Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 2841 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk www.styx.sk/

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 29812
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 59% (17619)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 41% (12193)
Hodnotenie: (5 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (5)  [Verzia pre tlač] Tlač

Vyberte kráľa customov Harley-Davidson! Battle of the Kings 2016 štartuje

 Zdieľať

Pridané: 26.03.2016 Autor: Redakcia Motoride.sk
Čitatelia: 5590 [Novinky - Súťaž]

THE BATTLE OF THE KINGS 2016 - 13 dealerských prestavieb z regiónu CEE – O víťazstvo bojujú aj Slováci

Dealerské prestavby motocykla H-D Iron 883 sú hotové a Harley-Davidson práve zahájil hlasovanie v 2. ročníku súťaže Battle of the Kings. To bude v prvom kole prebiehať od 15. marca do 18. apríla na špeciálnej stránke, kde laická verejnosť zvolí 5 najlepších customov. Z nich potom odborná verejnosť vyberie víťaza, čiže Kráľa Customov, ktorý bude vyhlásený 15. mája. V regióne strednej a východnej Európy vzniklo v 13 dealerstvách 13 customov, na ktorých dealeri H-D ukázali svoju zručnosť, nápad, kreativitu a umenie individualizácie. Do súťaže sa zapojili aj slovenskí dealeri. Obmedzený čas aj rozpočet prakticky neznamenal pre tvorcov takmer žiadne limity a tak je každá z prestavieb úplne originálna, jedinečná, má vlastný štýl a dokazuje, že v dealerstvách H-D pracujú skutoční majstri svojej profesie. Teraz už je všetko v rukách laickej i odbornej verejnosti, ktorá rozhodne.

Harley-Davidson Sportster® XL883N Iron prestavaný v Harley-Davidson Bratislava
Harley-Davidson Sportster® XL883N Iron prestavaný v Harley-Davidson Bratislava

Motocykel Sportster® XL883N Iron prestavaný v Harley-Davidson Bratislava už získal prvé ocenenie na tohtoročnej výstave Motocykel 2016. Umiestnil sa na 1. mieste v kategórii prestavieb H-D. „Je to klasický Café Racer, u ktorého sme kládli dôraz viac na obratnosť a rýchlosť, ktorú jazdec ocení pri presunoch na krátke vzdialenosti. Podarilo sa nám vytvoriť ideálneho spoločníka do mestskej premávky a víťazstvo na výstave nás samozrejme veľmi potešilo,“ priznáva Branislav Šimek z Harley-Davidson Bratislava.

Za všetkými novými modelmi Iron 883 sú dni a týždne driny, od prvotného hľadania inšpirácie, nápadov a návrhov, cez nákresy až po samotné úpravy v podobe klampiarskych, zváračských a lakovníckych prác. Na každej prestavbe je vidieť nasadenie, nápad aj zručnosť a takmer nekonečné množstvo individualizácií, ktoré Harley-Davidson dokáže ponúknuť prostredníctvom svojej dílerskej siete.

„V rámci 2. ročníka Battle of the Kings vznikli zaujímavé a veľmi inšpiratívne prestavby. Osobne som nič iné nečakal, pretože viem, že vo všetkých dealerstvách H-D pracujú ľudia s obrovskými skúsenosťami, ktorí denne upravujú motocykle svojim zákazníkom. Vďaka ich invencii, umu a citu pre detail dokážu každému majiteľovi H-D pomôcť vyjadriť jeho vlastný postoj a individualitu a práve to je jeden z kúskov mozaiky,“ hovorí Martin Heřmanský, Country Manager Harley-Davidson pre strednú a východnú Európu.

Harley-Davidson Sportster® XL883N Iron prestavaný v Harley-Davidson Bratislava
Harley-Davidson Sportster® XL883N Iron prestavaný v Harley-Davidson Bratislava

Princíp súťaže

Víťaz regionálneho kola Battle of the Kings bude známy 15. mája a následne postúpi do veľkého finále. To sa uskutoční o mesiac neskôr, 15. júna, na festivale Wheels & Waves vo francúzskom Biarritzu, kde rozhodne odborná verejnosť.

Pripomeňme, že 2. ročník Battle of the Kings vychádza z úspešnej minuloročnej súťaže, v ktorej sa celkovým víťazom stala prestavba H-D Praha, ktorá porazila viac ako 150 dealerstiev z celej Európy. V tomto roku sa „čistým plátnom“ pre prestavby stal jeden z najnovších modelov rady Dark Custom, Iron 883, ktorý môže byť skvelým štartovacím strojom pre mladších jazdcov, ženy alebo začiatočníkov. Či dokáže H-D Praha svoj úspech zopakovať aj tento rok a hlasy verejnosti ju opäť vynesú na trón Kráľa Customov, prípadne, či do boja zasiahne niektoré zo slovenských dealerstiev, sa dozvieme v nasledujúcich týždňoch.

Hlasovať za svojho favorita v Battle of the Kings 2016 je možné na customkings.harley-davidson.com/cs_CZ/.

Pridané: 26.03.2016 Autor: Redakcia Motoride.sk Zdieľať

Súvisiace články:

Ďalšie články tohto autora:

Hodnotenie: (5 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (5)  [Verzia pre tlač] Tlač
aci-03-main

Body a Trasy v tomto článku:

Galéria ku článku:

Galéria

Galéria

Moto Guzzi

Aprilia-side-03-2025

Vtip

Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!



Ďalšie vtipy »