Anketa:
Sport Force: nové radiálne motocyklové pneumatiky pod značkou Mitas


Pridané: 09.10.2013 Autor: Redakcia Motoride.sk
Čitatelia: 12544 [Novinky - Predstavujeme]
Výrobca pneumatík Mitas zo skupiny ČGS uvádza na trh radiálne motocyklové pneumatiky Sport Force pod značkou Mitas. Cestné pneumatiky Sport Force sú vyrábané v slovinskom závode Savatech, ktorého divíziu gumárenskej výroby v minulom roku odkúpila spoločnosť ČGS HOLDING a.s.
Táto rada športových pneumatík rozšíri súčasnú ponuku cestných motocyklových pneumatík spoločnosti Mitas . Nové radiálne pneumatiky Šport Force budú spočiatku ponúkané v troch rozmeroch predných a piatich rozmeroch zadných pneumatík .
Sport Force - bezpečná a dynamická pneumatika
"Radiálne pneumatiky Šport Force sú výsledkom našej vlastnej štvorročnej vývojárskej práce . Pri vývoji čerpáme z dlhodobých skúseností s výrobou pneumatík pre cestné a športové motocykle aj skútre . Vďaka najmodernejším materiálom a inovatívnym technickým riešeniam sme navrhli veľmi konkurencieschopný produkt ," hovorí Bojan Rupar , riaditeľ vývoja motocyklových pneumatík.
![]() |
"Pneumatiky Mitas Sport Force sú prvými radiálnymi pneumatikami vyrábanými pod značkou Mitas. Sú produkované v slovinskom závode Savatech," hovorí Andrew Mabin, obchodný a marketingový riaditeľ Mitas.
Technológia:
![]() |
Mitas Sport Force - predná pneumatika |
Pneumatiky Sport Force sú ideálnou voľbou pre vodiča športových i cestovných motocyklo . Vodiči si môžu vďaka novým inovatívnym technológiám a postupom pri výrobe pneumatiky Sport Force užiť dynamickú jazdu za všetkých podmienok. Medzi tieto inovácie patrí:
OGT 3D (3-D Optimum Groove Technology)
Vďaka tejto technológii má pneumatika Šport Force optimálny tvar a hĺbku dezénových drážok a pri jazde tak dochádza k menšiemu zahrievaniu behúňa.
SCT (Strong Carcass Technology)
Technológia SCT udržuje vysokú tuhosť kordovej vrstvy aj u ojazdenej pneumatiky, a teda dlhšie zachováva optimálne jazdné vlastnosti a predlžuje jej životnosť.
FEA (Finite Element Analyses)
K navrhnutiu optimálnej konštrukcie pneumatiky bola použitá analýza FEA so špeciálnou počítačovou simuláciou. Vďaka týmto postupom možno konštrukciu pneumatiky prispôsobiť tak, aby mala najvyšší možný záber, ale zároveň bola natoľko pevná, aby bola zaistená maximálna stabilita pri jazde.
![]() |
Mitas Sport Force - zadná pneumatika |
Zmes:
Pokročilé S-SBR elastoméry, ktoré vytvárajú funkčné polymérne reťazce, sú jedným z kľúčových používaných materiálov. Kombináciou týchto elastomérov, plniva a ďalších špeciálnych aditív sa výrazne zlepšuje ich hysterzia. Spoločne s dezénovým vzorom behúňa, konštrukcií a spevňujúcimi materiálmi vedú tieto zlepšenia k maximalizácii záberu a životnosti v rôznych jazdných podmienkach.
Behúň:
V prípade prednej pneumatiky je hĺbka vrstvy dezénu v prostrednej časti pneumatiky plytká, aby sa potom zdvíhala v oblasti, kde je opotrebenie pneumatiky väčšie. Smerom k okraju pneumatiky sa opäť znižuje a prechádza na hladkú plochu. Hĺbka vrstvy dezénu pri zadnej pneumatike je najväčšia v prostrednej časti, kde je opotrebenie a odvod vody najintenzívnejší. Potom sa smerom k okrajom pneumatiky postupne znižuje. V oblastiach, kde je pri náklone najväčší kontakt pneumatiky s povrchom a záber musí byť najväčší, prechádza tiež na hladkú plochu - tzv slick.
Rozmery:
Predné:
Rozmery: | Dostupnosť |
---|---|
110/70 ZR17 (54W) TL | 2014 |
120/60 ZR17 (55W) TL | 2014 |
120/70 ZR17 (58W) TL | dostupná |
Zadné:
Rozmery: | Dostupnosť |
---|---|
150/60 R17 (66W) TL | dostupná |
160/60 ZR17 (69W) TL | dostupná |
180/55 ZR17 (73W) TL | dostupná |
190/50 ZR17 (73W) TL | 2014 |
190/55 ZR17 (75W) TL | 2014 |
Pridané: 09.10.2013 Autor: Redakcia Motoride.sk
Súvisiace články:
- Mitas Sport Force+ - druhá generácia radiálnych motocyklových plášťov - Redakcia
- Mitas rozširuje rad Terra Force-R o rozmer pre veľké cestovné endurá - Redakcia
- Vývoj novej zadnej rally pneumatiky - Ako ďalej v Mitase? - haro007
Ďalšie články tohto autora:
- Aprilia inovuje SX 125 a RX 125
- Vespa oslavuje svoje 75. výročie špeciálnymi edíciami
- Spoločnosť Faber Moto získava výhradnú distribúciu motocyklov Piaggio Group na Slovensku
- Honda, KTM, Piaggio a Yamaha plánujú vývoj vymeniteľných batérií pre motocykle
- Harley-Davidson Pan America™ 1250 a Pan America™1250 Special práve odhalené
- Systém hlasového ovládania „Honda Smartphone Voice Control system“ a aplikácia Honda RoadSync pre motocykle
- Harley-Davidson pozýva celý svet na globálny virtuálny launch nových motocyklov modelového roku 2021 - už 19. januára
- Šťastné a veselé a všetko dobré do roku 2021!
- Výsledky ankety Motoshop roka 2019 + žrebovanie výhercov
- DAINESE zo zľavou 50% na všetko v Motoshope Žubor!
- ... zobraz všetky články od tohto autora
Galéria ku článku:
Redakčné videá:
Tričko Motoride.sk
Vtip
Pridal: Papajko
## # # # Přistoupí Fousáč k bankovní přepážce:
## # # # "Můžu si tady otevřít účet?
## # # # "Jaký typ účtu byste si tak, pane, představoval?", ptá se úřednice.
## # # # "To je snad jedno, kurva!"
## # # # "Pardon, pane? Zřejmě jsem se přeslechla!"
## # # # "Řek jsem, že je to kurva jedno! Prostě ňákej zasranej účet."
## # # # "Takové výrazy tady, pane, nemůžete používat!"
## # # # "Do prdele, jaký výrazy?!"
## # # # Dialog se ještě chvilku podobně rozvíjí, až úřednice ztratí
## # # # trpělivost a odejde pro manažera.
## # # # Manažer s ní přichází k Fousáčovi:
## # # # "Nějaký problém, pane?"
## # # # "Kurva, jakej problém. Akorát jsem vyhrál ve sportce zasranejch
## # # # dvaašedesát melounů a
## # # # chci si tu prostě otevřít jeden zajebanej účet!"
## # # # "Aha," usměje se mile manažer "a tahle stará píča vám kurví náladu,
## # # co?"
## # # #