Anketa:
Top nostalgia - retro kit premení Yamahu Tenere 700 na veterána
ZdieľaťPridané: 18.01.2022 Autor: Redakcia Motoride.sk
Čitatelia: 6277 [Novinky - Predstavujeme]
Francúzska úpravarenská firmička Crispy Club vyrobila kit, ktorý premení bežnú sériovú Yamahu Tenere 700 na stroj, za ktorým sa otočí azda každý - a to vďaka výraznej modro-žltej kombinácii, do ktorej boli odeté Tenerky v 80. rokoch.
Samotný kit pozostáva z niekoľkých dielov, ktoré na sériovke nie sú (vysoký blatník a hranatý retro svetlomet, ktorý je však LED), avšak zahŕňa aj lakovanie sériových dielov vrátane demontáže a montáže. Motorka preto musí ísť do Francúzska. Cena kitu 3 900 eur sa teda navýši o logistické náklady. Bolo by dobré poponáhľať sa, pretože Crispy Club hovorí iba o malej sérii a dodaní vo februári tohto roka.
Všetky diely sú inak plug&play, teda kompatibilné so sériovou motorkou, takže na nej nie je potrebné robiť žiadne zásahy. Kit sedí na Tenere 700 s rokom výroby od 2019 do 2021. A všetko je zároveň aj retrofit, čiže sa môžeš ľahko vrátiť k pôvodným komponentom.
Na hodnote pridáva aj to, že ide o limitovanú a číslovanú edíciu, takže je pomerne nízka šanca, že niekde na cestách stretneš ďalšieho borca s týmto kitom.
Ak máš záujem, tak šup šup, rýchlo klikaj sem!
Foto: | |
Všeobecné informácie: | |
Výrobca: | Yamaha |
Model: | Ténéré 700 |
Rok: | 2020 |
Kategória: | Cestovné enduro |
Motor: | |
Typ motora: | radový dvojvalec (4T) |
Objem: | 689 ccm |
Max. výkon: | 73.4 k (54.0 kW) / 9000 ot. |
Max. krútiaci moment: | 68 Nm / 6500 ot. |
Kompresný pomer: | 11.5 : 1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 80 x 68.6 mm |
Palivový system: | vstrekovanie |
Rozvod: | DOHC (4V) |
Chladenie: | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | |
Prevodovka: | manuálna 6-stupňová |
Sekundárny pohon: | reťaz |
Zdvih vpredu: | 210 mm |
Zdvih vzadu: | 200 mm |
Brzdy vpredu: | dvojkotúčová |
Priemer bŕzd vpredu: | 282 mm |
Pneu vpredu: | 90/90 R21 M/C 54V M+S |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vzadu: | 245 mm |
Pneu vzadu: | 150/70 R18 M/C 70V M+S |
Hmotnosť / Rozmery: | |
Hmotnosť s náplňami: | 205 kg |
Výška sedla: | 880 mm |
Rázvor: | 1590 mm |
Dĺžka: | 2365 mm |
Šírka: | 915 mm |
Výška: | 1455 mm |
Svetlá výška: | 240 mm |
Objem nádrže: | 16 l |
Dynamické Parametre / Spotreba: | |
Spotreba paliva: | 4.5 l/100km |
Dojazd po rezervu: | cca 266 km |
Doplnková výbava: | |
ABS: | áno, v sérii |
Vypínateľné ABS: | áno, v sérii |
Palubný počítač: | áno, v sérii |
Poznámka: | |
Poznámka: | Oficiálna cena: 9 590 € Prvé dodávky plánované na júl 2019 - cez objednávkový systém ktorý sa spustí 27. 3. 2019. |
Pridané: 18.01.2022 Autor: Redakcia Motoride.sk Zdieľať
Súvisiace články:
- EICMA 2016 - Yamaha predstavila krásny koncept endura T7, inovovaný TMax, racingovú verziu R6 a ďalšiu retro verziu modelu XSR900 - Herghott
- Čo jej obuť - Cestovné enduro OFF-ROAD - Redakcia
- Na asfalte i v piesku s bezprecedentnými Harley-Davidson Pan America 1250 a Pan America 1250 Special - Herghott
- Spomienka na spoluprácu s časopisom Enduro Aktuál v roku 2004, časť druhá - gilbert
- Veľká alpská porovnávačka 2023! - Awia
Ďalšie články tohto autora:
- BIG SALE vol. 3.0 v Motoshop Žubor - zľavy až do 80 %
- Ducati predstavila novú Panigale V2 a Streetfighter V2, dala do nich úplne nový motor
- Zero Motorcycles predstavilo ľahké a všestranné endurká XE a XB
- BMW predstavilo koncept F 450 GS a refrešlo superbike RR a hypernaháč R, aj vo verziách M
- KTM prináša Super Adventure S aj s automatom, Duke 990 vo verzii R, aj nové GT
- Nové modely Yamaha R1 RACE a R1 GYTR pre 2025 - na homologizáciu zabudni
- Honda Forza pre 2025 vylepšuje výbavu, praktickosť a estetiku
- Yamaha modernizuje radu Tracer 9 2025: Matrix LED svetlomet, automat, radar
- Kawasaki inovuje jeden z najúspešnejších naháčov Európy Z900 a Z900 SE 2025
- Honda inovuje Rebely: Vylepšená ergonómia, inovované technológie a nový model CMX1100SE Rebel
- ... zobraz všetky články od tohto autora