Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 3965 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28572
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (17013)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11559)
Diskusia Diskusia k článku (8)  [Verzia pre tlač] Tlač

Honda CBR 600 F 1990

 Zdieľať

Pridané: 04.11.2004 Autor: MMATO
Čitatelia: 16799 [Vaše stroje - Moja motorka]

Moja prezlečená CBR-ka...

 Tak tu je, že vyzerá lepsie ako s povodnou kapotážou
Tak tu je, že vyzerá lepsie ako s povodnou kapotážou

S mojou CBR 600 F, ročník 1990, som prežil prvú sezónu, za ktorú som na nej najazdil okolo 5000 km takže ju už ako tak poznám. Na túto motorku som prešiel asi tak ako väčšina slovenských motorkárov začínal som mustangom po ňom to bola ČZ 175, a ešte v jari som jazdil na Suzuki GSX 400 E.

Prechod zo suzuki na CBR-ku bol riadne citeľný, nielen čo sa týka výkonu ale aj pohodlia pri dlhších cestách. Ako môžete vidieť na fotkách nemám originál kapotáž , ktorá bola montovaná na ročník 90. Ta moja vyzerá podobne ako kapotáž montovaná na ročník 95. Sedadlo je tiež iné, viac športové a dosť tvrdé. Podvozok je nastavený na tvrdo čo mi vyhovuje pri športovej jazde, ale pri dlhších výjazdoch dá môjmu zadku poriadne zabrať. V turistike bola suzuki ku mne oveľa milšia , ale čo by človek neurobil pre trochu adrenalínu.

 Foto zo zrazu v Kalši
Foto zo zrazu v Kalši

Čo sa týka výkonu tých 93 koni mi zatiaľ ako tak stačí. Spotreba je v mojom prípade ako priebeh sínusovky. Pri pohodovej turistickej jazde som sa dostal aj pod 5 litrov, ale pri športovej jazde to už bolo aj okolo 7 litrov na stovku km. Tento stroj ma veľmi prekvapil čo sa týka jazdných vlastností. Výborne drží stopu a v zákrutách sa dá klopiť až na stupačku aj napriek úzkemu plášťu 150/70 – 17.
Jedno čo ma štve je chýbajúca kontrolka stavu paliva. Poruchy sa v mojom prípade nevyskytli žiadne, až na deravý chladič, ale to bola moja chyba pretože som použil zlé uchytenie a to spôsobilo jeho prešúchanie.

Už aby bolo leto !!!

Pridané: 04.11.2004 Autor: MMATO Zdieľať

Technické parametre z Moto DB:

Honda CBR 600 F 1990:

Foto:
Obrázok nije k dispozícii
Pridaj obrázok
Všeobecné informácie:
Výrobca:Honda
Model:CBR 600 F
Rok:1990
Kategória:Superšport
Motor:
Typ motora:radový štvorvalec (4T)
Objem:598 ccm
Max. výkon:94.4 k (69.4 kW) / 11000 ot.
Kompresný pomer:11.3:1
Vŕtanie x Zdvih:63.0 x 48.0 mm
Rozvod:DOHC (4V)
Chladenie:kvapalinou
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:manuálna 6-stupňová
Sekundárny pohon:reťaz
Brzdy vpredu:dvojkotúčová
Pneu vpredu:110/80-17
Brzdy vzadu:jednokotúčová
Pneu vzadu:130/80-17
Hmotnosť / Rozmery:
Hmotnosť s náplňami:209 kg
Objem nádrže:16.5 l
Dynamické Parametre / Spotreba:
Max. rýchlosť:227 km/h

Súvisiace články:

Diskusia Diskusia k článku (8)  [Verzia pre tlač] Tlač

Tričko Motoride.sk

Tričko a šiltovka pre všetkých priaznivcov servera MotoRide...
Zasielanie tovaru obnovené!

Tričko

Šiltovka motoride.sk.
Šiltovka

Vtip

Pridal:
Ocu a odki maš monokeľ pod okom? Ty budzeš mac dva, kedz išče raz tvoja frajirka zapomňe gače u našim auce!!

Ďalšie vtipy »