Anketa:
Kawasaki Z900 SE (2023) - podlitrový športovec za rozumné prachy! 2/2
ZdieľaťPridané: 23.01.2024 Autor: Matej Mularčík
[Testy a predstavenia - Test]
Záver
V sedle Kawasaki Z900 SE som sa veľmi zabavil. Užil som si ju každú jednu sekundu strávenú na nej, či už z hľadiska zábavy, rýchlosti, presnosti v zákrutách. Všetkým, čo chcú motorku využiteľnú na cestách, tak odporúčam Z900 SE. Cena základnej Z 900 SE začína od 12 095 eur.
Plusy, mínusy
| kultivovanosť motora, brzdy a ich sila, nekonečná zábava | chýba quickshifter, odozva plynu |
Video: Test Kawasaki Z900 SE (2023) - podlitrový športovec za rozumné prachy!
Čo by ťa mohlo zaujímať:
Kawasaki Z900 SE (2023)
| Servisný interval | 10 000 km (alebo 1 rok) |
| Spotreba | 6,2 l/100 km |
| Objem nádrže, z toho rezerva | 17 l (4 l rez.) |
| Dojazd (po kontrolku rezervy) | 210 km |
| Cena motorky | 12 095 eur |
Text a foto: Matej Mularčík
Video: Peter Fischer
| Foto: | |
![]() |
|
| Všeobecné informácie: | |
| Výrobca: | Kawasaki |
| Model: | Z900 SE |
| Rok: | 2023 |
| Kategória: | Naháč |
| Motor: | |
| Typ motora: | radový štvorvalec (4T) |
| Objem: | 948 ccm |
| Max. výkon: | 125.4 k (92.2 kW) / 9500 ot. |
| Max. krútiaci moment: | 98.6 Nm / 7700 ot. |
| Kompresný pomer: | 11.8:1 |
| Vŕtanie x Zdvih: | 73.4 x 56.0 mm |
| Palivový system: | vstrekovanie, hrdlo 38 mm |
| Rozvod: | DOHC (4V) |
| Chladenie: | kvapalinou |
| Pohon / Podvozok: | |
| Prevodovka: | manuálna 6-stupňová |
| Sekundárny pohon: | reťaz |
| Zdvih vpredu: | 120 mm |
| Zdvih vzadu: | 140 mm |
| Brzdy vpredu: | dvoj kotúčová, 4 piestik Brembo M4.32 |
| Priemer bŕzd vpredu: | 300 mm |
| Pneu vpredu: | 120/70ZR17M/C (58W) |
| Brzdy vzadu: | jednokotúčová, 1 piestik |
| Priemer bŕzd vzadu: | 250 mm |
| Pneu vzadu: | 180/55ZR17M/C (73W) |
| Hmotnosť / Rozmery: | |
| Hmotnosť s náplňami: | 213 kg |
| Výška sedla: | 820 mm |
| Rázvor: | 1455 mm |
| Dĺžka: | 2070 mm |
| Šírka: | 825 mm |
| Výška: | 1065 mm |
| Svetlá výška: | 145 mm |
| Objem nádrže: | 17 l |
| Doplnková výbava: | |
| ABS: | áno, v sérii |
| Trakčná kontrola: | áno, v sérii |
| Palivové mapy: | áno, v sérii |
| LED svetlomet: | áno, v sérii |
| LED denné svetlá: | áno, v sérii |
| LED smerovky: | áno, v sérii |
| Anti-hop spojka: | áno, v sérii |
| Farebná TFT prístrojovka: | áno, v sérii |
| Iná výbava: | nastaviteľný podvozok + tlmič ÖHLINS S46, Mobilná konektivita |
Pridané: 23.01.2024 Autor: Matej Mularčík Zdieľať
Ďalšie články tohto autora:
- Celosezónny test Moto Guzzi V100 Mandello S (2023)
- Test BMW R 1250 RS (2023) - športovosť aj kultivovanosť na bavorský spôsob
- Vyskúšali sme projektil BMW M 1000 R (2023) s výbavou M Competition
- Silný mestský predátor - Honda Forza 125 (2023) vo verzii Special edition
- Honda CMX1100T Rebel DCT (2023) - Odpadlík Reno Raines by dnes jazdil na nej!
- Test jedného z najdlhšie fungujúcich modelov sveta - BMW R 1250 R (2023) - sto rokov vývoja nezaprieš
- Test BMW S 1000 RR (2023)
- KTM otvorila špeciálnu výstavu Motohall
- Triumph Bonneville T120 DGR
- Kráľ comebackov KTM 890 SMT čoraz hmatateľnejší!
- ... zobraz všetky články od tohto autora











