Anketa:
Garmin zūmo 660 - nasledovník úspešnej 550-tky
ZdieľaťPridané: 24.06.2009 Autor: Redakcia Motoride.sk
Čitatelia: 7332 [Testy a predstavenia - Doplnky]
Spoločnosť Garmin, globálny líder v GPS navigácii, predstavuje zūmo 660 – najnovší motocyklový navigátor, ktorý v sebe spája štíhly a elegantný dizajn série nüvi so špecifickými vlastnosťami vytvorenými špeciálne pre motocyklistov.
“Zūmo mení celkový dojem z jazdy, keďže prináša možnosť ako vyhľadávať a objavovať zaujímavé miesta na zemi,” povedal Dan Bartel, viceprezident spoločnosti Garmin International, Inc. „Či už si vytvárate vlastnú trasu v GPS zariadení alebo plánujete výlet vo svojom počítači a trasu si pred jazdou stiahnete do GPS, vždy viete, že zūmo Vám pomôže nájsť cestu domov.“
|  | 
Ideálny na každodennú jazdu či viacdňové výlety, zūmo 660 disponuje vlastnosťami, ktoré ocenia všetci motoristi. Medzi ne patrí 4,3 palcový, na slnku čitateľný dotykový displej, ktorý je možné ovládať aj v rukaviciach a je vyrobený s ohľadom na ovládanie ľavou rukou. Nárazu a vode odolné zariadenie (IEC 529 IPX-7) prichádza s podrobnými mapovými podkladmi Európy, podrobnou mapou Slovenska a možnosťou dodatočnej inštalácie iných máp. Hlasová navigácia cez zabudovaný reproduktor alebo cez Bluetooth sadu v prilbe sa stane výborným spoločníkom na dlhých a komplikovaných cestách.
Zūmo 660 prichádza s rozšírenými schopnosťami. Funkcia navigácie do jazdných pruhov ukáže jazdcovi ten správny pruh pre odbočenie resp. výjazd z diaľnice a reálne zobrazuje jazdné pruhy a križovatky so šípkou, ktorá zvýrazňuje ten pruh, ktorý zodpovedá Vašej trase. V niektorých väčších mestách sa môžu okolité budovy zobrazovať v 3D transparentnom pohľade pre dokonalejšiu orientáciu. Nová funkcia viacnásobnej trasy umožňuje prezrieť si najrýchlejšiu, najkratšiu a off-road trasu ešte predtým ako sa podľa nej necháte navigovať. Táto funkcia poskytuje jazdcom dodatočné informácie o ich trase ešte predtým ako ju začnú.
Tento model taktiež obsahuje rozšírenú bezdrôtovú Bluetooth technológiu, ktorá zvýrazňuje audio zvuk. Vďaka nej môžete prijímať alebo vytáčať hovory zo svojho mobilného telefónu a prijímať navigačné pokyny či už cez handsfree sadu alebo priamo do Bluetooth prilby. K dispozícii je viac ako 200 podporovaných telefónov, ktoré disponujú Bluetooth technológiou.
|  | 
Počas jazdy si môžete jednoducho nájsť podrobné informácie o danej trase – rýchlosť, smer, nadmorská výška či nastaviteľná funkcia sledovania spotreby paliva. V prípade, že jazdec chce opustiť cestu a vydať sa po nespevnených trasách či lesných chodníkoch, zūmo dokáže pracovať aj s topografickými mapami so zobrazenými lesnými cestami a turistickými chodníkmi. Vďaka online komunite na portáli zūmo connect je možné zdieľať prejdené trasy, zážitky a byť v kontakte s ďalšími motorkármi na celom svete. Vlastníci GPS zariadenia zūmo môžu taktiež využiť možnosť plánovania trás cez Google Maps alebo MapQuest a následne si tieto trasy alebo body záujmu (POI) poslať do zariadenia. Užívatelia zūmo 660 majú možnosť vymieňať si svoje POI alebo trasy s ostatnými majiteľmi zūmo pomocou microSD kariet cez microSD slot.
Ako ďalší členovia rodiny zūmo, aj zūmo 660 obsahuje niekoľko bezpečnostných prvkov. Držiak je vyhotovený s cieľom v maximálnej možnej miere odolávať vibráciám. Zūmo 660 obsahuje aj Garmin Lock, unikátny systém ochrany pred krádežou, ktorý znemožňuje akékoľvek ďalšie využívanie zariadenia v prípade, že užívateľ nevpíše unikátny PIN kód, ktorý si na začiatku zvolí alebo nepríde s prístrojom do ochranného územia, ktoré si určí a v tomto území sa prístroj odomkne.
|  | 
Model zūmo 660 je najnovší člen rodiny zūmo od spoločnosti Garmin, ktorá v tomto roku oslavuje 20. výročie od svojho vzniku. Počas tohto obdobia sa globálna značka Garmin udomácnila v automobilovom, námornom, turistickom, fitness i leteckom priemysle.
Viac informácií o zariadení zūmo 660 a ďalších produktoch a službách Garmin nájdete na www.garmin.sk
Kontakty:
 
