Anketa:
II. Medzinárodný festival motorkárskych filmov
ZdieľaťPridané: 02.09.2010 Autor: Beal
Čitatelia: 6777 [Novinky - Oznam]
Pošlite svoje filmy alebo vytvorte logo festivalu a hrajte o poukážku na nákup tovaru v hodnote 200 eur.
FILMY
![]() |
Marian Illéš
Žiarska ulica 635/4
031 04 Podbreziny
Filmy budú tento rok prechádzať výberom a na plátno sa dostanú len diela, ktoré dokážu zaujať.
Podmienky prihlásenia:
- jeden autor môže zaslať maximálne 5 diel
- ku každému dielu musí byť pridaný názov, stručný popis a tri obrázky z filmu
- autor je majiteľom všetkých práv (okrem hudby)
- prihlásením filmu autor súhlasí s výrobou krátkej ukážky (trailer) z jeho diela pre potreby festivalu.
LOGO
![]() |
Logo musí spĺňať nasledovné požiadavky:
- musí byť použiteľné vo videoukážkach aj na textilnom podklade
- musí byť v elektronickej podobe
- musí obsahovať nápis: II. Medzinárodný festival motorkárskych filmov, pričom sa číslica (v tomto prípade II.) musí dať pri ďalších ročníkoch meniť.
- logo musí byť dynamické
Autor víťazného loga získa poukážku na nákup v hodnote 200 eur v predajni STYX Vráble.
Poučení z nezdarov iných si vyhradzujeme právo nevybrať víťazné logo a zrušiť súťaž.
Rád by som ešte upozornil, že v logu nemusí byť koleso!!
FOTOGRAFIE
![]() |
Samozrejme ako pri prvom ročníku aj teraz sa budeme snažiť načúvať pripomienkam a berieme všetky nápady. Zatiaľ môžem povedať toľko, že sa snažíme o rozšírenie výstavy motocyklov, zorganizovanie fotografickej výstavy, otvorenie nových priestorov na sedenie pri káve a kecanie s kamošmi.
Tiež nám neuniklo množstvo detí, ktoré sa u nás počas prvého ročníka vystriedali a schuti sa ponudili, preto by sme veľmi radi otvorili aj detský kútik aby si rodičia mohli filmy plnohodnotne vychutnať.
Akékoľvek nápady a pripomienky píšte prosím na adresu: info@filmfest.sk
No a ak hádate, čo s tým celým má tá baba v náhľade, tak nič. Pôvodne jazdila na koni :). A lákať vás na čítanie článku rovno nejakou odhalenou mi už prišlo nevhodné i keď stále lepšie ako dávať hneď do nadpisu slová vražda a mŕtvola :)
![]() |
Pridané: 02.09.2010 Autor: Beal Zdieľať
Súvisiace články:
- Pozvánka: III. Medzinárodný festival motorkárskych filmov - Beal
- I. Medzinárodný festival motorkárskych filmov Ružomberok - Beal
- I. Medzinárodný festival motorkárskych filmov 2010 - PROGRAM - Beal
- II. Medzinárodný Kawasaki festival motorkárskych filmov - PROGRAM - Beal
- III. medzinárodný festival motorkárskych filmov - Beal
- III. Medzinárodný festival motorkárskych filmov - PROGRAM - Beal
- Aký bol 1. Mediznárodný festival motorkárskych filmov? - Odin
Ďalšie články tohto autora:
- VR - Kolo po prejdení cieľom
- MotoGP 2015 - VC Valencie - Zázraky sa nedejú - Lorenzo majstrom fachu 2015
- MotoGP 2015 - Čo nepovedal pápež a my sme vyčítali.
- MotoGP 2015 - VC Malajzie - Marquez skutočne zapredaný?
- MotoGP 2015 - VC Malajzie - dianie pred štartom
- MotoGP 2015 - VC Austrálie - fantastický Iannone tretí, Lorenzo sťahuje Rossiho náskok
- MotoGP 2015 - VC Japonska - skvelý deň pre Pedrosu
- MotoGP 2015 - VC Aragonu - Marquez opäť k zemi.
- MotoGP 2015 - VC San Marína - taktický hlavolam
- MotoGP 2015 - VC Veľkej Británie - Rossi opäť vo vedení
- ... zobraz všetky články od tohto autora

Nové oficiálne videá:
Vtip
Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!