Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 2971 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk www.styx.sk/

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 29836
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 59% (17631)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 41% (12205)
Hodnotenie: (13 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (49)  [Verzia pre tlač] Tlač

Plexištíty MRA na Slovensku výhradne od MotoRAptor

 Zdieľať

Pridané: 27.11.2015 Autor: Redakcia Motoride.sk
Čitatelia: 5940 [Bleskovky - PR bleskovka]

Všetkým bajkerkám a bajkerom chceme dať touto krátkou správou na známosť, že sme sa oficiálne stali výhradným dovozcom nemeckých plexiskiel MRA na Slovensko. To okrem iného znamená aj užšiu spoluprácu s výrobcom a kratšie dodacie lehoty.

Za túto dobrú správu ďakujeme hlavne vám, našim zákazníkom, ako aj našim obchodným partnerom. V posledných rokoch sa nám darilo tak, že sa nám podarilo dohodnúť sa s výrobcom na výhradnom zastúpení tejto značky na našom trhu.

Plexisklá MRA sú navrhnuté, aerodynamicky odladené a vyrobené v Nemecku s certifikátom 9001:2000, TUV a ďalším certifikátom KBA od Nemeckého federálneho úradu pre motorizované cestovanie. MRA sa špecializuje len na výrobu deflektorov a plexiskiel, ktoré vyrába v originálnom tvare a tiež ako rejsové a turistické. Nič iné len plexisklá – sú to úzkošpecializovaní profíci.

Ducati Multistrada s plexi MRA

Všetky plexisklá MRA nájde v našom eshope, alebo si ich môžete zakúpiť v sieti našich obchodných partnerov.

Keďže nie sme žiadni suchári, tak pri tejto príležitosti vám ponúkame zľavu 10% na všetky produkty platnú do 24. 12. 2015 a poštovné grátis. Pri deflektoroch rady Xcreen sportXcreen touring garantujeme dodanie do Vianoc ak spravíte objednávku do 15. 12. 2015, keďže ich ako bestseller držíme skladom vo vačšom množstve. Pri špecifických plexisklách sa bude vzhľadom na sviatky dodanie realizovať po Novom roku – Vianočná zľava platí.

Plexi deflektor MRA XCSA

MRA - nemecký výrobca plexiskiel

Moto raptor

Pridané: 27.11.2015 Autor: Redakcia Motoride.sk Zdieľať

Súvisiace články:

Ďalšie články tohto autora:

Hodnotenie: (13 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (49)  [Verzia pre tlač] Tlač
Yamaha Posledná šanca

Galéria ku článku:

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Moto Guzzi

Aprilia-side-03-2025

Vtip

Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!



Ďalšie vtipy »