 Murgašova 18, 010 01 Žilina
 
tel.: +421 41 700 2900, -01, -02
 
fax: +421 41 763 2616
 
www.garmin.sk
 
obchod@garmin.sk
Pridané: 24.06.2009 Autor: Redakcia Motoride.sk Zdieľať
Súvisiace články:
- Test: Navigácia Garmin zūmo 660 - 1. časť: Predstavenie a montáž - Awia
- Test GPS navigátora Garmin zūmo 550 - Awia
- Garmin zūmo 500 & 550 - GPS navigácia pre motocyklistov - Awia
- Videotest GPS navigácie Garmin zumo 390LM Lifetime + kontrola tlaku v pneumatikách TPMS - Awia
- Garmin 4x inak (Zumo 660, Zumo 350, Montana 600 Moto, GPSmaps 62ST) - Krátky užívavateľský test, časť 2 - zooo
- Garmin 4x inak (Zumo 660, Zumo 350, Montana 600 Moto, GPSmaps 62ST) - Krátky užívavateľský test, časť 1 - zooo
- Nový turistický navigátor Garmin Colorado 300 - Awia
Ďalšie články tohto autora:
- Triumph Trident 800 (2026): Naháč, ktorý si pýta pozornosť
- Všetko, čo potrebuješ. Nič navyše, to je Ducati Monster 2026!
- Husqvarna predstavila endurá a motokrosy pre rok 2026
- KTM endurá a motokrosy pre rok 2026
- Kawasaki odhalila očakávanú KLE500 a KLE500 SE 2026
- O tituloch EaR SMF 2025 sa rozhodlo v susednom Maďarsku
- Yamaha Ténéré 700 World Raid 2026 dostáva náklonovú elektoniku, hliníkové nádrže a kopec vylepšení
- Totálny výredaj skladových zásob v STYX začíina
- Polaris predal značku Indian Motorcycle
- Royal Enfield pripravuje aj GT 750 so zväčšeným motorom
- ... zobraz všetky články od tohto autora
Vaše najnovšie videá:
Vtip
Pridal: 
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!
 
			
![[]](/pictures/news/9737.m.jpg) Novinky 2026
 Novinky 2026 Články
 Články Video Galéria
 Video Galéria Tipy na výlet a trasy
 Tipy na výlet a trasy Foto Galéria
 Foto Galéria Pozadia / Wallpapers
 Pozadia / Wallpapers Moto katalóg
 Moto katalóg![[]](images/drop.gif) Daruj krv
 Daruj krv![[]](images/ph_lt.gif) Len Tak
 Len Tak![[]](images/ph_mt.gif) Moto turistika
 Moto turistika![[]](images/ph_mp.gif) Moto poradňa
 Moto poradňa![[]](images/ph_ms.gif) Motošport
 Motošport![[]](images/ph_um.gif) Ukradnuté moto
 Ukradnuté moto![[]](images/ph_nd.gif) Nehody
 Nehody![[]](images/ph_vj.gif) Výjazdy
 Výjazdy![[]](images/ph_cl.gif) Diskusie k Článkom
 Diskusie k Článkom![[]](images/ph_fs.gif) Diskusie k Fotosúťaži
 Diskusie k Fotosúťaži![[]](images/ph_wp.gif) Diskusie k Bodom Záujmu
 Diskusie k Bodom Záujmu![[]](images/ph_mr.gif) O motoride.sk
 O motoride.sk![[]](images/zabava.png) Zábava - Video, Audio, Foto
 Zábava - Video, Audio, Foto![[]](images/video.gif) Diskusie k videám
 Diskusie k videám![[]](images/ph_ot.gif) Off topic - Mimo tému
 Off topic - Mimo tému![[]](/pictures/technika/6720.m.png) 5 tipov ako prežiť začiatok moto sezóny
 5 tipov ako prežiť začiatok moto sezóny MOTORIDE.SK
 MOTORIDE.SK YouTube MR
 YouTube MR Instagram MR
 Instagram MR![[]](/pictures/news/6053.m.png) Kampaň Pozri 2x
 Kampaň Pozri 2x![[]](/pictures/turistika/9791.m.png) S Awiom do Indie
 S Awiom do Indie![[]](/pictures/turistika/9220.m.jpg) Pionierom na Nordkapp
 Pionierom na Nordkapp![[]](/pictures/turistika/8192.m.gif) Na Afrikách do Afriky
 Na Afrikách do Afriky![[]](/pictures/turistika/8823.m.png) VIETNAM moto trip
 VIETNAM moto trip 




 Diskusia k článku (12)
 Diskusia k článku (12)![[Verzia pre tlač] [Verzia pre tlač]](images/print.gif)







