Anketa:
Pozvánka na Honda Fest 2017 - po niekoľkých rokoch opäť na Slovensku!
ZdieľaťPridané: 15.05.2017 Autor: Redakcia Motoride.sk
Čitatelia: 6327 [Novinky - Pozvánka]
Známa honďácka turistická akcia, ktorá má na česko-slovenskej scéne svoje pevné miesto už takmer dve desaťročia, sa konečne opäť vracia na Slovensko. A to rovno na krásny Liptov, s termínom posunutým až na koniec augusta.
Termín zvolili organizátori veľmi vhodne, pretože po akcii je len jeden pracovný deň, a hneď potom s krátkym odstupom dva štátne sviatky. Za málo dovolenky sa tak dá voziť dosýta, navyše v tak krásnom regióne akým je Liptov či priľahlé Tatry.
Aby sme boli presnejší, tohtoročná Honda tour začína tradične už v stredu, a to 23. augusta, a potrvá do nedele 27. augusta. Medzi týmito dátumami sú teda celé tri dni, ktoré sa dajú venovať jazdeniu, skúšaniu predvádzacích motoriek, miestnemu programu a samozrejme relaxu s kamarátmi a známymi.
Počas celej akcie bude jej základňou hotel Sorea Máj v Liptovskom Jáne, približne 300 km od Bratislavy, či okolo dvoch stoviek z Košíc. Bonusom je blízkosť pekných zákrutových ciest, napríklad Šturca, Čertovice, Vernára, Dobšinej, a samozrejme oboch pohorí Tatier.
Účastnícky poplatok, ktorý zahŕňa štyri nocľahy na izbe s polpenziou a neobmedzený vstup do hotelového termálneho bazénu, je vo výške 174 eur za osobu. Kapacita hotela je limitovaná, preto je vhodné sa zaregistrovať čím skôr, a to prostredníctvom autorizovaných dealerov Honda.
Ani my na tejto akcii nebudeme chýbať, veď sem chodievame celkom radi už roky. Pozri sa, ako sa zvyčajne mávame:História Honda Fest
08.06.2016 - datadive Čitatelia: 8166 [Mototuristika - Európa - Moto-akcia]

Boli sme na siedmom ročníku Honda Fest, Lipno - Šumava 2016
Siedmy Honda Fest v Južných Čechách máme za sebou. Prinášame, krátky report z tejto podarenej a najmä zaujímavej akcie.
11.07.2014 - Redakcia Motoride.sk Čitatelia: 5837 [Mototuristika - Stredné Slovensko - Moto-akcia]

Honda fest 2014 prebehol na Slovensku
Tradičné stretnutie skalných honďáckych zákazníkov sa po dlhých rokoch vrátilo na Slovensko. A to rovno do najkrajších zákrut.
14.06.2013 - Tomáš Hajduch - Awia Čitatelia: 9534 [Mototuristika - Európa - Moto-akcia]

Honda Fest 2013 - v sedle dvojspojkového Dávida NC700X DCT na návšteve u západných susedov
Aj tento rok zorganizovala Honda stretnutie pre svojich zákazníkov a priaznivcov. Stretli sa znovu v Červenohorskom sedle v Jeseníkoch s bohatým programom, tromi dňami jazdenia a možnosťou testovacích jázd. Pozvánka sa ušla aj našej redakcii.
25.06.2012 - Tomáš Hajduch - Awia Čitatelia: 8633 [Mototuristika - Európa - Moto-akcia]

Honda Fest 2012 - 3 dni v sedle - Červenohorské sedlo, Jeseníky
Po štvorročnej prestávke pripravila Honda opäť festival pre priaznivcov a majiteľov tejto značky. Tentoraz v Jeseníkoch a s podtitulom 3 dni v sedle.
18.06.2008 - Peter Fischer Čitatelia: 10578 [Mototuristika - Európa - Moto-akcia]

Honda Fest 2008 - tisíc a jedna zákruta
"Časté prehánky, dážď, vietor, chladno" - tak znela predpoveď pre Moravu a okolie koncom minulého týždňa. Záverečná bilancia: všetko sme prešli suchou nohou a chladno nám bolo iba chvíľu.
Večerný program - diskotéka, kaskadérske vystúpenie Míra Lisého, prezentácie, súťaž o ceny. Každý účastník dostane tričko s logom Honda Festu, nálepku na motorku a podrobný tlačený itinerár s trasami.
*(Stornopodmienky - viď podmienky Hotela*** SOREA Máj: jeden deň pred alebo v deň príjazdu: 100 % ceny pobytu, 2 – 7 dní pred príjazdom: 75 % ceny pobytu, 8 – 14 dní pred príjazdom: 50 % ceny pobytu.)
Takže dovidenia na Honda Feste 2017!
Pridané: 15.05.2017 Autor: Redakcia Motoride.sk Zdieľať
Súvisiace články:
- 12. Motoride stretko bude na jazere Izra v Slanských vrchoch - Awia
- 8. ročník Honda Festu sa uskutočnil opäť na Slovensku - Herghott
- Pozvánka na Honda Fest 2008 - Redakcia
- Pozvánka: Honda Fest 2015 - Šumava - Redakcia
- Pozvánka: Posledné voľné miesta na 15. ročník Honda Festu 2024 - Redakcia
- Pozvánka: Honda Fest 2019, Demänovská Dolina - Redakcia
- Pozvánka: 13. Stretnutie motoride-ákov - Motoride Tour 2014, 15. - 17. 8. 2014, Teplý vrch - Awia
- Rukka Realer – maximum komfortu pre moto turistiku - Redakcia
Ďalšie články tohto autora:
- V Portugalsku štartuje seriál ME Enduro 2025 aj s jazdcami SMF
- Dámy a páni, prichádza tak trochu iný Harley - CVO Road Glide RR
- Dunlop predstavuje inovované hyperšportové SportSmart MK4
- Nové Piaggio Beverly 310 (2025)
- Fotoreport: Výstava Motocykel 2025, Incheba Bratislava
- Fotoreport: výstava Motocykl 2025, Praha
- Inovované Piaggio Liberty - nový štýl aj technológie
- Dax, Monkey a Super Cub C125 dostávajú nové farby, príslušenstvo pre rok 2025 + rozhovor s konštruktérom
- Harley-Davidson predstavil novinky 2025: Street Glide Ultra, cestnejšiu Pan America 1250 ST a šesť inovovaných cruiserov
- Indian rozširuje rad Chief a prináša úplne nový motor PowerPlus 112
- ... zobraz všetky články od tohto autora

Galéria ku článku:
Vaše najnovšie videá:
Vtip
Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!