Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 1526 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28502
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (16974)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11528)
Diskusia Diskusia k článku (0)  [Verzia pre tlač] Tlač

MV Agusta pridáva k F3 najvyššiu verziu RR - kopec karbónu a krídelká

 Zdieľať

Pridané: 25.09.2021 Autor: Redakcia Motoride.sk
Čitatelia: 2976 [Testy a predstavenia - Predstavujeme]

K doterajšej F3 Rosso, ktorá pre rok 2022 tiež prešla menšími úpravami, prichádza naložená verzia RR. Má karbónové prítlačné krídelká, aerodynamicky tvarovaný predný karbónový blatník, ľahšie kolesá a vyššie plexi.

Seriál článkov - Novinky 2022:

| Seriál článkov: Novinky 2022 |

MV Agusta pridáva k F3 najvyššiu verziu RR - kopec karbónu a krídelká
MV Agusta F3 RR (2022)

Väčšina spomínaných zmien sa vlastne týka aj základnej F3 Rosso (prechod na Euro 5, zmeny na elektronike), ibaže nová verzia RR ju dosť zatienila.

Základné parametre zostávajú pri oboch verziách takpovediac nezmenené - radový trojvalec s objemom 798 cm3 a kompresným pomerom 13,3:1 produkuje výkon 147 koní pri 13 200 otáčkach (fakt tam nikde nie je preklep). Maximálka je 240 km/h, suchá hmotnosť 173 kg. Ak by sa to niekomu zdalo nedostatočné, po nahodení kompletného kitu Akrapovič výkon narastie o nejakých 6 koníkov a hmotnosť klesne o 8 kg.

MV Agusta pridáva k F3 najvyššiu verziu RR - kopec karbónu a krídelká
MV Agusta F3 RR (2022)

Srdcom elektronických asistentov je nová jednotka merania zotrvačnosti (IMU), odteraz od spoločnosti e-Novia, ktorá manažuje náklonovú citlivosť na ABS, trakčnej kontrole, aj wheelie kontrole. Samozrejmosťou je obojsmerný quickshifter. Oba modely majú aj novú 5,5-palcovú TFT prístrojovku, stupačky a silnejší spojkový kôš.

Hardvér odpruženia, plne nastaviteľná vidla Marzocchi a zadný tlmič Sachs, zostali bez viditeľnej zmeny, iba majú nové, lepšie nastavenie pre okruh, aj bežné využitie na cestách. Kolesá sú zároveň ľahšie, čím sa znížila ich zotrvačnosť.

Verzia RR má potom karbónové prítlačné krídelká, ktoré pri maximálke 240 km/h vytvárajú dodatočný prítlak 8 kg, lepšie tvarovaný predný blatník, ktorý zlepšuje obtekanie vzduchu okolo celého stroja, a o niečo vyššie plexi. Cenový rozdiel medzi Rosso a RR je 5 500 eur.

MV Agusta pridáva k F3 najvyššiu verziu RR - kopec karbónu a krídelká

MV Agusta pridáva k F3 najvyššiu verziu RR - kopec karbónu a krídelká

MV Agusta pridáva k F3 najvyššiu verziu RR - kopec karbónu a krídelká
MV Agusta pridáva k F3 najvyššiu verziu RR - kopec karbónu a krídelká
MV Agusta pridáva k F3 najvyššiu verziu RR - kopec karbónu a krídelká
MV Agusta pridáva k F3 najvyššiu verziu RR - kopec karbónu a krídelká

MV Agusta pridáva k F3 najvyššiu verziu RR - kopec karbónu a krídelká

MV Agusta pridáva k F3 najvyššiu verziu RR - kopec karbónu a krídelká

MV Agusta pridáva k F3 najvyššiu verziu RR - kopec karbónu a krídelká

MV Agusta pridáva k F3 najvyššiu verziu RR - kopec karbónu a krídelká

MV Agusta pridáva k F3 najvyššiu verziu RR - kopec karbónu a krídelká

MV Agusta pridáva k F3 najvyššiu verziu RR - kopec karbónu a krídelká

MV Agusta pridáva k F3 najvyššiu verziu RR - kopec karbónu a krídelká

Video: Nová MV AGUSTA F3 RR 2022

Pridané: 25.09.2021 Autor: Redakcia Motoride.sk Zdieľať

Seriál článkov - Novinky 2022:

| Seriál článkov: Novinky 2022 |

Súvisiace články:

Ďalšie články tohto autora:

Diskusia Diskusia k článku (0)  [Verzia pre tlač] Tlač

Galéria ku článku: