Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 1444 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk www.styx.sk/

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 29774
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 59% (17601)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 41% (12173)
Hodnotenie: (8 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (30)  [Verzia pre tlač] Tlač

Marián Čekovský sa stal Ambasádorom Harley-Davidson na Slovensku

 Zdieľať

Pridané: 05.05.2017 Autor: Redakcia Motoride.sk
Čitatelia: 20012 [Bleskovky - PR bleskovka]

Marián Čekovský je na Slovensku známy z koncertných pódií a televíznej obrazovky. Málokto však vie, že od detstva vnímal intenzívne zvuk motorov, čo sa pretavilo do jeho vášne k motorkám. A práve s motocyklami súvisí jeho nové pôsobenie. Dnes ráno sa stal oficiálne prvým ambasádorom americkej ikony Harley-Davidson na Slovensku.

Po slovenských cestách jazdia tisíce motocyklov a každým rokom k nim pribúda stále viac tých, ktoré vyrába ikonická značka Harley-Davidson priamo v Amerike. Je to najmä vďaka tomu, že od roku 2011 vznikli u nás oficiálne zastúpenia postupne v Bratislave, Prešove a Banskej Bystrici. „Marián je správny chlap a srdcom motorkár. Preto sme veľmi radi, že prijal našu ponuku oficiálne reprezentovať značku Harley-Davidson na Slovensku. Tešíme sa na spoločné projekty a aktivity, ktoré pripravujeme aj pre tých, ktorí ešte len rozmýšľajú nad kúpou motocykla či dokonca ešte nemajú vodičák. Čaká nás skvelá sezóna,“ uviedol pre médiá Martin Vichrest, z Harley-Davidson Prešov.

Marián Čekovský sa stal Ambasádorom Harley-Davidson na Slovensku
Marián Čekovský sa stal Ambasádorom Harley-Davidson na Slovensku

Marián Čekovský sa už od detstva pohyboval v prostredí plnom motorov a málokto to o ňom vie. „Lásku k motorom má naša rodina v krvi, pretože môj dedo bol majiteľom servisu a môj otec v tej dielni doslova vyrastal aj so svojimi bratmi. K jazdeniu som sa dostal už ako malý chlapec a vyskúšal som odvtedy rôzne motocykle. Mám za sebou pár silných zážitkov, ale samozrejme aj ako sa hovorí, zopár dôležitých pádov, ktorými som sa ale nenechal odradiť,“ spomína Marián Čekovský na svoj tajný motorkársky život.

Tento rok ho čakajú mnohé príjemné povinnosti spojené nielen s jazdením na motocykli Harley-Davidson. „Keď som sa dozvedel, že si ma ľudia z Harley-Davidson vybrali, aby som bol jedným z tých, ktorí môžu túto značku reprezentovať a byť jej ambasádorom, bol som veľmi poctený, pretože ju budem prezentovať aj pred inými ľuďmi, ktorí nie sú napríklad motorkári a dokazovať tým, že to nie je nič strašidelné, že nie sme banda strapatých gangstrov, ale že sme ľudia, ktorí si to užívajú a má to svoj životný štýl. Harley-Davidson je životný štýl. A skratka HD znamená aj High Definition, čiže najvyššia definícia, a tou sú pre mňa ako motorkára tieto skvelé stroje,“ neskrýval svoje nadšenie Marián Čekovský, ktorý je tak prvým oficiálnym ambasádor H-D na Slovensku.

Na to, aby mohol svoju funkciu ambasádora patrične vykonávať, dostal možnosť vybrať si akýkoľvek motocykel Harley-Davidson. Keďže ako skúsený motorkár najazdí ročne niekoľko tisíc kilometrov, bolo pri výbere dôležité, aby mu vybraný model padol do ruky, mal výborné jazdné vlastnosti a poskytoval komfort, ktorý ocení každý jazdec. Na našich cestách aj v zahraničí ho tak budete stretávať na motocykli Harley-Davidson Softail Slim S vo farebnom prevedení Olive gold s veľkou bielou hviezdou na nádrži. „Navyše má motor Sreamin´ Eagle, čo je pre mňa AMG medzi motorkami, má úžasný zvuk a reprezentuje najnovšiu koncepciu týchto motoriek. Vyzerá starodávne, retro, ale ide o najnovšiu technologicko-mechanickú vymoženosť a som veľmi rád, že má veľa vychytávok, ktoré ťa nerozptyľujú pri ovládaní, ale skôr upriamujú pozornosť motorkára na samotnú jazdu a všetci okolo sa pozerajú a obdivujú ju. Dizajnovo je to už väčšia motorka v porovnaní s H-D Forty-Eight, ktorú som si pred tým kúpil a určite ako ambasádor si vyskúšam postupne všetky modely a urobím o nich krátku stať, možnože aj pesničku,“ pochvaľuje si slovenský ambasádor výber motocykla.

Marián Čekovský sa stal Ambasádorom Harley-Davidson na Slovensku
Marián Čekovský sa stal Ambasádorom Harley-Davidson na Slovensku

Byť ambasádorom otvára nové dvere aj nepoznané príležitosti a na to sa Marián Čekovský teší. Už teraz pracuje na projekte zameranom na bezpečnosť. „Mám projekt, ktorý sa nazýva Neboj sa, jazdi s Harley-Davidson. Pripravujeme niekoľko inštruktážnych videí priamo s ľuďmi, ktorí sa pri tom naozaj zabávajú, jazdia na motorkách nielen u nás, ale aj vo svete. Tieto videá chceme spraviť mne typickým spôsobom, aby to bolo zábavné a zároveň, aby to aj nieslo odkaz, že chceme jazdiť bezpečne a zodpovedne. A tým, že som ambasádor, si musím naozaj dávať pozor ako jazdím aj ja sám, aby som bol pozitívnym príkladom. Tiež si myslím, že ambasádor znamená aj zodpovednosť, takže ďakujem za dôveru, stretneme sa na ceste a budeme si blikať.“

redakciu informoval Edo Kopček, marketingový manažér Harley-Davidson Prešov
foto: Harley-Davidson Prešov

Pridané: 05.05.2017 Autor: Redakcia Motoride.sk Zdieľať

Súvisiace články:

Ďalšie články tohto autora:

Hodnotenie: (8 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (30)  [Verzia pre tlač] Tlač

Galéria ku článku:

Galéria

Galéria

Aprilia-side-03-2025

Moto Guzzi

Vtip

Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!



Ďalšie vtipy »