Anketa:
Vystúp z radu - Vlastná potlač na motooblečenie len od PSí Hubik - Nitra
ZdieľaťPridané: 10.05.2012 Autor: Redakcia Motoride.sk
Čitatelia: 13462 [Bleskovky - PR bleskovka]
MOTOOBLEČENIE, AKÉ NEMÁ NIKTO od PSí Hubik - Nitra
Chceli by sme vám predstaviť nové možnosti z dielne Českého výrobcu motooblečenia PSí-Hubík. Jedná sa o novú technológiu, ktorá sa používa hlavne na pretekárske kombinézy. Ide o plnofarebnú potlač moto-oblečenia.
![]() |
Obrázky a nápisy sa tlačia priamo na kožu a nie je problém aplikácie aj na turistické kožené oblečenie.
![]() |
| Farebná potlač koženej bundy |
![]() |
| detail farebnej potlače |
![]() |
| detail farebnej potlače |
Na textilné oblečenie robíme nápisy a obrázky formou termotlače. Okrem toho vám dokážeme ušiť motooblečenie podla vašich predstáv a proporcií, ako aj možnosť vyhotovenia repliky.
Ako jediný v Európe robíme po-predajný servis na naše produkty, ako sú opravy po páde, veľkostné úpravy a čistenie. (koža aj textil)
Bližšie informácie v PSí Hubík - Nitra
Značkové Motoodevy
PSí HUBÍK - NITRA
Novozámocká 136
949 05 Nitra – Dolné Krškany
Tel.: +421 37 46 23 726
E-mail: nitra@psi.eu
www.psi.eu
Mapa:
Pridané: 10.05.2012 Autor: Redakcia Motoride.sk Zdieľať
Súvisiace články:
- Moto vesty PSí - ideálne na jar! - Redakcia
- Kombinézy PSí-Hubík už od 411 € - Redakcia
- Motoshop Žubor - výpredaj oblečenia Dainese v Banskej Bystrici aj v Košiciach - Redakcia
- Kvalita bez kompromisov - motooblečenie Dainese - Redakcia
- Rozhovor: Vašek Jiruš zakladateľ 4SR – vášeň pre dokonalosť nás ženie vpred - Redakcia
- 4SR Waxed Classic - netradičná moto bunda pre náročných - Redakcia
- Zlaď si svoje farby s bundou Trek v PSí – Nitra - Redakcia
- Lady´s colection od PSí hubík Nitra - Redakcia
- PSí HUBÍK - Nitra: Myslite na jar už teraz! - Redakcia
Ďalšie články tohto autora:
- MotoGP: Má CFMoto záujem kúpiť KTM Factory Racing?
- Triumph predstavuje nové Street Triple 765 RX a limitovanú Street Triple Moto2™ Edition
- PETER BALÁŽ oslavuje dnes 80 rokov – GRATULUJEME!
- Slovák Roman Masár štartoval na svetovom finále FIM MiniGP World Series vo Valencii
- Juraj Varga ovládol tuniskú púšť a opäť naskočil na víťaznú vlnu - vyhral FÉNIX RALLY 2025
- Nová Continental TKC 80² – druhá generácia legendárnej enduro pneumatiky
- Triumph Trident 800 (2026): Naháč, ktorý si pýta pozornosť
- Všetko, čo potrebuješ. Nič navyše, to je Ducati Monster 2026!
- Husqvarna predstavila endurá a motokrosy pre rok 2026
- KTM endurá a motokrosy pre rok 2026
- ... zobraz všetky články od tohto autora
Nové oficiálne videá:
Vtip
Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!











