Anketa:
Pozvánka: Suzuki Slovakia tour 2011
ZdieľaťPridané: 17.05.2011 Autor: Redakcia Motoride.sk
Čitatelia: 5016 [Novinky - Pozvánka]
SUZUKI Slovensko pozýva všetkých majiteľov motocyklov tejto značky na prvý ročník víkendového stretnutia, ktoré sa uskutoční v termíne 17. až 19. júna 2011.
![]() |
Aby si účastníci mohli zvoliť tempo, aké im najviac vyhovuje, každý dostane brožúru s itinerárom trás, ktoré absolvujeme počas troch dní. Nebudeme totiž jazdiť len po hlavných ťahoch, ale prevažne po bočných kľukatých asfaltkách v lone krásnej prírody. Pre účastníkov z južného Slovenska je na piatok pripravená trasa, ktorá povedie cez Banskú Štiavnicu, Hriňovú a Brezno, so zastávkami pri jazere Počúvadlo a na horskom prechode Čertovica. Z odbočky na Liptovský Mikuláš je to už len na skok do hotela SOREA SNP, stojaceho v krásnom prostredí Demänovskej Doliny. Po ‚welcome drinku’ a večeri bude nasledovať oficiálne privítanie účastníkov, spojené s informáciami o ďalšom programe akcie.
V sobotu si všetci hlavne dobre zajazdíme. Čaká nás takmer päťsto kilometrov krásnych ciest priamo v srdci hornatého Slovenska. Len naznačím, že z Liptova sa vydáme na Oravu, odkiaľ trasa povedie na juh cez Martin, až do rázovitej obce Čičmany, kde bude spoločný obed. Neobídeme ani horský prechod Malý Šturec. Všetky podrobnosti o trase výletu a zaujímavých miestach, ktoré sa oplatí navštíviť, si povieme na piatkovej prezentácii. Príchod na hotel je plánovaný až vo večerných hodinách. Po tak aktívne strávenom dni sa pri družnej zábave budeme mať určite o čom rozprávať.
Na nedeľu je pripravený už len kratší výlet do Vysokých Tatier, a tak bude na slobodnej vôli každého, kedy ho absolvuje.
V účastníckom poplatku 75 € na osobu, je zahrnuté: 2x ubytovanie v hoteli ***SOREA SNP s polpenziou, obed na trase výletu, ku každému jedlu jeden nápoj, tričko s logom akcie a brožúra s itinerárom trás.
Zostáva len veriť, že počasie nám bude priať a spoločne prežijeme príjemný víkend. Tak teda neváhajte a prihláste sa u svojho dílera Suzuki.
Program „SUZUKI Slovakia Tour“:
Piatok 17. 6. 2011
S účastníkmi sa stretneme v Nitre v čase od 12:00 do 13:00 v priestoroch automobilového dílera SUZUKI BMC Nitra, Zlatomoravecká cesta (na výpadovke smer Zlaté Moravce, súradnice GPS: 48˚20´59.9´̏N, 18˚10´43.2´̏E). Tu si každý bude môcť vyzdvihnúť brožúru s itinerárom piatkovej trasy, ktorá povedie cez Banskú Štiavnicu, Hriňovú a Brezno, so zastávkami pri jazere Počúvadlo a na horskom prechode Čertovica. Účastníci, ktorí si pre cestu do Hotela Sorea SNP, vyberú vlastnú trasu sa môžu ubytovať už po 14. hod.
19:00 – 20:30 Večera
20:30 Uvítanie účastníkov spojené s prezentáciou sobotného výletu
21:30 Premietanie filmov z Medzinárodného festivalu motorkárskych filmov Ružomberok
Sobota 18. 6. 2011
7:00 – 9:00 Raňajky
8:30 - 9:30 Odjazd na trasu sobotného výletu. Súčasťou itinerára budú aj typy na zaujímavé miesta na trase
14:00 – 16:00 Obed v rázovitej obci Čičmany. Príchod na hotel je plánovaný až vo večerných hodinách
19:00 – 20:30 Večera
21:30 Voľná zábava pri hudbe, premietanie fotografií z akcie, tombola
Nedeľa 17. 6. 2011
7:30 – 9:30 Raňajky
9:00 - 10:30 Individuálny odjazd na krátky výlet do Vysokých Tatier – na Štrbské Pleso. Samozrejme, bude záležať na slobodnej vôli každého, aký program si na nedeľu urobí.
Zostáva len veriť, že počasie nám bude priať a spoločne prežijeme príjemný víkend.
Pridané: 17.05.2011 Autor: Redakcia Motoride.sk Zdieľať
Súvisiace články:
- Pozvánka: Jubilejné 10. Stretnutie Motoride-ákov alebo Motoride Tour 2011 - 12. - 14. 8. 2011 - Rajecké Teplice - Redakcia
- Pozvánka na vyvrcholenie športovej sezóny motonadšencov na Slovakia Ringu 28-29.10.2011 - Redakcia
- Pozvánka: Slovakia BMW Motorrad FUN cup 2011 - Redakcia
- Pozvánka: Yamaha Test the Best Tour 2011 - Redakcia
Ďalšie články tohto autora:
- V Portugalsku štartuje seriál ME Enduro 2025 aj s jazdcami SMF
- Dámy a páni, prichádza tak trochu iný Harley - CVO Road Glide RR
- Dunlop predstavuje inovované hyperšportové SportSmart MK4
- Nové Piaggio Beverly 310 (2025)
- Fotoreport: Výstava Motocykel 2025, Incheba Bratislava
- Fotoreport: výstava Motocykl 2025, Praha
- Inovované Piaggio Liberty - nový štýl aj technológie
- Dax, Monkey a Super Cub C125 dostávajú nové farby, príslušenstvo pre rok 2025 + rozhovor s konštruktérom
- Harley-Davidson predstavil novinky 2025: Street Glide Ultra, cestnejšiu Pan America 1250 ST a šesť inovovaných cruiserov
- Indian rozširuje rad Chief a prináša úplne nový motor PowerPlus 112
- ... zobraz všetky články od tohto autora

Redakčné videá:
Vtip
Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!