Anketa:
Mitas rozširuje rad Terra Force-R o rozmer pre veľké cestovné endurá
ZdieľaťPridané: 10.10.2018 Autor: Redakcia Motoride.sk
[Novinky - Oznam]
Nové rozmery sú 120/70ZR19 a 170/60ZR17, ktoré využívajú najmä cestovné endurá od BMW či Triumphu. Očakávať môžeme aj zadnú šírku 150 na 18-palcový ráfik.
Zadná pneumatika 170/60ZR17 prináša celkom novú technológiu s názvom MCTT (Multi Compound Tread Technology – technológia viaczložkového behúňa), s rôznymi zlúčeninami - obsahuje pokročilé elastomery, ako napríklad S-SBR, vysoko aktívne plnivá a oxid kremičitý na strednej časti a ramenách pneumatiky. Technológia MCTT zabezpečuje vyššiu výdrž a rameno pneumatiky zaisťuje vynikajúcu priľnavosť vo veľkých náklonoch.
Toto odlišné rozloženie zlúčenín ponúka jazdcom optimálny a bezpečný zážitok z jazdy za všetkých podmienok, vrátane optimálneho opotrebenia po celú dobu životnosti pneumatiky. Kombinácia dezénu Terra Force-R a špeciálne vyvinutých zlúčenín prináša jazdcom vynikajúci výkon, keďže obe pneumatiky pracujú spoločne v dokonalom súlade.
V prvom štvrťroku budúceho roka bude zahájená výroba aj novej veľkosti 150/70R18. Potom bude rad Terra Force-R pozostávať z celkovo 11 rozmerov.
Predné rozmery
- 100/90-19 57H TL: dostupné
- 110/80R19 59V TL: dostupné
- 120/70ZR19 60W TL: od novembra 2018
- 90/90-21 54H TL: dostupné
- 90/90-21 54V TL: dostupné
Zadné rozmery
- 120/90-17 64H TL: dostupné
- 130/80-17 65H TL: dostupné
- 140/80R17 69V TL: dostupné
- 150/70R17 69V TL: dostupné
- 150/70R18 70V TL: v prvom štvrťroku 2019
- 170/60ZR17 72W TL: od novembra 2018
10.02.2017 - Redakcia Motoride.sk Čitatelia: 7157 [Novinky - Predstavujeme]

Mitas v marci 2017 uvedie nové rozmery plášťov TERRA FORCE-R pre cestovné enduro
Mitas, člen skupiny Trelleborg, na trh v marci uvedie päť nových rozmerov motocyklových plášťov TERRA FORCE-R, ktoré sú určené pre cestovné enduro. Ich dezén je vhodný ako na ceste, tak do ľahkého, suchého terénu, a to v pomere 90% cesty a 10% nespevnený povrch. Po rozšírení bude ponuka plášťov TERRA FORCE-R zahŕňať už osem rozmerov.
Pridané: 10.10.2018 Autor: Redakcia Motoride.sk Zdieľať
Súvisiace články:
- Mitas odhalí počas Erzbergu 2019 nově enduro pneumatiky TERRA FORCE-EF a TERRA FORCE-EH - Redakcia
- Mitas Sport Force+ - druhá generácia radiálnych motocyklových plášťov - Redakcia
- Mitas v marci 2017 uvedie nové rozmery plášťov TERRA FORCE-R pre cestovné enduro - Redakcia
- Čo jej obuť - Cestovné enduro OFF-ROAD - Redakcia
- Mitas je oficiálnym dodávateľom pneumatík pre preteky Red Bull Romaniacs 2014 - Redakcia
- Mitas predstavuje nový rad pneumatík pre skútre Touring Force-SC - Redakcia
- Sport Force: nové radiálne motocyklové pneumatiky pod značkou Mitas - Redakcia
- Dunlop predstavuje novú generáciu hyperšportových pneumatík SportSmart mk4 - Redakcia
- Heidenau - nová značka pneumatík na slovenskom trhu - Awia
- EICMA 2016 - Mitas pridáva dva rozmery pneumatík TERRA FORCE-R a obľúbených E-10 - Herghott
Ďalšie články tohto autora:
- Cassida v roce 2025
- Veľké Uherce otvárajú motokrosovú sezónu SMF 2025
- Honda prináša európsky záručný program pre motocykle a skútre
- Martin Vaculík obhájil titul medzinárodného majstra SR
- V Portugalsku štartuje seriál ME Enduro 2025 aj s jazdcami SMF
- Dámy a páni, prichádza tak trochu iný Harley - CVO Road Glide RR
- Dunlop predstavuje inovované hyperšportové SportSmart MK4
- Nové Piaggio Beverly 310 (2025)
- Fotoreport: Výstava Motocykel 2025, Incheba Bratislava
- Fotoreport: výstava Motocykl 2025, Praha
- ... zobraz všetky články od tohto autora
Galéria ku článku:
Nové moto videá:
Vtip
Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!