Anketa:
Kawasaki má ďalšie retro - Z650RS (2022)
ZdieľaťPridané: 08.10.2021 Autor: Redakcia Motoride.sk
Čitatelia: 8004 [Testy a predstavenia - Predstavujeme]
Po úspechu Z900RS bolo takmer jasné, že Kawasaki do podobného šatu oblečie aj svoj menší naháč, Z650. Retro veľmi letí a Kawasaki rozhodne má na čo nadväzovať.
Seriál článkov - Novinky 2022:
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2022 | Nasledujúci
Cesta ku retro verzii RS bola v tomto prípade veľmi podobná ako cesta naháča Z900 ku Z900RS - Kawasaki vymenila sedačku, svetlo, budíky a kapoty, pridala historické detaily, farby a grafiku a šup medzi hipsterov! Laik by pravdepodobne nikdy nezistil, že Z650 a Z650RS sú takmer rovnaké stroje. Treba povedať, že novej Z650RS to sluší; veď Kawasaki dobre vie, ako postaviť pekné retro.
Video: Kawasaki Z650RS 2022 | Official Feature Video | The Retrovolution Begins Vlastnosti
Veľmi sa nám páči, že budíky sú dva veľké analógy, krása! Po motorickej stránke zostáva šesťstopäťdesiatka rovnaká ako jej základ, teda má dvojvalcový radový motor s objemom 649 cm3, ktorý ponúka výkon 68 koní. Keď si vezmeme, že cena Z650 začína na 7 095 eurách, verzia RS bude pravdepodobne o pár stoviek drahšia.
| Foto: | |
![]() |
|
| Všeobecné informácie: | |
| Výrobca: | Kawasaki |
| Model: | Z650RS |
| Rok: | 2022 |
| Novinka: | NOVINKA 2022 |
| Kategória: | Naháč |
| Motor: | |
| Typ motora: | dvojvalec (4T) |
| Objem: | 649 ccm |
| Max. výkon: | 68.3 k (50.2 kW) / 8000 ot. |
| Max. krútiaci moment: | 64 Nm / 6700 ot. |
| Kompresný pomer: | 10.8:1 |
| Vŕtanie x Zdvih: | 83 x 60 |
| Palivový system: | vstrekovanie |
| Rozvod: | DOHC (4V) |
| Chladenie: | kvapalinou |
| Pohon / Podvozok: | |
| Prevodovka: | manuálna 6-stupňová |
| Sekundárny pohon: | reťaz |
| Zdvih vpredu: | 125 mm |
| Zdvih vzadu: | 130 mm |
| Brzdy vpredu: | dvojkotúčová |
| Priemer bŕzd vpredu: | 300 mm |
| Pneu vpredu: | 120/70ZR17M/C (58W) |
| Brzdy vzadu: | jednokotúčová |
| Priemer bŕzd vzadu: | 220 mm |
| Pneu vzadu: | 160/60ZR17M/C (69W) |
| Hmotnosť / Rozmery: | |
| Hmotnosť s náplňami: | 187 kg |
| Výška sedla: | 790 mm |
| Rázvor: | 1410 mm |
| Dĺžka: | 2055 mm |
| Šírka: | 765 mm |
| Výška: | 1080 mm |
| Svetlá výška: | 130 mm |
| Objem nádrže: | 15 l |
| Dynamické Parametre / Spotreba: | |
| Servisný interval: | 6000 km |
| Doplnková výbava: | |
| ABS: | áno, v sérii |
| Vypínateľné ABS: | nie |
| Trakčná kontrola: | nie |
| Palivové mapy: | nie |
| Palubný počítač: | áno, v sérii |
| LED svetlomet: | áno, v sérii |
| LED denné svetlá: | nie |
| LED smerovky: | áno, v sérii |
| El. Podvozok: | nie |
| Iná výbava: | ukazovateľ zaradeného stupňa |
| Poznámka: | |
| Poznámka: | Cena 5/2022: od 7 995 eur |
Pridané: 08.10.2021 Autor: Redakcia Motoride.sk Zdieľať
Seriál článkov - Novinky 2022:
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2022 | Nasledujúci
Súvisiace články:
- Retro pre začiatočníkov - Kawasaki Z650RS (2022) - Herghott
- Harley-Davidson predstavil Nightster, svoj najľahší a najšportovejší stroj - Redakcia
- Dvojtest Kawasaki Versys a ER-6n - Herghott
- Vyskúšali sme malé vrtké šidlo Kawasaki Z650 2017 - Herghott
- Prichádza RR verzia Triumph Speed Triple - moderný športový kafáč aj na okruh - Herghott
- Kawasaki W800 Special Edition 2014 - retro ako sa patrí - matox
- Kawasaki odhalila nadupanú Z900 SE 2022 - Redakcia
- Kawasaki sa vracia do retro segmentu - čoskoro uvedie novú Z900RS - Redakcia
Ďalšie články tohto autora:
- Yamaha Ténéré 700 World Raid 2026 dostáva náklonovú elektoniku, hliníkové nádrže a kopec vylepšení
- Totálny výredaj skladových zásob v STYX začíina
- Polaris predal značku Indian Motorcycle
- Royal Enfield pripravuje aj GT 750 so zväčšeným motorom
- GASGAS prináša upravené komponenty na svojich trialoch
- Montesa predstavuje novinky pre rok 2026
- Kawasaki Z650 S 2026 – ostrejší, elegantnejší naháč s väčšou kapotážou
- 2 zlatá a bronz z ME enduro 2025 pre Slovensko! Thomas Hostinský majster Európy
- Honda sa rozširuje modelový rad o retro model CB1000F
- Taliansky projekt „Hachimaan“ sa stal víťazom súťaže Honda Customs 2025
- ... zobraz všetky články od tohto autora









































