Anketa:
Všetky tri modely Kawasaki VN 1700 už v Motostore
ZdieľaťPridané: 25.05.2009 Autor: Cacao
Čitatelia: 17892 [Testy a predstavenia - Predstavujeme]
Prednedávnom konečne dorazili už aj na Slovensko všetky tri nové modely rady VN1700 od Kawasaki – Voyager, Classic a Classic Tourer.
Nástupcov rady VN1600 vybavili v Kawasaki novým motorom s väčším objemom, ktorý sa vyšplhal až na súčasných 1700 kubíkov a disponuje výkonom 74 koní a krútiakom 136 Nm. Zaujímavejšie zmeny sa však odohrali v brzdnom systéme, ktorý je na nových strojoch nazvaný ako Kawasaki Advanced Coactive-braking (K-ACT). Pointa je v tom, že pri prudšom brzdení systém dodáva väčšiu brzdnú silu na zadný strmeň a zabezpečuje tak účinnejšie spomalenie železa.
Elektronickým vymoženostiam sa teda nevyhýba ani trieda cruiserov a aj na týchto Kawách je plynové lanko vymenené za elektrické vedenie. Aby jazdec nezabudol, že sedí na poctivej motorke a výkon bol plynulejšie rozdelený, konštruktéri prihodili do prevodovky ďalší kvalt na súčasných 6. Lepšej manévrovateľnosti týchto bigbajkov by mal pomôcť prepracovaný a ľahší rám.
Keď si fanúšik veľkých cruiserov, určite si nájdeš svojho koňa medzi týmito tromi verziami. Najpuristickejšie zvezenie ti ponúka model VN 1700 Classic bez akýchkoľvek dekorácií, ktorý je ideálny na víkendové vozenie, prípadne aj na štýlové dochádzanie do práce.
VN 1700 Classic |
Ak si zástanca pohodovej jazdy a klasického dizajnu, no tvoje cesty končia ďalej ako len v bližšom okolí, prípadne jazdíš aj vo dvojici, pravdepodobne siahneš po modeli s označením VN 1700 Classic Tourer, ktorý je vybavený väčším čelným plexi a potrebné vecičky si hodíš do postranných kufrov.
VN 1700 Classic Tourer |
Napokon je tu kráľovské vozidlo VN1700 Voyager, ktoré je je najluxusnejším z predstavovanej trojice. Vlajková loď cruiserov Kawasaki má všetko čo si štýlové cestovanie vyžaduje. Spoľahlivá ochrana pred nepríjemným počasím, kráľovsky veľké sedadlá a trojica veľkých kufrov sú hlavnými znakmi pohodlia na cestách. Motorka v sebe ukrýva množstvo detailov, ako napríklad rádio, tempomat alebo vyhrievané rukoväte, ktoré ti túlanie sa krajinou len spríjemnia.
VN 1700 Voyager |
Na stránkach slovenského oficiálneho dovozcu nájdeš všetky podrobnejšie informácie o týchto modeloch. Zvedavý budeš pravdepodobne aj na cenu - tá sa začína na 12 495 € (376 424 Sk) za model Classic a najbohatšia verzia v podobe Voyagera ťa vyjde na necelých 18 tisíc € (542 000 Sk). VN 1700 Classic Tourer, ako stredná cesta, má pultovú cenu 14 695 € (442 702 Sk).
Foto: | |||
Všeobecné informácie: | |||
Výrobca: | Kawasaki | Kawasaki | Kawasaki |
Model: | VN 1700 Classic | VN 1700 Classic Tourer | VN 1700 Voyager |
Rok: | 2009 | 2009 | 2009 |
Novinka: | NOVINKA 2009 | ||
Kategória: | Chopper/Cruiser | Chopper/Cruiser | Chopper/Cruiser |
Motor: | |||
Typ motora: | vidlicový dvojvalec (4T) | vidlicový dvojvalec (4T) | vidlicový dvojvalec (4T) |
Objem: | 1700 ccm | 1700 ccm | 1700 ccm |
Max. výkon: | 74.8 k (55.0 kW) / 5000 ot. | 73.4 k (54.0 kW) / 5000 ot. | 73.4 k (54.0 kW) / 5000 ot. |
Max. krútiaci moment: | 135 Nm / 2750 ot. | 136 Nm / 2750 ot. | 136 Nm / 2750 ot. |
Kompresný pomer: | 9,5:1 | 9,5:1 | 9,5:1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 102 x 104 mm | 102 x 104 mm | 102 x 104 mm |
Palivový system: | vstrekovanie | vstrekovanie | vstrekovanie |
Rozvod: | SOHC (4V) | SOHC (4V) | SOHC (4V) |
Chladenie: | kvapalinou | kvapalinou | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | |||
Prevodovka: | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová |
Sekundárny pohon: | remeň | remeň | remeň |
Zdvih vpredu: | 140 mm | 140 mm | 140 mm |
Zdvih vzadu: | 80 mm | 80 mm | 80 mm |
Brzdy vpredu: | dvojkotúčová | dvojkotúčová | dvojkotúčová |
Priemer bŕzd vpredu: | 300 mm | 300 mm | 300 mm |
Pneu vpredu: | 130/90B16M/C 67H | 130/90B16M/C 67H | 130/90B16M/C 67H |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová | jednokotúčová | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vzadu: | 300 mm | 300 mm | 300 mm |
Pneu vzadu: | 170/70B16M/C 75H | 170/70B16M/C 75H | 170/70B16M/C 75H |
Hmotnosť / Rozmery: | |||
Hmotnosť s náplňami: | 345 kg | 378 kg | 394 kg |
Výška sedla: | 720 mm | 720 mm | 720 mm |
Rázvor: | 1665 mm | 1665 mm | 1665 mm |
Dĺžka: | 2500 mm | 2500 mm | 2500 mm |
Šírka: | 1025 mm | 1025 mm | 1025 mm |
Výška: | 1155 mm | 1155 mm | 1155 mm |
Svetlá výška: | 130 mm | 130 mm | 130 mm |
Objem nádrže: | 20 l | 20 l | 20 l |
Pridané: 25.05.2009 Autor: Cacao Zdieľať
Ďalšie články tohto autora:
- UKONČENÉ PRIHLASOVANIE!!!: Voľné jazdy na motokárovom okruhu v Dunajskej Strede, 11.6.2016
- Taká obyčajná výstava motoriek v Nemecku - Motorradwelt Friedrichshafen 2014
- Ako vzniká kombinéza 4SR RR Edition EVO
- Kráľ na každý deň - Suzuki DL 650 V-Strom 2012
- Video: Test GORE-TEX® oblečenia Held Carese a Torno
- S Kawami na trati - Versys vs. Z1000 - časť 2.
- Antistres na dvoch kolesách - Husqvarna SMS 630
- S univerzálom na trati - Kawasaki Versys
- (KUL)TURISTA - Honda VFR1200F Dual-Clutch Transmission v Alpách
- Športová turistika a Kawasaki VN 900 Light Tourer?!?
- ... zobraz všetky články od tohto autora