Anketa:
EICMA 2021: Kawasaki Ninja H2 SX s dvoma radarmi a inovovaný Versys 650 2022
ZdieľaťPridané: 23.11.2021 Autor: Redakcia Motoride.sk
Čitatelia: 4853 [Novinky - Predstavujeme]
Kawasaki v Miláne predstavila Ninja H2 SX vybavený nie jedným ale dvoma radarmi. Sport-tourer tak dostal nie len adaptívny tempomat ale aj sytém na varovanie pred nehodou a detekciu mŕtveho uhla. Zmenami prešiel aj obľubený Versys 650.
Seriál článkov - Výstava EICMA Miláno 2021:
Predchádzajúci | Seriál článkov: Výstava EICMA Miláno 2021 | Nasledujúci
Video: EICMA 2021: Bleskový pohľad na Milánsku výstavu: Novinky sezóny 2022 v svetovej premiére
Ninja H2 SX 2022
Spolupráca s firmou Bosch prináša novú technológiu ARAS založenú na radaroch. Tie sú až dva jeden vpredu a druhý vzadu a prinášajú tak nové systémy:
- Forward Collision Warning (FCW) - Varovanie pred kolíziou funguje na báze detekcie vozilie pred motorkou a varuje jazdca varovnými svetlami nad prístrojovkou.
- Adaptive Cruise Control (ACC) - nastaviteľný adaptívny tempomat udržuje vzdialenosť od vozidiel pred motorkou, nastaviteľný v 3. úrovniach.
- Blind Spot Detection (BSD) - využíva zadný radar na detekciu vozidiel v mŕtvom uhle. Varovanie sa zobrazuje v spätnom zrkadle.
Zostáva už len doplniť že Ninja H2 SX je turista s nadupaným kompresorom preplňovaným motorom a plným balíkom elektroniky aký si dnes vieš predstaviť. Pozdi viac: Kawasaki Ninja H2 SX SE+ 2019
Video: Kawasaki Ninja H2 SX 2022 | Vlastnosti
Samozrejmosťou je aj veľká TFT farebná prístrojovkou. Tu Kawasaki prichádza s novým systémom SPIN čo je vlastný systtém typu "obraz v obraze", vďaka ktorému môžete spojiť s telefónom a na displeji motorky zobraziť viac ako 20 aplikácií.
Versys 650 2022
Obľúbený univerzálny dvojvalcový bike dostáva viacero vylepšení, novú kapotáž, svetlá, prístrojovou a elektroniku.
Nová predná kapotáž je rozmernejšia, poskytuje lepšiu ochranu a ľahko nastaviteľné plexi v 4 polochách. Okrem toho obsahuje nové LED svetlo a tiež 4,3 palcovú TFT prístrojovku s konektivitou so smarthonom.
Motor zostáva bez zmien - parlelný dvojvalc poskytuje 68 koní no dostava nový systém trakčnej kontroly KTRC nastaviteľný v dvoch stupňoch.
Video: Kawasaki Versys 650 2022 | Vlastnosti
Foto: | |
Všeobecné informácie: | |
Výrobca: | Kawasaki |
Model: | Versys 650 |
Rok: | 2022 |
Novinka: | NOVINKA 2022 |
Kategória: | Cestovná |
Motor: | |
Typ motora: | dvojvalec (4T) |
Objem: | 649 ccm |
Max. výkon: | 66.6 k (49.0 kW) / 8500 ot. |
Max. krútiaci moment: | 61 Nm / 7000 ot. |
Kompresný pomer: | 10.8:1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 83 x 60 mm |
Palivový system: | vstrekovanie, hrdlo 38 mm |
Rozvod: | DOHC (4V) |
Chladenie: | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | |
Prevodovka: | manuálna 6-stupňová |
Sekundárny pohon: | reťaz |
Zdvih vpredu: | 150 mm |
Zdvih vzadu: | 145 mm |
Brzdy vpredu: | dvojkotúčová |
Priemer bŕzd vpredu: | 300 mm |
Pneu vpredu: | 120/70ZR17M/C (58W) |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vzadu: | 250 mm |
Pneu vzadu: | 160/60ZR17M/C (69W) |
Hmotnosť / Rozmery: | |
Hmotnosť s náplňami: | 217 kg |
Výška sedla: | 845 mm |
Rázvor: | 1415 mm |
Dĺžka: | 2165 mm |
Šírka: | 840 mm |
Výška: | 1360 mm |
Svetlá výška: | 170 mm |
Objem nádrže: | 21 l |
Dynamické Parametre / Spotreba: | |
Spotreba paliva: | 5.1 l/100km |
Dojazd po rezervu: | cca 308 km |
Doplnková výbava: | |
ABS: | áno, v sérii |
Trakčná kontrola: | áno, v sérii |
Palubný počítač: | áno, v sérii |
LED svetlomet: | áno, v sérii |
Farebná TFT prístrojovka: | áno, v sérii |
Iná výbava: | nastaviteľný podvozok, USD vidla, nastaviteľné plexi (4 polohy) |
Poznámka: | |
Poznámka: | Cena 04/2022: 8 645 eur |
Pridané: 23.11.2021 Autor: Redakcia Motoride.sk Zdieľať
Seriál článkov - Výstava EICMA Miláno 2021:
Predchádzajúci | Seriál článkov: Výstava EICMA Miláno 2021 | Nasledujúci
Súvisiace články:
- Futuristický teleport s nekonečnou výbavou - Kawasaki Ninja H2 SX SE (2022) - Herghott
- Kawasaki pre rok 2018: preplňovaná Ninja H2 SX, refrešnutá ZX-10R SE a Café verzia Z900RS - Herghott
- Očakávaná KTM 1290 SUPER ADVENTURE S 2021 odhalená - Awia
- EICMA 2021: Bimota s retro superbikom KB4 a úplne novým KB4 RC (RaceCafe’) - Redakcia
- EICMA 2021: Benelli dopĺňa rad TRK o nové TRK 800 - Redakcia
- Ducati oznámila prvý bike s radar technológiou vpredu aj vzadu - Multistrada V4 2021 - Awia
- EICMA 2019 - Kawasaki kúpila Bimotu a hneď je tu nový model s kompresorom - Tesi H2 - Awia
- EICMA 2018 - Kawasaki: návrat W800, nový Versys 1000 + Z400 a H2 SX SE+ - Awia
- EICMA 2021: Honda CBR1000RR-R Fireblade SP 30th Anniversary a nový model ADV350 - Awia
- EICMA 2021: Suzuki predstavila ostrejšiu Katanu - Awia
Ďalšie články tohto autora:
- Indian uvádza štyri nové modely, vrátane špeciálnej edície
- BIG SALE vol. 3.0 v Motoshop Žubor - zľavy až do 80 %
- Ducati predstavila novú Panigale V2 a Streetfighter V2, dala do nich úplne nový motor
- Zero Motorcycles predstavilo ľahké a všestranné endurká XE a XB
- BMW predstavilo koncept F 450 GS a refrešlo superbike RR a hypernaháč R, aj vo verziách M
- KTM prináša Super Adventure S aj s automatom, Duke 990 vo verzii R, aj nové GT
- Nové modely Yamaha R1 RACE a R1 GYTR pre 2025 - na homologizáciu zabudni
- Honda Forza pre 2025 vylepšuje výbavu, praktickosť a estetiku
- Yamaha modernizuje radu Tracer 9 2025: Matrix LED svetlomet, automat, radar
- Kawasaki inovuje jeden z najúspešnejších naháčov Európy Z900 a Z900 SE 2025
- ... zobraz všetky články od tohto autora