Anketa:
Suzuki prináša cestovnejšieho V-Strom 800 (SE) pre rok 2024
ZdieľaťPridané: 24.10.2023 Autor: Tomáš Hajduch - Awia
Čitatelia: 7725 [Bleskovky - Novinky]
Rok po odhalení V-Strom 800 DE prináša Suzuki cestovnejšie orientovaného súrodenca. Rozdielov medzi modelmi je naozaj neúrekom.
Seriál článkov - Novinky 2024:
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2024 | Nasledujúci
Kým model V-Strom 800 DE, ktorý už behá po našich cestách je orientovaný úplne univerzálne, na cesty ale aj do ťažšieho terénu, novinka V-Strom 800 2024 smeruje k zvýšeniu pohodlia na dlhé trasy.
Zmeny V-Strom 800 oproti verzii DE:
- Vysoké turistické plexi
- radiálne 4-piestikové strmene vpredu
- kolesá z hliníkovej zliatiny
- 19-palcové predné koleso
- Zdvihy 150 mm (namiesto 220 verzia DE)
- Predná vidlica ma nastaviteľné len predpätie, zadný tlmič predpätie a útlm (verzia DE má plne nastaviteľný podvozok)
- Svetlá výška 185 mm
- Výška sedla 825 mm
- Upravené riadidlá pre voľnejší posed pri cestovaní
- Chýba kryt motora, rukoväti a ochrana chladiča
- Hliníkové stupačky s gumou
Foto: | ||
Všeobecné informácie: | ||
Výrobca: | Suzuki | Suzuki |
Model: | V-Strom 800 | V-Strom 800DE |
Rok: | 2024 | 2024 |
Novinka: | NOVINKA 2024 | |
Kategória: | Cestovné enduro | Cestovné enduro |
Motor: | ||
Typ motora: | dvojvalec (4T) | dvojvalec (4T) |
Objem: | 776 ccm | 776 ccm |
Max. výkon: | 84.3 k (62.0 kW) / 8500 ot. | 84.3 k (62.0 kW) / 8500 ot. |
Max. krútiaci moment: | 78 Nm / 6800 ot. | 78 Nm / 6800 ot. |
Kompresný pomer: | 12.8:1 | 12.8:1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 84.0 mm x 70.0 mm | 84.0 mm x 70.0 mm |
Palivový system: | vstrekovanie | vstrekovanie |
Rozvod: | DOHC (4V) | DOHC (4V) |
Chladenie: | kvapalinou | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | ||
Prevodovka: | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová |
Sekundárny pohon: | reťaz | reťaz |
Zdvih vpredu: | 150 mm | 220 mm |
Zdvih vzadu: | 150 mm | 220 mm |
Brzdy vpredu: | dvojkotúčová radiálna 4 piestiková | dvojkotúčová |
Priemer bŕzd vpredu: | 310 mm | 310 mm |
Pneu vpredu: | 110/80R19M/C 59V | 90/90-21M/C 54H |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vzadu: | 260 mm | 260 mm |
Pneu vzadu: | 150/70R17M/C 69V | 150/70R17M/C 69H |
Hmotnosť / Rozmery: | ||
Hmotnosť s náplňami: | 223 kg | 230 kg |
Výška sedla: | 825 mm | 855 mm |
Rázvor: | 1515 mm | 1570 mm |
Dĺžka: | 2255 mm | 2345 mm |
Šírka: | 905 mm | 975 mm |
Výška: | 1355 mm | 1310 mm |
Svetlá výška: | 185 mm | 223 mm |
Objem nádrže: | 20 l | 20 l |
Dynamické Parametre / Spotreba: | ||
Spotreba paliva: | 4.4 l/100km | 3.7 l/100km |
Dojazd po rezervu: | cca 340 km | cca 405 km |
Doplnková výbava: | ||
ABS: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Vypínateľné ABS: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Trakčná kontrola: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Palivové mapy: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Palubný počítač: | áno, v sérii | áno, v sérii |
LED svetlomet: | áno, v sérii | áno, v sérii |
LED denné svetlá: | áno, v sérii | áno, v sérii |
LED smerovky: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Anti-hop spojka: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Quick-shift: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Farebná TFT prístrojovka: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Iná výbava: | podvozok KYB, USB | plne nastaviteľný podvozok KYB, USB |
Poznámka: | ||
Poznámka: | Easy Start System a low rpm assist | Easy Start System a low rpm assist Cena 08/2023: 10 990 |
Pridané: 24.10.2023 Autor: Tomáš Hajduch - Awia Zdieľať
Seriál článkov - Novinky 2024:
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2024 | Nasledujúci
Súvisiace články:
- Nové BMW R 1300 GS 2024 oficiálne odhalené! Pozri si všetky detaily! - Awia
- Test najdostupnejšieho litrového endura: Suzuki V-Strom 1000 2017 - Herghott
- Nové BMW F700GS a F800GS pre rok 2013 - Awia
- Veľká alpská porovnávačka 2023! - Awia
- EICMA 2023: Royal Enfield ukázal nový Himalayan, takisto jeho elektrickú verziu - Redakcia
- Prvý slovenský test Suzuki V-Strom 650 XT 2017 - prednosti nielen obhájil, ale aj vylepšil! - Herghott
- Suzuki V-Strom 1000 ABS 2014 - zeON
- BMW predstavilo inovované F 800 GS, F 900 GS a Adventure - Redakcia
- Honda inovuje Africa Twin 2024 - viac výkonu, bezdušové kolesá, el. podvozok a cestovnejšie zameraná Adventure Sports - Awia
- Offroadové CFMOTO 800MT-X sa dočkalo sériovej podoby pre rok 2025 - Awia
Ďalšie články tohto autora:
- Naživo: S Awiom do Indie 2024 - Royal Enfield trip
- Moto Morini Corsaro GT 2025 - športovo zameraný crossover
- Obnovená značka Morbidelli prináša T502X a T1002VX s véčkovým dvojvalcom pre rok 2025
- Moto Guzzi Stelvio Duecento Tribute 2025 oslavuje 200 rokov priesmyku Stelvio
- Moto Morini X-Cape 700 2025 má nový motor
- Moto Morini X-Cape 1200 2025 ide do predaja
- Kymco AK 575 Premium 2025 prichádza zo zvačšeným motorom
- Mondial Mud 452 2025 ďalší maly adventure bike s motorom CF
- Moto Morini Alltrhike 450 2025 - Dobrodružstvo pre všetkých
- Offroadové CFMOTO 800MT-X sa dočkalo sériovej podoby pre rok 2025
- ... zobraz všetky články od tohto autora