Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 1525 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk www.styx.sk/

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 29792
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 59% (17609)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 41% (12183)
Hodnotenie: (3 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (4)  [Verzia pre tlač] Tlač

Honda pozýva na Adventure Roads 2019 do južnej Afriky

 Zdieľať

Pridané: 26.06.2018 Autor: Redakcia Motoride.sk
Čitatelia: 4286 [Novinky - Pozvánka]

Je jasné, že značka Honda to s dobrodružstvom myslí úplne vážne. Po minuloročnom orientačnom tripe na Nordkapp, ktorého sa zúčastnilo 40 novinárov, pripravili akciu ešte dobrodružnejšiu a zameranú najmä na zákazníkov. Môžeš ísť aj ty!

Honda pozýva na Adventure Roads 2019 do južnej Afriky

Do juhoafrického tripu Adventure roads sa vojde 35 zákazníkov a 5 novinárov z Európy. Honda upozorňuje, že akcia nie je určená pre začiatočníkov, že jazdecké skúsenosti a znalosť angličtiny sú potrebné. Z lokality vyplýva aj typ stroja, mala by to byť Africa Twin alebo enduro od Hondy.

Adventure roads potrvá 14 dní, začína sa 1. marca 2019. Trasa je rozvrhnutá v Juhoafrickej republike, denne sa pôjde 150 až 500 km, spolu zhruba 3 200 km (40 % cesta, 40 % off-road, 20 % úzke priesmyky).

Cena za jedného človeka je 7 400€ eur (all inclusive). K nej treba pripočítať cenu za letenku. V cene je zahrnutá aj preprava zákazníkovej alebo prenajatej motorky do Južnej Afriky. Aj preprava motorky od miestneho dealera do logistického centra EU je platená Hondou. Zákazník nechá motorku u dealera a Honda zabezpečí jej prepravu do Južnej Afriky. Na požiadanie zákazníka vie honda zabezpečiť aj prenájom motocykla (Africa Twin 19YM/18YM).

Honda pozýva na Adventure Roads 2019 do južnej Afriky

Účastníci akcie Honda Adventure Roads 2019 sa môžu tešiť na 3 736 kilometrov rozdelených do 12 etáp, ktoré vedú jednými z najkrajších prírodných scenérií v Južnej Afrike. Od slávneho sedla Sani Pass cez Lesotho, ohromujúce scenérie púštnej oblasti Karoo, cez sedlo Swartberg Pass až k Mysu dobrej nádeje – na tejto ceste spoznáte Južnú Afriku ako málokto iný. A vďaka kombinácii asfaltových a nespevnených ciest strednej až vysokej náročnosti je pravdepodobné, že vaše jazdecké schopnosti budú vystavené ťažkej skúške, z ktorej vyjdete ešte viac posilnení.

Legendárni rely jazdci z tímu HRC sa s vami podelia o svoje znalosti, aby sa každý kilometer na vašej Honde Africa Twin stal nezabudnuteľným. Budete mať možnosť stráviť vyhradený čas s jazdcami HRC, ktorí vám pomôžu zlepšiť vaše schopnosti a pripraviť sa na ďalšie etapy cesty.

V prípade záujmu kontaktujte oficiálneho dealera Honda.

Honda pozýva na Adventure Roads 2019 do južnej Afriky

Pridané: 26.06.2018 Autor: Redakcia Motoride.sk Zdieľať

Súvisiace články:

Ďalšie články tohto autora:

Hodnotenie: (3 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (4)  [Verzia pre tlač] Tlač
Yamaha Posledná šanca

Galéria ku článku:

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Aprilia-side-03-2025

Moto Guzzi

Vtip

Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!



Ďalšie vtipy »