ISSN 1336-6491 | Online: 3089 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk www.styx.sk/

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 29849
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 59% (17638)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 41% (12211)
Diskusia Diskusia k článku (0)  [Verzia pre tlač] Tlač

Seriál IMRC odštartuje na Pannonia Ringu

 Zdieľať

Pridané: 26.03.2015 Autor: Richard Karnok
Čitatelia: 2929 [Šport - Cestné Motocykle]

Medzinárodný pretekársky seriál IMRC odštartuje 18. a 19. apríla na maďarskom Pannonia Ringu. Okrem toho sa bude na mieste jazdiť aj o body do ďalších národných a pohárových seriálov.

V rámci medzinárodných majstrovských pretekov IMRC MMSR sa bude bodovať aj do seriálov:
Majstrovstvá Slovenskej republiky
Majstrovstvá Českej republiky
Majstrovstvá Maďarska

V rámci medzinárodných pohárových pretekov IMRC Cup sa bude bodovať aj do seriálov:
Česko-slovenský pohár
Slovenský pohár CPM
Czech Open

Pre triedu 125SP/Moto3 sa podujatie uskutoční ako jednodňové, pre ostatné triedy (SST 600, SSP, SST 1000, SBK a IMRC Cup -600 a +600) bude dvojdňové podujatie.

REGISTRÁCIA – ZVÝHODNENÝ PREDPREDAJ

Zvýhodnená cena v predpredaji platí do 4. apríla, kedy musíme evidovať Vašu prihlášku a aj úhradu na našom účte. Po tomto termíne platí štandardná cena.
125 SP/ Moto3: 100,- € (štandardná 110,- €)- jednodňové podujatie
SST 600, SSP, SST 1000, SBK: 180,- € (štandardná 220,- €)- dvojdňové podujatie
IMRC Cup -600, +600: 180,- € (štandardná 220,- €)- dvojdňové podujatie
Na podujatí máte možnosť prenájmu boxu za 120,-€/1deň.
Registrovať sa môžete na tomto odkaze...
Ako je u nás zvykom, v cene štartovného je transpondér, ceny pre víťazov a Prize Money a hostesky atď.

ÚČET PRE ČESKÝCH PRETEKÁROV

Pre českých jazdcov sme vytvorili účet, na ktorom môžu uhrádzať štartovné v českých korunách vo výške podľa kurzu banky v ten deň, kedy robia úhradu, aby sa k nám dostala hodnota určeného štartovného v eurách. Tento účet sa vám zobrazí aj v automaticky vygenerovanom emaile, ktorý Vám príde po vyplnení registrácie na podujatie.

PRIZE MONEY

Aj tento rok sme pre Vás pripravili odmeny za umiestnenia na jednotlivých podujatiach, ale aj koncoročné losovanie o ceny. Ich prehľad nájdete tu:
IMRC MMSR
IMRC Cup

ZVLÁŠTNE USTANOVENIA

Zvláštne ustanovenia pre podujatie si môžete stiahnuť tu...

ČASOVÝ HARMONOGRAM

Časový harmonogram podujatia nájdete tu...
Prikladáme aj časový harmonogram piatkového Fun Cupu...

MOŽNOSŤ VYUŽIŤ PIATKOVÝ FUN-CUP

Pred majstrovským podujatím sa Vám naskytá možnosť rozjazdiť sa na piatkovom Fun Cupe. Cena na Fun Cup v predpredaji je 90,-€ a platí do 3. apríla, kedy musíme evidovať Vašu prihlášku a aj úhradu na našom účte. Po tomto termíne platí štandardná cena 110,-€.
Registrovať na Fun Cup sa môžete na tomto odkaze...

KONTAKTUJTE NÁS

V prípade akýchkoľvek otázok nás kontaktujte či už na adrese info@slovakiaracing.sk, alebo priamo na telefónnom čísle +421 918 736 557.

Tešíme sa na Vašu účasť!

S pozdravom

Slovakia Racing Team


Pridané: 26.03.2015 Autor: Richard Karnok Zdieľať

Súvisiace články:

Ďalšie články tohto autora:

Diskusia Diskusia k článku (0)  [Verzia pre tlač] Tlač
aci-03-main

Aprilia-side-03-2025

Moto Guzzi

Vtip

Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!



Ďalšie vtipy »