Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 2081 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28815
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (17145)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11670)
Hodnotenie: (13 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (24)  [Verzia pre tlač] Tlač

Novinky 2009 v triede superšport 3/5

 Zdieľať

Pridané: 19.11.2008 Autor: Kristián Tino Dudík
Čitatelia: 11964 [Testy a predstavenia - Predstavujeme]

Honda CBR600RR

Kto čakal, že Honda príde na svet po dvoch rokoch výroby poslednej generácie s kompletne prepracovaným motocyklom, môže byť trocha rozčarovaný. Nie je treba vyplakávať nad rozliatym mliekom, pretože žiadne sa vlastne nerozlialo. CBR-ka je totiž naozaj skvelá motorka, čo dokázala aj v našom teste a žiadne väčšie zmeny momentálne ani nepotrebuje. Tie, ktoré boli urobené hádam ani nestoja za reč, došlo k minimálnemu navýšeniu krútiaceho momentu medzi 8000 až 12000 otáčkami a tiež sa jemne zmenil dizajn kapotáže.

 Honda je v bezpečnosti neúprosná, ABS-ko na superšporte zatiaľ nepredviedol nikto.
Honda je v bezpečnosti neúprosná, ABS-ko na superšporte zatiaľ nepredviedol nikto.

Hlavnou novinkou je, ako aj pri modeli Fireblade, možnosť voľby systému kombinovaného C-ABS, čo je niečo ako vylepšené klasické ABS. Zohľadňuje špecifickú konštrukciu superšportu a malo by zasiahnuť až na samej hranici pádu. Vďaka elektronickej pumpe bude minulosťou aj typické „pulzovanie“ páčky pri aktivovanom ABS. Zaujímavé – uvidíme ako to ľudia prijmú.

 Roztočte ju cez 10 tisíc a uvidíte ten hukot!
Roztočte ju cez 10 tisíc a uvidíte ten hukot!

Oficiálne prezentačné video:

Honda CBR1000RR Fireblade

Rovnako ako pri CBR600RR je novinkou nový C-ABS, ktorý sa na našom testovanom kúsku z roku 2008 ešte neobjavil, inak sa zmeny dotkli najmä farebného prevedenia.

 Honda je spätá s HRC od nepamäti.
Honda je spätá s HRC od nepamäti.

 Cez víkend na okruhu, cez týždeň do práce – to mu ide.
Cez víkend na okruhu, cez týždeň do práce – to mu ide.

Oficiálne prezentačné video:

Foto:
 Honda CBR600RR C-ABS 2009 Honda CBR1000RR Fireblade C-ABS 2009
Všeobecné informácie:
Výrobca:HondaHonda
Model:CBR600RR C-ABSCBR1000RR Fireblade C-ABS
Rok:20092009
Novinka:NOVINKA 2009
Kategória:SuperšportSuperšport
Motor:
Typ motora:radový štvorvalec (4T)radový štvorvalec (4T)
Objem:599 ccm999.8 ccm
Max. výkon:119.8 k (88.1 kW) / 13500 ot.177.8 k (130.7 kW) / 12000 ot.
Max. krútiaci moment:66 Nm / 11250 ot.113.8 Nm / 8500 ot.
Kompresný pomer:12,2 : 112.3: 1
Vŕtanie x Zdvih:67 x 42.5 mm76 x 55.1mm
Palivový system:vstrekovanievstrekovanie
Rozvod:DOHC (4V)DOHC (4V)
Chladenie:kvapalinoukvapalinou
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:manuálna 6-stupňovámanuálna 6-stupňová
Sekundárny pohon:reťazreťaz
Zdvih vpredu:120 mm
Zdvih vzadu:135 mm
Brzdy vpredu:dvojkotúčová radiálnadvoj kotúčová radiálne strmene
Priemer bŕzd vpredu:310 mm320 mm
Pneu vpredu:120/70 ZR17M/C (58W)120/70-ZR17M/C (58W)
Brzdy vzadu:jednokotúčovájednokotúčová
Priemer bŕzd vzadu:220 mm220 mm
Pneu vzadu:180/55 ZR17M/C (73W)190/50-ZR17M/C (73W)
Hmotnosť / Rozmery:
Hmotnosť s náplňami:194 kg209 kg
Výška sedla:820 mm820 mm
Rázvor:1375 mm1410 mm
Dĺžka:2010 mm2075 mm
Šírka:685 mm685 mm
Výška:1105 mm1130 mm
Svetlá výška:135 mm130 mm
Objem nádrže:18 l17.7 l
Dynamické Parametre / Spotreba:
Spotreba paliva:7 l/100km
Dojazd po rezervu:cca 192 km
Poznámka:
Poznámka:Cena (28.7.2009): 10 790 € (325 059,54 Sk)
C-ABS 11 690 € (352 172,94 Sk)

< >

Pridané: 19.11.2008 Autor: Kristián Tino Dudík Zdieľať

Súvisiace články:

Ďalšie články tohto autora:

Hodnotenie: (13 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (24)  [Verzia pre tlač] Tlač

Galéria ku článku:

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria