Anketa:
Retromodel Kawasaki Z900RS oficiálne potvrdený - a čoskoro na Slovensku!
ZdieľaťPridané: 25.10.2017 Autor: Peter Fischer
Čitatelia: 8558 [Novinky - Predstavujeme]
Pre sezónu 2018 máme potvrdený ďalší model, ktorý odkazuje na staré dobré časy - Kawasaki Z900RS reinkarnuje ducha legendárnej Z1. Do konca roka bude už aj na slovenských showroomoch.
Seriál článkov - Novinky 2018:
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2018 | Nasledujúci
Koncepčne táto novinka vychádza z modelu Z900, ale technologicky ju paradoxne v mnohých veciach predbieha - napríklad v radiálne uchytených brzdových strmeňoch, radiálnej brzdovej pumpe či trakčnej kontrole a plnom LED svietení. Finálna podoba Z900RS sa v detailoch odlišuje od predošlých špekulatívnych fotomontáží, napríklad zadný výfuk je oveľa klasickejší, a ako vraví sama Kawasaki, je to v jej histórii prvý výfuk, ktorý cielene ladili pre čo najlepší zvuk.
Motor je rovnaký ako v Z900, teda "takmerlitrový" radový štvorvalec, ale s výkonom poladeným na 111 koní a krúťakom 98 Nm pri sympatických 6 500 otáčkach. Podstatnejšie je "to okolo", teda pekné odlievané kolesá (všimni si kontrastné bezfarebné vonkajšie hrany), pohľadné zvody s klasickou koncovkou a dobové sedlo s nádržou.
Do konca roka si túto retronovinku budeme môcť ohmatať aj na našich slovenských dealerstvách Kawasaki. A my sa už nevieme dočkať, keď cez ňu budúci rok prehodíme nohu a poriadne sa povozíme :)
Video: Nová Kawasaki Z900RS
Video: Nová Kawasaki Z900RS
Foto: | |
Všeobecné informácie: | |
Výrobca: | Kawasaki |
Model: | Z900 RS |
Rok: | 2018 |
Novinka: | NOVINKA 2018 |
Kategória: | Naháč |
Motor: | |
Typ motora: | radový štvorvalec (4T) |
Objem: | 948 ccm |
Max. výkon: | 111.5 k (82.0 kW) / 8500 ot. |
Max. krútiaci moment: | 98.5 Nm / 6500 ot. |
Kompresný pomer: | 10.8:1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 73.4 x 56.0 mm |
Palivový system: | vstrekovanie, hrdlo 38 mm |
Rozvod: | DOHC (4V) |
Chladenie: | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | |
Prevodovka: | manuálna 6-stupňová |
Sekundárny pohon: | reťaz |
Zdvih vpredu: | 120 mm |
Zdvih vzadu: | 140 mm |
Brzdy vpredu: | dvoj kotúčová, 4 piestik |
Priemer bŕzd vpredu: | 300 mm |
Pneu vpredu: | 120/70ZR17 M/C (58W) |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová, 1 piestik |
Priemer bŕzd vzadu: | 250 mm |
Pneu vzadu: | 180/55ZR17 M/C (73W) |
Hmotnosť / Rozmery: | |
Hmotnosť s náplňami: | 215 kg |
Výška sedla: | 835 mm |
Rázvor: | 1470 mm |
Dĺžka: | 2100 mm |
Šírka: | 865 mm |
Výška: | 1150 mm |
Svetlá výška: | 130 mm |
Objem nádrže: | 17 l |
Dynamické Parametre / Spotreba: | |
Spotreba paliva: | 5.3 l/100km |
Dojazd po rezervu: | cca 240 km |
Doplnková výbava: | |
ABS: | áno, v sérii |
Trakčná kontrola: | áno, v sérii |
LED svetlomet: | áno, v sérii |
Anti-hop spojka: | áno, v sérii |
Poznámka: | |
Poznámka: | Cena 6/2018: 11 695 eur |
Pridané: 25.10.2017 Autor: Peter Fischer Zdieľať
Seriál článkov - Novinky 2018:
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2018 | Nasledujúci
Súvisiace články:
- Kawasaki sa vracia do retro segmentu - čoskoro uvedie novú Z900RS - Redakcia
- Retro pre začiatočníkov - Kawasaki Z650RS (2022) - Herghott
- EICMA 2018 - Kawasaki: návrat W800, nový Versys 1000 + Z400 a H2 SX SE+ - Awia
- Kawasaki W800 Special Edition 2014 - retro ako sa patrí - matox
- Test klasiky najklasickejšej - Moto Guzzi V7 Stone (2021) - Herghott
- Test Honda CB1100RS - oldschool precízne reznutý so súčasnosťou - Herghott
Ďalšie články tohto autora:
- Na spojku môžeš zabudnúť! Nová technológia E-Clutch ju stláča za teba
- KTM predstavila 990 Duke - predné svetlo má ako zo Star Treku
- Štefan Svitko a Juraj Varga víťazi Hungarian Baja
- Koniec srandy. Budúci rok príde nová Kawasaki ZX-6R!
- Naživo: test novinky Honda CL500 zo Sevilly
- Legendárny V-Strom prichádza v terénnejšej verzii s 21-palcovým kolesom
- Plnokrvný turista za extra výhodné prachy - Honda NT1100 (2022)
- Futuristický teleport s nekonečnou výbavou - Kawasaki Ninja H2 SX SE (2022)
- Retro pre začiatočníkov - Kawasaki Z650RS (2022)
- Naozaj robustný maxiskúter Honda ADV350 (2022)
- ... zobraz všetky články od tohto autora