Anketa:
Suzuki prináša cestovnejšieho V-Strom 800 (SE) pre rok 2024
ZdieľaťPridané: 24.10.2023 Autor: Tomáš Hajduch - Awia
[Bleskovky - Novinky]
Rok po odhalení V-Strom 800 DE prináša Suzuki cestovnejšie orientovaného súrodenca. Rozdielov medzi modelmi je naozaj neúrekom.
Seriál článkov - Novinky 2024:
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2024 | Nasledujúci
Kým model V-Strom 800 DE, ktorý už behá po našich cestách je orientovaný úplne univerzálne, na cesty ale aj do ťažšieho terénu, novinka V-Strom 800 2024 smeruje k zvýšeniu pohodlia na dlhé trasy.
Zmeny V-Strom 800 oproti verzii DE:
- Vysoké turistické plexi
- radiálne 4-piestikové strmene vpredu
- kolesá z hliníkovej zliatiny
- 19-palcové predné koleso
- Zdvihy 150 mm (namiesto 220 verzia DE)
- Predná vidlica ma nastaviteľné len predpätie, zadný tlmič predpätie a útlm (verzia DE má plne nastaviteľný podvozok)
- Svetlá výška 185 mm
- Výška sedla 825 mm
- Upravené riadidlá pre voľnejší posed pri cestovaní
- Chýba kryt motora, rukoväti a ochrana chladiča
- Hliníkové stupačky s gumou
| Foto: | ||
![]() |
![]() |
|
| Všeobecné informácie: | ||
| Výrobca: | Suzuki | Suzuki |
| Model: | V-Strom 800 | V-Strom 800DE |
| Rok: | 2024 | 2024 |
| Novinka: | NOVINKA 2024 | |
| Kategória: | Cestovné enduro | Cestovné enduro |
| Motor: | ||
| Typ motora: | dvojvalec (4T) | dvojvalec (4T) |
| Objem: | 776 ccm | 776 ccm |
| Max. výkon: | 84.3 k (62.0 kW) / 8500 ot. | 84.3 k (62.0 kW) / 8500 ot. |
| Max. krútiaci moment: | 78 Nm / 6800 ot. | 78 Nm / 6800 ot. |
| Kompresný pomer: | 12.8:1 | 12.8:1 |
| Vŕtanie x Zdvih: | 84.0 mm x 70.0 mm | 84.0 mm x 70.0 mm |
| Palivový system: | vstrekovanie | vstrekovanie |
| Rozvod: | DOHC (4V) | DOHC (4V) |
| Chladenie: | kvapalinou | kvapalinou |
| Pohon / Podvozok: | ||
| Prevodovka: | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová |
| Sekundárny pohon: | reťaz | reťaz |
| Zdvih vpredu: | 150 mm | 220 mm |
| Zdvih vzadu: | 150 mm | 220 mm |
| Brzdy vpredu: | dvojkotúčová radiálna 4 piestiková | dvojkotúčová |
| Priemer bŕzd vpredu: | 310 mm | 310 mm |
| Pneu vpredu: | 110/80R19M/C 59V | 90/90-21M/C 54H |
| Brzdy vzadu: | jednokotúčová | jednokotúčová |
| Priemer bŕzd vzadu: | 260 mm | 260 mm |
| Pneu vzadu: | 150/70R17M/C 69V | 150/70R17M/C 69H |
| Hmotnosť / Rozmery: | ||
| Hmotnosť s náplňami: | 223 kg | 230 kg |
| Výška sedla: | 825 mm | 855 mm |
| Rázvor: | 1515 mm | 1570 mm |
| Dĺžka: | 2255 mm | 2345 mm |
| Šírka: | 905 mm | 975 mm |
| Výška: | 1355 mm | 1310 mm |
| Svetlá výška: | 185 mm | 223 mm |
| Objem nádrže: | 20 l | 20 l |
| Dynamické Parametre / Spotreba: | ||
| Spotreba paliva: | 4.4 l/100km | 3.7 l/100km |
| Dojazd po rezervu: | cca 340 km | cca 405 km |
| Doplnková výbava: | ||
| ABS: | áno, v sérii | áno, v sérii |
| Vypínateľné ABS: | áno, v sérii | áno, v sérii |
| Trakčná kontrola: | áno, v sérii | áno, v sérii |
| Palivové mapy: | áno, v sérii | áno, v sérii |
| Palubný počítač: | áno, v sérii | áno, v sérii |
| LED svetlomet: | áno, v sérii | áno, v sérii |
| LED denné svetlá: | áno, v sérii | áno, v sérii |
| LED smerovky: | áno, v sérii | áno, v sérii |
| Anti-hop spojka: | áno, v sérii | áno, v sérii |
| Quick-shift: | áno, v sérii | áno, v sérii |
| Farebná TFT prístrojovka: | áno, v sérii | áno, v sérii |
| Iná výbava: | podvozok KYB, USB | plne nastaviteľný podvozok KYB, USB |
| Poznámka: | ||
| Poznámka: | Easy Start System a low rpm assist | Easy Start System a low rpm assist Cena 08/2023: 10 990 |
Pridané: 24.10.2023 Autor: Tomáš Hajduch - Awia Zdieľať
Seriál článkov - Novinky 2024:
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2024 | Nasledujúci
Súvisiace články:
- Nové BMW R 1300 GS 2024 oficiálne odhalené! Pozri si všetky detaily! - Awia
- Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017 - Herghott
- Nové BMW F700GS a F800GS pre rok 2013 - Awia
- Veľká alpská porovnávačka 2023! - Awia
- EICMA 2023: Royal Enfield ukázal nový Himalayan, takisto jeho elektrickú verziu - Redakcia
- Prvý slovenský test Suzuki V-Strom 650 XT 2017 - prednosti nielen obhájil, ale aj vylepšil! - Herghott
- Suzuki V-Strom 1000 ABS 2014 - zeON
- BMW predstavilo inovované F 800 GS, F 900 GS a Adventure - Redakcia
- Honda inovuje Africa Twin 2024 - viac výkonu, bezdušové kolesá, el. podvozok a cestovnejšie zameraná Adventure Sports - Awia
- Offroadové CFMOTO 800MT-X sa dočkalo sériovej podoby pre rok 2025 - Awia
Ďalšie články tohto autora:
- EICMA 2025: Moto Guzzi prichádzajú v nových farbách a modernizovanom štýle
- EICMA 2025: Vespa oslavuje jubileum výročnými modelmi Vespa 80th
- EICMA 2025: KOVE prináša nové MX Enduro, 800X GT a športovú 450RR
- EICMA 2025: Aprilia priniesla nový skúter SR GT 400 a RS 457 GP Replica
- EICMA 2025: DUCATI HYPERMOTARD V2: Nová éra legendy z Borgo Panigale
- EICMA 2025: QJMOTOR prináša offroad adventúry RX 800 a 450 a 5 ďalších noviniek vrátane V4 café-racera
- EICMA 2025: CFMOTO ukázala očakávanú 1000MT-X a V4 SR-RR prototyp
- EICMA 2025: Značka ZXMOTO vstupuje na európsky trh veľkolepo superbiky, naháče, cruiser aj Rally motorka
- EICMA 2025: Yamaha na EICMA 2025: Oslava tradície a technológie
- EICMA 2025: Royal Enfield oslavuje 125 rokov na EICMA 2025 s novými modelmi Bullet 650, Classic 650 Special Edition a Flying Flea S6
- ... zobraz všetky články od tohto autora














































