Anketa:
Najúspešnejší slovenský motocyklista Štefan Svitko odkazuje: „Keď jazdíte, nepite!“
ZdieľaťPridané: 15.02.2012 Autor: Redakcia Motoride.sk
Čitatelia: 4802 [Novinky - Oznam]
Spoločnosť Pivovary Topvar dnes v spolupráci so Slovnaftom odštartovali kampaň zameranú na zvýšenie zodpovednosti vodičov pri konzumácii alkoholických nápojov. Sloganom kampane je výzva „Keď jazdíte, nepite!“
Tvárou kampane sa stal najúspešnejší slovenský motocyklista v country crosse Štefan Svitko, ktorého po celý rok na jeho pretekoch po Slovensku budú sprevádzať aj jeho špeciálni anjeli strážni. Tých v utorok 14. februára stretnú aj stovky vodičov na čerpacích staniciach Slovnaft v Bratislave, Pezinku a Senci, kde spoločne absolvujú test znalosti noviniek zákona o cestnej premávke týkajúci sa aj postihov za konzumáciu alkoholu. Pivovary Topvar zároveň vyhlasujú súťaž o logo kampane.
![]() |
„Byť dobrý vodič znamená byť predovšetkým zodpovedný. Týka sa to nie len samotnej techniky jazdy, ale aj toho, ako človek pristupuje k pitiu alkoholu,“ povedal Štefan Svitko o tom, prečo sa rozhodol kampaň podporovať.
Pivovary Topvar sa po úspešnom pilotnom projekte na východnom Slovensku v decembri minulého roku spoločne so Slovnaftom rozhodli predstaviť jedinečnú dlhodobú kampaň, ktorou budú v spolupráci so Štefanom Svitkom oslovovať najmä vodičov, aby sa pred jazdou aj počas nej vyhli akémukoľvek pitiu alkoholických nápojov, ktoré ohrozuje bezpečnosť na cestách. S kampaňou sa bude možné stretnúť na vybraných motocyklistických a verejných podujatiach a praktické rady pre vodičov, ale aj všetkých milovníkov piva sú aj na webovej stránke www.topvar.sk a www.promileinfo.sk a používateľom iPhonu slúži rovnomenná aplikácia. „Chceme ukázať najmä mladým ľuďom, že je vždy možnosť voľby, a tou je užiť si dobré pivo, a zároveň bezpečne jazdiť. Byť zodpovedným je správna vec. Aj preto sme dnes vyhlásili súťaž o logo tejto kampane, nech je čo najlepšie viditeľná počas všetkých aktivít, ktoré máme na tento rok pripravené,“ uviedla Miriam Šramová, manažérka pre vonkajšie vzťahy spoločnosti Pivovary Topvar. Súčasťou kampane bude aj prítomnosť „strážnych anjelov“ na vybraných podujatiach, ktorých úlohou bude zvyšovať znalosť zákona o cestnej premávke, a tým zvyšovať bezpečnosť všetkých jej účastníkov.
![]() |
Na cestách budú opäť „strážni anjeli“
„Strážni anjeli“ vítali stovky vodičov, ktorí 14. februára tankovali na čerpacích staniciach Slovnaft v Bratislave, Senci a Pezinku. Spoločne absolvujú test o vybraných novinkách, ktoré priniesla najnovšia novela zákona o cestnej premávke. Okrem toho “anjeli” rozdávajú letáky, v ktorých vodiči nájdu výber z noviniek zákona o cestnej premávke. „Kampane zamerané na zodpovednú konzumáciu alkoholu, ktoré už niekoľko rokov podporujeme, sú vodičmi veľmi pozitívne vnímané. Je však dôležité priniesť zaujímavý spôsob, akým sa o tejto problematike dozvedia,“ povedala Miriam Šramová.
Do kampane sa po druhýkrát zapojila aj spoločnosť SLOVNAFT, a.s. „Prvý pilotný projekt sme vyskúšali na východnom Slovensku v decembri. Výsledkom bolo viac ako 400 našich zákazníkov, ktorí sa do neho zapojili. Mimoriadne pozitívna odozva z ich strany, ako aj od obsluhy čerpacích staníc boli dôvodom, prečo sme podporili túto novú kampaň. Aj nám záleží na tom, aby sa naši zákazníci vždy bezpečne vrátili z ciest domov a táto kampaň v tom podľa nás výrazne môže pomôcť,“ vysvetlil dôvod podpory Anton Molnár, riaditeľ Podnikovej komunikácie spoločnosti SLOVNAFT, a.s.
![]() |
Súťaž o logo kampane „Keď jazdíte, nepite!“
Spoločnosť Pivovary Topvar vyhlasujú súťaž na vytvorenie loga kampane zameranej na podporu zodpovedného pitia alkoholu. Do súťaže sa môžu prihlásiť mladí profesionálni dizajnéri a študenti grafického dizajnu alebo marketingovej komunikácie. Cieľom je vytvoriť logo, ktoré bude reprezentovať kampaň atraktívnym a zrozumiteľným spôsobom. Logo musí obsahovať slogan kampane „Keď jazdíte, nepite!“, malo by vystihovať slogan a myšlienku kampane, byť vizuálne atraktívne a reprodukovateľné v čiernobielej aj plnofarebnej verzii. Súťaž prebieha od 20. februára do 10. marca 2012. Návrhy loga je možné zasielať do 10. marca 2012 na e-mailovú adresu logo@relationsconsulting.sk v krivkách vo formáte PDF a náhľad vo formáte JPEG. Víťazný návrh do 30. apríla t.r. vyberie spoločnosť Pivovary Topvar a odmení iPadom a 50 litrami nealkoholického piva Birell.
![]() |
Pridané: 15.02.2012 Autor: Redakcia Motoride.sk Zdieľať
Súvisiace články:
- V Lazoch pod Makytou suverénny Katriňák - sita
- Finále ME enduro – medaila pre Slovensko! - Awia
- Štefan Svitko sa na Dakar 2010 pripravoval na "Slovenskej Sahare" - Awia
Ďalšie články tohto autora:
- Cassida v roce 2025
- Veľké Uherce otvárajú motokrosovú sezónu SMF 2025
- Honda prináša európsky záručný program pre motocykle a skútre
- Martin Vaculík obhájil titul medzinárodného majstra SR
- V Portugalsku štartuje seriál ME Enduro 2025 aj s jazdcami SMF
- Dámy a páni, prichádza tak trochu iný Harley - CVO Road Glide RR
- Dunlop predstavuje inovované hyperšportové SportSmart MK4
- Nové Piaggio Beverly 310 (2025)
- Fotoreport: Výstava Motocykel 2025, Incheba Bratislava
- Fotoreport: výstava Motocykl 2025, Praha
- ... zobraz všetky články od tohto autora
Nové moto videá:
Vtip
Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!