Anketa:
Najúspešnejší slovenský motocyklista Štefan Svitko odkazuje: „Keď jazdíte, nepite!“
ZdieľaťPridané: 15.02.2012 Autor: Redakcia Motoride.sk
Čitatelia: 4760 [Novinky - Oznam]
Spoločnosť Pivovary Topvar dnes v spolupráci so Slovnaftom odštartovali kampaň zameranú na zvýšenie zodpovednosti vodičov pri konzumácii alkoholických nápojov. Sloganom kampane je výzva „Keď jazdíte, nepite!“
Tvárou kampane sa stal najúspešnejší slovenský motocyklista v country crosse Štefan Svitko, ktorého po celý rok na jeho pretekoch po Slovensku budú sprevádzať aj jeho špeciálni anjeli strážni. Tých v utorok 14. februára stretnú aj stovky vodičov na čerpacích staniciach Slovnaft v Bratislave, Pezinku a Senci, kde spoločne absolvujú test znalosti noviniek zákona o cestnej premávke týkajúci sa aj postihov za konzumáciu alkoholu. Pivovary Topvar zároveň vyhlasujú súťaž o logo kampane.
„Byť dobrý vodič znamená byť predovšetkým zodpovedný. Týka sa to nie len samotnej techniky jazdy, ale aj toho, ako človek pristupuje k pitiu alkoholu,“ povedal Štefan Svitko o tom, prečo sa rozhodol kampaň podporovať.
Pivovary Topvar sa po úspešnom pilotnom projekte na východnom Slovensku v decembri minulého roku spoločne so Slovnaftom rozhodli predstaviť jedinečnú dlhodobú kampaň, ktorou budú v spolupráci so Štefanom Svitkom oslovovať najmä vodičov, aby sa pred jazdou aj počas nej vyhli akémukoľvek pitiu alkoholických nápojov, ktoré ohrozuje bezpečnosť na cestách. S kampaňou sa bude možné stretnúť na vybraných motocyklistických a verejných podujatiach a praktické rady pre vodičov, ale aj všetkých milovníkov piva sú aj na webovej stránke www.topvar.sk a www.promileinfo.sk a používateľom iPhonu slúži rovnomenná aplikácia. „Chceme ukázať najmä mladým ľuďom, že je vždy možnosť voľby, a tou je užiť si dobré pivo, a zároveň bezpečne jazdiť. Byť zodpovedným je správna vec. Aj preto sme dnes vyhlásili súťaž o logo tejto kampane, nech je čo najlepšie viditeľná počas všetkých aktivít, ktoré máme na tento rok pripravené,“ uviedla Miriam Šramová, manažérka pre vonkajšie vzťahy spoločnosti Pivovary Topvar. Súčasťou kampane bude aj prítomnosť „strážnych anjelov“ na vybraných podujatiach, ktorých úlohou bude zvyšovať znalosť zákona o cestnej premávke, a tým zvyšovať bezpečnosť všetkých jej účastníkov.
Na cestách budú opäť „strážni anjeli“
„Strážni anjeli“ vítali stovky vodičov, ktorí 14. februára tankovali na čerpacích staniciach Slovnaft v Bratislave, Senci a Pezinku. Spoločne absolvujú test o vybraných novinkách, ktoré priniesla najnovšia novela zákona o cestnej premávke. Okrem toho “anjeli” rozdávajú letáky, v ktorých vodiči nájdu výber z noviniek zákona o cestnej premávke. „Kampane zamerané na zodpovednú konzumáciu alkoholu, ktoré už niekoľko rokov podporujeme, sú vodičmi veľmi pozitívne vnímané. Je však dôležité priniesť zaujímavý spôsob, akým sa o tejto problematike dozvedia,“ povedala Miriam Šramová.
Do kampane sa po druhýkrát zapojila aj spoločnosť SLOVNAFT, a.s. „Prvý pilotný projekt sme vyskúšali na východnom Slovensku v decembri. Výsledkom bolo viac ako 400 našich zákazníkov, ktorí sa do neho zapojili. Mimoriadne pozitívna odozva z ich strany, ako aj od obsluhy čerpacích staníc boli dôvodom, prečo sme podporili túto novú kampaň. Aj nám záleží na tom, aby sa naši zákazníci vždy bezpečne vrátili z ciest domov a táto kampaň v tom podľa nás výrazne môže pomôcť,“ vysvetlil dôvod podpory Anton Molnár, riaditeľ Podnikovej komunikácie spoločnosti SLOVNAFT, a.s.
Súťaž o logo kampane „Keď jazdíte, nepite!“
Spoločnosť Pivovary Topvar vyhlasujú súťaž na vytvorenie loga kampane zameranej na podporu zodpovedného pitia alkoholu. Do súťaže sa môžu prihlásiť mladí profesionálni dizajnéri a študenti grafického dizajnu alebo marketingovej komunikácie. Cieľom je vytvoriť logo, ktoré bude reprezentovať kampaň atraktívnym a zrozumiteľným spôsobom. Logo musí obsahovať slogan kampane „Keď jazdíte, nepite!“, malo by vystihovať slogan a myšlienku kampane, byť vizuálne atraktívne a reprodukovateľné v čiernobielej aj plnofarebnej verzii. Súťaž prebieha od 20. februára do 10. marca 2012. Návrhy loga je možné zasielať do 10. marca 2012 na e-mailovú adresu logo@relationsconsulting.sk v krivkách vo formáte PDF a náhľad vo formáte JPEG. Víťazný návrh do 30. apríla t.r. vyberie spoločnosť Pivovary Topvar a odmení iPadom a 50 litrami nealkoholického piva Birell.
Pridané: 15.02.2012 Autor: Redakcia Motoride.sk Zdieľať
Súvisiace články:
- V Lazoch pod Makytou suverénny Katriňák - sita
- Finále ME enduro – medaila pre Slovensko! - Awia
- Štefan Svitko sa na Dakar 2010 pripravoval na "Slovenskej Sahare" - Awia
Ďalšie články tohto autora:
- Piaggio prišlo s ďalšími novinkami - Beverly 310 a Medley 200
- Moto Guzzi modernizovalo roadster V100 Mandello
- Indian uvádza štyri nové modely, vrátane špeciálnej edície
- BIG SALE vol. 3.0 v Motoshop Žubor - zľavy až do 80 %
- Ducati predstavila novú Panigale V2 a Streetfighter V2, dala do nich úplne nový motor
- Zero Motorcycles predstavilo ľahké a všestranné endurká XE a XB
- BMW predstavilo koncept F 450 GS a refrešlo superbike RR a hypernaháč R, aj vo verziách M
- KTM prináša Super Adventure S aj s automatom, Duke 990 vo verzii R, aj nové GT
- Nové modely Yamaha R1 RACE a R1 GYTR pre 2025 - na homologizáciu zabudni
- Honda Forza pre 2025 vylepšuje výbavu, praktickosť a estetiku
- ... zobraz všetky články od tohto autora
Vaše najnovšie videá:
Tričko Motoride.sk
Vtip
Pridal:
Ocu a odki maš monokeľ pod okom? Ty budzeš mac dva, kedz išče raz tvoja frajirka zapomňe gače u našim auce!!