzore väčších sestier doplnený analógovým otáčkomerom.
Aj keď motor nie je dostatočne viditeľný na žiadnej z fotiek, je viac ako pravdepodobné, že to bude vodou chladený štvortakt, ktorý by nemal mať problém s výkonom zákonom povolených 15 koní. O niečo menej bude reťaz prenášať na zadnú pneu so šírkou 130mm. Malo by ísť o komplet nový motor, pretože v ostatných 125-kách od Suzuki (DR125, VanVan 125) bije už relatívne starý vzducháč. Suchá hmotnosť by sa mala pohybovať okolo hodnoty 125 kg.
Čo sa týka rámu, ten na prvý pohľad vyzerá ako zvarenec hliníkových odliatkov, čo by sa podobalo dospelejším modelom tejto rady rovnako ako "banánová" kývačka, ktorá uvoľnuje cestu zvodom výfuku na pravej strane. Je však možné, že ide len o dobre tvarovaný klasický oceľový rám ako má aj Yamaha YZF-R125.
Ostatné komponenty a vybavenie je na podobnej úrovni ako má japonská konkurencia: jednoduché nenastaviteľné podvozkové komponenty, dvojpiestikový strmeň a kotúč s väčším priemerom vpredu. Zvláštne je, že Suzuki chystá dvojpiestikový strmeň aj dozadu na takejto malej kubatúre.
Napriek agresívnejšiemu dizajnu sa konštruktéri snažili vytvoriť pohodlný a praktický bike na vozenie. Stačí si všimnúť nižšie položené stupačky, ktoré sú až na úrovni osí kolies, čo dáva priestor pre vyšších jazdcov. Rozumnejšie sú umiestnené taktiež riadidlá (nad úrovňou sedadla), pretože málokto ocení jogurtovú pozíciu v rýchlostiach okolo 100 km/h, na ktoré je GSX-Rka stavaná. Väčšie pohodlie ako napríklad na R125 by si mal užívať aj spolujazdec vďaka väčšiemu bidielku a rovnako nižšie položenými stupačkami.
Oficiálne by malá "gesixera" mala byť predstavená koncom tohto roku a na trh by mala prísť začiatkom roku 2010 s cenou okolo 3300 Eur.
Konkurencia
Súpermi najmenšej z rodu GSX-R sú predovšetkým ďalší dvaja Japonci, ktorých sme už testovali Yamaha YZF-R125 a Honda CBR125R. Zaujímavými alternatívami v tejto kubatúre sú aj európske osminky: Aprilia RS125 či Cagiva Mito, no tie sú dvojtakty a výkonovo sú tiež niekde inde.
Aprilia RS125 |
Cagiva Mito 525 |
Honda CBR125R |
Yamaha YZF-R125 |
Zdroj: www.superbike.co.uk
Pridané: 04.09.2009 Autor: Varan Zdieľať
Súvisiace články:
Ďalšie články tohto autora:
- Cestou necestou za gruzínskymi šotolinami 2018
- Prečo som si kúpil KTM 1190 Adventure?
- Vyskúšali sme tri BMW: S 1000 XR, R 1200 RT a K 1600 GTL
- BMW R1150 GS pohľadom dneška
- Vyskúšali sme deflektor MRA X-Creen Sport
- Test Derbi Terra 125 Adventure - slečna na všetko
- Derbi GPR 125 4T – osminka s charakterom
- Husqvarna SMR 511 - generátor zábavy
- Kawasaki VN900 Classic SE - pohoda, klídek a tabáček
- Husqvarna TE 310: viac ako málo, menej ako veľa
- ... zobraz všetky články od tohto autora
Vaše najnovšie videá:
Tričko Motoride.sk
Vtip
Pridal:
Ocu a odki maš monokeľ pod okom? Ty budzeš mac dva, kedz išče raz tvoja frajirka zapomňe gače u našim auce!!